Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Lublin: Dostawa osprzętu sieciowego oraz sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer ogłoszenia: 424134 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie , ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4635300, faks 081 4635305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa osprzętu sieciowego oraz sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osprzętu sieciowego oraz sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. Część I 1. Szafa rack typ 1 (1 szt.) 2. Szafa rack typ 2 (3 szt.) 3. Szafa rack typ 3 (1 szt.) 4. Półka do szafy rackowej o regulowanej głębokości (4 szt.) 5. Pakiet zaślepek stalowych do szaf rackowych 6. Listwa zasilająca rack 19 (2 szt.) 7. Prowadnica kabli pozioma (5 szt.) 8. Uchwyt kablowy (pierścień) (50 szt.) 9. Zestaw montażowy RACK (50 zestawów) 10. Przewód UTP (1 szt.) 11. Złącze RJ-45 kat.6 (5 opakowań) 12. Osłonka na złącze RJ45 (5 opakowań) 13. Karta sieciowa serwerowa (2 szt.) Część II 1. Skaner dokumentów (1 szt.) 2. Dysk twardy zewnętrzny (2 szt.) 3. Słuchawki z mikrofonem (15 szt.) 4. Pilot do prezentacji ze wskaźnikiem laserowym (1 szt.) 5. Wentylator 40x40x20 mm (9 szt.) 6. Kontroler USB 3.0 PCIe (1 szt.) 7. Konwerter USB 3.0 SATA/IDE (1 szt.) 8. Czytnik kodów kreskowych (1 szt.) 9. Czytnik kart pamięci (1 szt.) 10. Adapter Bluetooth 4.0 (1 szt.) 11. Pendrive (5 szt.) 12. Kabel USB A-B z filtrem ferrytowym typ 1 (35 szt.) 13. Kabel USB A-B z filtrem ferrytowym typ 2 (5 szt.) 14. Kabel USB A - USB mikro z filtrem ferrytowym (1 szt.) 15. Przedłużacz USB 3.0 (4szt.) 16. Kabel HDMI (2 szt.) 17. Kabel HDMI - DVI-D (1 szt.) 18. Kabel HDMI - DisplayPort (1 szt.) 19. Kabel mini jack - 2xRCA (1 szt.) 20. Kabel komputerowy NEMA 5-15P - IEC 60320 C13 (2 szt.) 21. Listwa antyprzepięciowa - (20 szt.) 22. Mysz komputerowa (12 szt.) Część III 1) Dyktafon (15 szt.) 2) Kamera z torbą, ze statywem i mikrofonem (1 szt.) Dostawa na potrzeby realizacji badań jakościowych w ramach projektu systemowego Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy - kontynuacja w latach 2013 - 2015..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.00.00-4, 30.23.71.35-4, 30.23.72.00-1, 30.23.71.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.31.32-5, 30.21.61.10-0, 30.21.61.30-6, 30.23.70.00-9, 32.33.21.00-0, 38.65.16.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
deklaracja zgodności CE dla urządzenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a. wystąpienia zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, w zakresie tych zmian, b. ustawowej zmiany podatku VAT, w zakresie wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą podatku. c. działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji, mimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz w zakresie terminu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.bip.lubelskie.pl./index.php?id=87
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie,
ul. Okopowa 5 pok. nr 310 (III p.)
20- 022 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Okopowa 5 pok. nr 326A (III p.) 20- 022 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wymagany termin wykonania zamówienia: Część I do 21 dni od podpisania umowy. Część II do 21 dni od podpisania umowy. Część III do 14 dni od podpisania umowy. 2. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest częściowo współfinansowane w 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% z budżetu JST.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa osprzętu sieciowego:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Szafa rack typ 1 (1 szt.) 2) Szafa rack typ 2 (3 szt.) 3) Szafa rack typ 3 (1 szt.) 4) Półka do szafy rackowej o regulowanej głębokości (4 szt.) 5) Pakiet zaślepek stalowych do szaf rackowych 6) Listwa zasilająca rack 19 (2 szt.) 7) Prowadnica kabli pozioma (5 szt.) 8) Uchwyt kablowy (pierścień) (50 szt.) 9) Zestaw montażowy RACK (50 zestawów) 10) Przewód UTP (1 szt.) 11) Złącze RJ-45 kat.6 (5 opakowań) 12) Osłonka na złącze RJ45 (5 opakowań) 13) Karta sieciowa serwerowa (2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.00.00-4, 30.23.71.35-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Skaner dokumentów (1 szt.) 2) Dysk twardy zewnętrzny (2 szt.) 3) Słuchawki z mikrofonem (15 szt.) 4) Pilot do prezentacji ze wskaźnikiem laserowym (1 szt.) 5) Wentylator 40x40x20 mm (9 szt.) 6) Kontroler USB 3.0 PCIe (1 szt.) 7) Konwerter USB 3.0 SATA/IDE (1 szt.) 8) Czytnik kodów kreskowych (1 szt.) 9) Czytnik kart pamięci (1 szt.) 10) Adapter Bluetooth 4.0 (1 szt.) 11) Pendrive (5 szt.) 12) Kabel USB A-B z filtrem ferrytowym typ 1 (35 szt.) 13) Kabel USB A-B z filtrem ferrytowym typ 2 (5 szt.) 14) Kabel USB A - USB mikro z filtrem ferrytowym (1 szt.) 15) Przedłużacz USB 3.0 (4szt.) 16) Kabel HDMI (2 szt.) 17) Kabel HDMI - DVI-D (1 szt.) 18) Kabel HDMI - DisplayPort (1 szt.) 19) Kabel mini jack - 2xRCA (1 szt.) 20) Kabel komputerowy NEMA 5-15P - IEC 60320 C13 (2 szt.) 21) Listwa antyprzepięciowa - (20 szt.) 22) Mysz komputerowa (12 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.71.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.31.32-5, 30.21.61.10-0, 30.21.61.30-6, 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dyktafonów i kamery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dyktafon (15 szt.) 2) Kamera z torbą, ze statywem i mikrofonem (1 szt.) Dostawa na potrzeby realizacji badań jakościowych w ramach projektu systemowego Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy - kontynuacja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.21.00-0, 38.65.16.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością z zaburzeniami psychicznymi w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wykonanie robót budowlanych w Centrum Kultury Fizycznej UMCS
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 8 części
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Dostawy warzyw, owoców, kiszonek w III kw. 2025 r. do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu pn. "Centra informacyjno-doradcze dla osób niepełnosprawnych"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa komponentów do budowy prototypowych stanowisk demonstracyjnych na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Dostawa drukarki monochromatycznej do IHAR-PIB, Oddział w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.