Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Warszawa: dostawa kart pacjenta, bramki SMS, agregatu prądotwórczego, klimatyzatora
Numer ogłoszenia: 424052 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8360191, faks 022 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kart pacjenta, bramki SMS, agregatu prądotwórczego, klimatyzatora.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1)W zakresie części 1 - zakup wraz z dostawą 500.000 sztuk kart pacjenta. 2)W zakresie części 2 - zakup bramki SMS. 3)W zakresie części 3 - zakup wraz z dostawą, podłączeniem i rozruchem agregatu prądotwórczego. 4)W zakresie części 4 - zakup wraz z dostawą i montażem klimatyzatora. 5)Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, oznakowany znakiem CE (dotyczy agregatu i klimatyzatora ), musi posiadać niezbędne instrukcje oraz gwarancję w języku polskim. 6)Przedmiot zamówienia obejmuje rozładunek, wniesienie, instalację, montaż, uruchomienie, przeszkolenie pracowników w zakresie prawidłowej obsługi oraz, w terminie do 3 dni od dnia podpisania Protokołu, odbiór wszelkich opakowań, kartonów od dostarczonego sprzętu. 7)Przeszkolenie pracowników w zakresie prawidłowej obsługi musi zostać przeprowadzone na koszt Wykonawcy w języku polskim w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia oraz spełniać wymogi określone w projekcie umowy. 8)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a)część 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1, b)część 2 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2, c)część 3 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3, d)część 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4. 9)Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części 4. 10)Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.30.00.00-3, 64.21.21.00-6, 31.12.70.00-2, 39.71.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością zamawiający rozumie: w zakresie części 1 - dostawę kart pacjenta o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto w zakresie części 2 - dostawę bramki sms o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 PLN brutto w zakresie części 3 - dostawę, podłączenie i rozruch agregatu prądotwórczego o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto w zakresie części 4 - dostawę i montaż klimatyzatora o wartości nie mniejszej niż 3500,00 PLN brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracyjny pok 215 piętro II ul. Ciołka 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2011 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Warszawie przy ul. Ciołka 11 w Kancelarii, III piętro pokój 306.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego programu RPO WM 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup wraz z dostawą 500.000 sztuk kart pacjenta..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawą 500.000 sztuk kart pacjenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.30.00.00-3, 64.21.21.00-6, 31.12.70.00-2, 39.71.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup bramki SMS..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup bramki SMS..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.30.00.00-3, 64.21.21.00-6, 31.12.70.00-2, 39.71.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. cena pojedynczej wiadomości - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup wraz z dostawą, podłączeniem i rozruchem agregatu prądotwórczego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wraz z dostawą, podłączeniem i rozruchem agregatu prądotwórczego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.30.00.00-3, 64.21.21.00-6, 31.12.70.00-2, 39.71.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. zużycie paliwa na 1 h - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup wraz z dostawą i montażem klimatyzatora..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wraz z dostawą i montażem klimatyzatora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.30.00.00-3, 64.21.21.00-6, 31.12.70.00-2, 39.71.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta w Kościerzynie
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy 80kW wraz z niezbędną dokumentacją przyłączeniowo-rozruchową i zbiornikiem na paliwo do budynku szkoły.
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach zadania - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.
- Dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy 68 Kw w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
- Doposażenie bazy magazynowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Kamiennogórskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





