eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › KONSERWACJA, PRZEGLĄDY, NAPRAWY URZĄDZEŃ I WYPOSAŻENIA OBIEKTÓW ADMINISTRACYJNYCH Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Gdańsku w okresie 5 miesięcy od zawarcia umowy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-27

Nr: NP/2020/10/0590/PW

Przedmiot zamówienia: KONSERWACJA, PRZEGLĄDY, NAPRAWY URZĄDZEŃ I WYPOSAŻENIA OBIEKTÓW ADMINISTRACYJNYCH Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Gdańsku w okresie 5 miesięcy od zawarcia umowy.

Typ: Nieograniczony

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2020-10-27

Data wygaśnięcia: 2020-11-05

CPV:

Osoba kontaktowa: Dorota Zagórska (ZA) dorota.zagorska@gaz-system.pl +48 587445480

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1.Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie konserwacji, przeglądów , napraw urządzeń i wyposażenia obiektów administracyjnych Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Gdańsku: Zadanie I Miejsce wykonania usługi: Budynek Gdańsk ul. Wałowa 47 Budynek Gdańsk ul. Podstoczna 10 Budynek Gdańsk ul. Podstoczna 11 Budynek Gdańsk ul. Podstoczna 15 Wiata GPT, Gdańsk ul. Podstoczna 15 Zadanie II Miejsce wykonania usługi: Budynek administracyjno - socjalno - warsztatowo - garażowy Grudziądz ul. Mickiewicza 34 Budynek magazynu Grudziądz ul. Mickiewicza 34 Zadanie III Miejsce wykonania usługi: Budynek Terenowej Jednostki Eksploatacji Gustorzyn gm. Brześć Kujawski 2.Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z postanowieniami ,,Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." i stosować się do jego postanowień w trakcie realizacji zamówienia. ,,Kodeks Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postepowania-dla-dostawcow/. 4.Zamawiający, przed terminem składania ofert dopuszcza odbycie wizji lokalnej z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku woli odbycia wizji lokalnej należy skontaktować się z Zamawiającym zgodnie z Rozdziałem X SIWZ, nie później niż w terminie 3 dni przed upływem terminu składania ofert. 5.Nieodbycie wizji lokalnej nie jest powodem odrzucenia oferty, jedynie może skutkować brakiem możliwości dochodzenia praw w przypadku przygotowania oferty i realizacji niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wszelkie ryzyka związane z brakiem przeprowadzenia oględzin miejsca obciążają Wykonawcę. Wizja lokalna nie jest zebraniem Wykonawców, w związku z tym w czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie przyjmował pytań o wyjaśnienie SIWZ, ani udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców. Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny być zapisane przez Wykonawcę i następnie przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ. Wszelkie bieżące wyjaśnienia udzielane w trakcie wizji przez personel Zamawiającego (lub podmioty działające na jego rzecz) nie stanowią oficjalnego kanału komunikacji, a stają się takie i są wiążące dla wszystkich stron dopiero po ich potwierdzeniu w trakcie procedury przetargowej. Informacje o postępowaniu
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny ofert, określonych w Sekcji Kryteria oceny ofert poniżej. 5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia przeprowadzenia negocjacji handlowych, o których mowa ust. 4, Zamawiający wskazuje, że do ewentualnych negocjacji handlowych zaprosi maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty po wstępnej ocenie będą najkorzystniejsze. 6. Niezależnie od ust. 4 i 5 powyżej Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie warunków Zamówienia, w celu podniesienia jego efektywności, określonych w SIWZ. Wówczas Zamawiający skieruje zaproszenie do negocjacji handlowych oraz do ulepszenia oferty do wszystkich Wykonawców uczestniczących w Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Niepublicznego z tym zastrzeżeniem, iż aktualizacja wymagań, o której mowa powyżej, nie może prowadzić do zmiany charakteru zamówienia.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ. 2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). 4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 5. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia: 1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, 2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia postępowania po upływie terminu składania ofert. 6. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust. 4 powyżej. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji umowy został szczegółowo opisany w SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty drogą elektroniczną w jednym z wymienionych formatów: JPG, JPEG, TIF, TIFF, PNG, PDF, zgodnej co do treści z Formularzem ,,Oferta", stanowiącym załącznik do SIWZ.
