Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Wrocław: Świadczenie usług przewozowych na rzecz jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Wrocławskiego. Część 1 i 2
Numer ogłoszenia: 424204 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych na rzecz jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Wrocławskiego. Część 1 i 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Świadczenie usług przewozowych na rzecz jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Wrocławskiego jednym lub dwoma jednocześnie - zależnie od potrzeb - samochodem ciężarowym o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą oraz udostępnianie pracowników fizycznych do załadunku i rozładunku towarów, a także ich noszenia pod wskazanym adresem. Zamawiający wymaga, aby podstawione pojazdy były sprawne technicznie, bezpieczne dla ruchu, w stanie estetycznym, spełniały wszystkie wymagane przepisami prawa normy związane z realizacją usługi, posiadały obowiązkowe ubezpieczenia pojazdów, kierowców oraz pasażerów (OC i NW) i rzeczy oraz niezbędne dokumenty do przewozu na terenie kraju. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia usługi przewozowej w tym samym czasie dwoma pojazdami i możliwość wynajęcia 4 pracowników fizycznych dla każdego pojazdu. Część 2: Świadczenie usług przewozu towarów niebezpiecznych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego na terenie Wrocławia. Przewóz będzie wykonywany pojazdem spełniającym wymogi ustawy o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, kierowca będzie posiadał zaświadczenie ADR, a pojazd będzie oznakowany i wyposażony w gaśnicę min. 2 kg. Przewóz alkoholu etylowego w ilości maksymalnie 800 litrów jednorazowo będzie się odbywał na trasach zleconych przez Zamawiającego począwszy od ul. Monopolowej 4 (AKWAWIT-BRASCO Spółka Akcyjna) do jednostek organizacyjnych UWr. m.in.: - ul. Sienkiewicza 21/23, - ul. Kanonia 6/8, - ul. Kosiby 8, - ul. Cybulskiego 30, - ul. Borna 9, - ul. Joliot Curie 14, - ul. Tamka 2, - ul. Przybyszewskiego 63/77..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: spełniają następujący warunek szczegółowy: - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi: w Części 1: polegające na przewozie rzeczy, w Części 2: polegające na przewozie towarów niebezpiecznych. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj.: w Części 1 spełniają następujący warunek szczegółowy: - dysponują co najmniej dwoma pojazdami o następujących parametrach: samochód ciężarowy o masie całkowitej do 3,5 tony wraz kierowcą (oprócz kierowcy min. 4 miejsca siedzące w kabinie), rocznik 2005-2011, niskopodwoziowy, kryty/metalowa obudowa/kontener zamykany o wymiarach: dł 4m-5m, szer. 2,20m-2,50m, wys. 2,20m-2,60m, pasy w kontenerze lub inne zabezpieczenie przewożonego towaru, powierzchnia do załadunku nie mniejsza niż 8m2 lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji tych pojazdów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. pojazdy są sprawne technicznie, bezpieczne dla ruchu, w stanie estetycznym, spełniają wszystkie wymagane przepisami prawa normy związane z realizacją usługi. Wykonawcy posiadają obowiązkowe ubezpieczenia pojazdów, kierowców oraz pasażerów (OC i NW) i rzeczy. W Części 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6. Inne dokumenty: 1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Kalkulacja cenowa (Załączniki nr 4a i 4b do SIWZ) 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy o którym mowa w § 3 umowy; b) w przypadku zmiany adresów możliwa jest zmiana § 10 ust.2 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Kuźnicza 49/55
50-138 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług przewozowych samochodem ciężarowym o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą oraz udostępnienie pracowników fizycznych do załadunku i rozładunku towarów, a także ich noszenia pod wskazany adres.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przewozowych na rzecz jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Wrocławskiego jednym lub dwoma jednocześnie - zależnie od potrzeb - samochodem ciężarowym o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą oraz udostępnianie pracowników fizycznych do załadunku i rozładunku towarów, a także ich noszenia pod wskazanym adresem. Zamawiający wymaga, aby podstawione pojazdy były sprawne technicznie, bezpieczne dla ruchu, w stanie estetycznym, spełniały wszystkie wymagane przepisami prawa normy związane z realizacją usługi, posiadały obowiązkowe ubezpieczenia pojazdów, kierowców oraz pasażerów (OC i NW) i rzeczy oraz niezbędne dokumenty do przewozu na terenie kraju. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia usługi przewozowej w tym samym czasie dwoma pojazdami i możliwość wynajęcia 4 pracowników fizycznych dla każdego pojazdu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług przewozu towarów niebezpiecznych na terenie Wrocławia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przewozu towarów niebezpiecznych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego na terenie Wrocławia. Przewóz będzie wykonywany pojazdem spełniającym wymogi ustawy o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, kierowca będzie posiadał zaświadczenie ADR, a pojazd będzie oznakowany i wyposażony w gaśnicę min. 2 kg. Przewóz alkoholu etylowego w ilości maksymalnie 800 litrów jednorazowo będzie się odbywał na trasach zleconych przez Zamawiającego począwszy od ul. Monopolowej 4 (AKWAWIT-BRASCO Spółka Akcyjna) do jednostek organizacyjnych UWr. m.in.: - ul. Sienkiewicza 21/23, - ul. Kanonia 6/8, - ul. Kosiby 8, - ul. Cybulskiego 30, - ul. Borna 9, - ul. Joliot Curie 14, - ul. Tamka 2, - ul. Przybyszewskiego 63/77..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