Warunki udziału w Projekcie : INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia niepublicznego. 2) Spełniają warunki udziału w Postępowaniu, tj.: 2.1) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy: 2.1.1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno (1) zamówienie dotyczące eksploatacji, konserwacji, przeglądów, napraw urządzeń i wyposażenia obiektów budowlanych odpowiadające swoim rodzajem i rozmiarem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. tj.: eksploatacji instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, eksploatacji instalacji grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych, wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych. UWAGA: W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia) oraz w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w ust. 4 poniżej co najmniej jeden podmiot musi wykazać się spełnianiem warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) ppkt 2.1) ppkt 2.1.1) powyżej. 2.1.2) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia tj. posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne, zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828 ze zm.) do wykonywania prac eksploatacyjnych, w tym: a) co najmniej 1 osobą zajmującą się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, prac kontrolno - pomiarowych dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 3 pkt. 4 - sieci gazowe, rozdzielcze o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa pkt. 5 - sieci gazowe przesyłowe o ciśnieniu powyżej 0,5 MPa pkt. 6 - urządzenia, instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa pkt. 7 - urządzenia, instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej 5 kPa pkt. 8 - przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50 kW pkt. 10 - AKP, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji wymienionych w punktach 4, 5, 6, 7, 8 b) co najmniej 1 osobą zajmującą się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, prac kontrolno - pomiarowych dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 3 pkt. 4 - sieci gazowe, rozdzielcze o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa pkt. 5 - sieci gazowe przesyłowe o ciśnieniu powyżej 0,5 MPa pkt. 6 - urządzenia, instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa pkt. 7 - urządzenia, instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej 5 kPa pkt. 8 - przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50 kW pkt. 10 - AKP, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji wymienionych w punktach 4, 5, 6, 7, 8 c) co najmniej 1 osobą zajmującą się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, prac kontrolno - pomiarowych dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 2 pkt. 1 - kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi pkt. 2 - sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW pkt. 5 - urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy powyżej 50 kW pkt. 10 - AKP i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 1,2, 5 d) co najmniej 1 osobą zajmującą się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, prac kontrolno - pomiarowych dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 2 pkt. 1 - kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi pkt. 2 - sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW pkt. 5 - urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy powyżej 50 kW pkt. 10 - AKP i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 1,2, 5 e) co najmniej 1 osobą zajmującą się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, prac kontrolno - pomiarowych dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 1 pkt. 2 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV pkt. 3 - urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV do 15 kV pkt. 4 - zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW pkt. 5 - urządzenia elektrotermiczne pkt. 7 - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego pkt. 9 - elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym pkt. 10 - aparatura kontrolno pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach 2, 3, 4, 5, 7, 9 f) co najmniej 1 osobą zajmującą się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, prac kontrolno - pomiarowych dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 1 pkt. 2 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV pkt. 3 - urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV pkt. 4 - zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW pkt. 5 - urządzenia elektrotermiczne pkt. 7 - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego pkt. 9 - elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym pkt. 10 - aparatura kontrolno pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach 2, 3, 4, 5, 7, 9 UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji dla pracowników wykonujących prace na stanowisku dozoru tj. punkt b), punkt d) i punkt f). W takim przypadku osoba wskazana do pełnienia kilku funkcji musi wykazać się odpowiednimi dla wszystkich tych funkcji uprawnieniami. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji dla pracowników wykonujących prace eksploatacyjne tj. punkt a), punkt c) i punkt e)) . W takim przypadku osoba wskazana do pełnienia kilku funkcji musi wykazać się odpowiednimi dla wszystkich tych funkcji uprawnieniami. Zamawiający NIE DOPUSZCZA możliwości łączenia ww. dla pracowników wykonujących prace dozoru i eksploatacji 2.1.3) Zapewnią całodobową gotowość do usuwania usterek i awarii. 2.1.4) Przystąpią do podjęcia czynności naprawczych w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia, po powzięciu wiadomości o wystąpieniu awarii, 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1. pkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast pozostałe warunki może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 4. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują Roboty Budowlane lub Usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane w charakterze podwykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza polegania na zasobach innych podmiotów wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1.2-1.13, pkt 1.15 i pkt 1.17 SIWZ. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać wypełniony: 1) Formularz ,,Oferta" wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia niepublicznego (zgodny z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ) 2. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wraz z ofertą : 1) Dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Wykonawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo). 2) Wykaz wykonanych zamówień spełniających warunek określony w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 ppkt 2.1) ppkt 2.1.1) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ). Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: - przedmiot zamówienia, - daty wykonania, tj. rozpoczęcie (dd/mm/rrrr) i zakończenie (dd/mm/rrrr), - podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane, - zakres wykonywanych czynności podlegających wykonaniu w ramach realizowanego zadania. Do każdego zamówienia należy załączyć dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Ww. dokumenty muszą być wystawione lub potwierdzone przez podmiot na rzecz którego zamówienie zostało wykonane. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 ppkt 2.1) ppkt 2.1.2) lit a) - f) SIWZ wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych, z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 ppkt 2.1.) ppkt 2.1.2) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ). UWAGA: Zamawiający NIE WYMAGA przedłożenia kopii odpowiednich uprawnień, dokumentów dla osób o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2) ppkt 2.1) ppkt 2.1.2), w SIWZ na etapie składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przed podpisaniem Umowy kopie posiadanych uprawnień dla osób wskazanych w wykazie , tym samym potwierdzając złożone oświadczenia i spełnienie warunków wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontrolowania ważności posiadanych uprawnień na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Oświadczenie, że Wykonawca zapewni całodobową gotowość do usuwania usterek i awarii (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ pkt 6) 5) Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się, iż po powzięciu wiadomości o wystąpieniu awarii, podejmie czynności naprawcze w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ pkt 7) 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej dotyczy każdego z ww. Wykonawców. Pozostałe dokumenty składa łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów w nw. formach elektronicznych: 1) sporządzony w formie pisemnej (papierowej), opatrzony własnoręcznym podpisem, a następnie przetworzony do postaci elektronicznej (skan dokumentu), 2) sporządzony w formie pisemnej (papierowej), a następnie przetworzony do postaci elektronicznej (skan dokumentu) i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3) wytworzony elektronicznie i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. 6. Jeżeli Wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2) ppkt 2.1) SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Rozdziale VI ust. 4 SIWZ, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Zamawiający wymaga: 1) zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu, lub 2) innego dokumentu, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 7. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu. 8. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień, w tym złożenia dowodów dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. 9. Jeżeli w Postępowaniu oferty zostaną złożone przez więcej niż jednego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania badania i oceny oferty tylko tego Wykonawcy, którego oferta po wstępnej ocenie będzie najkorzystniejsza. W takiej sytuacji oferty złożone przez pozostałych Wykonawców, Zamawiający pozostawi bez badania i oceny. 10. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w formie elektronicznej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : zgodnie z postanowieniami projektu umowy
Miejsce realizacji zamówienia : zgodnie z zapisami OPZ
Termin składania ofert : 2020-11-05
Miejsce składania ofert : Oferty składać należy w formie elektronicznej, za pośrednictwem Portalu Zakupowego - https://zakupy.gaz-system.pl UWAGA: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.gda@gaz-system.pl przy czym złożenie oferty w ten sposób możliwe jest wyłącznie w przypadku niedostępności Portalu Zakupowego. Wraz ze złożeniem oferty na wskazany adres e-mail Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że niedostępność Portalu Zakupowego wynika z przyczyn od niego niezależnych.
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.