eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › MODERNIZACJA DROGI W ROGOŹNICY - DZ. NR 53/1, 29/3, 23/5, 22/1, 21/1 - ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Strzegom: MODERNIZACJA DROGI W ROGOŹNICY - DZ. NR 53/1, 29/3, 23/5, 22/1, 21/1 - ETAP I
Numer ogłoszenia: 42387 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28949 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DROGI W ROGOŹNICY - DZ. NR 53/1, 29/3, 23/5, 22/1, 21/1 - ETAP I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Modernizacja drogi w Rogoźnicy - dz. Nr 53/1, 29/3, 23/5, 22/1, 21/1 - etap I. 2. Etap I polega na przebudowie drogi na działce nr 21/1, obr.0014 Rogoźnica Nr 14 na odcinku od km 0+234 do km 0+278 o długości 44 m oraz budowa drogi na działce nr 21/1, obr. 004 Rogoźnica Nr 14 na odcinku od km 0+278 do ul. Szkolnej (dz. nr 284/2) o długości 198 m. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Wycięcie drzew, krzaków, skoszenie zarośli i traw z wywiezieniem poza teren budowy, 2. Rozbiórkę istniejącego ogrodzenia w pasie drogowym (działka nr 21/1 ), znaków drogowych, uporządkowanie terenu (działka nr 21/1 ) i wywiezienie gruzu poza teren budowy, 3. Wykonanie robót pomiarowych (wyznaczenie osi jezdni z punktami głównymi i hektometrami oraz granic robót ziemnych), 4. Zdjęcie i wywiezienie humusu poza teren budowy, 5. Wykonanie ogrodzenia z siatki działki nr 21/2, 6. Wykonanie wykopów (do poziomu stropu warstwy stabilizacji) wraz z usunięciem zadawnionych poboczy i skarp oraz wywiezienie gruntu poza teren budowy. Część niezadarnionego gruntu przeznaczyć na wykonanie poboczy gruntowych, 7. Wykonanie stabilizacji cementem gruntu rodzimego na miejscu, 8. Wykonanie drenażu, 9. Rozłożenie i zagęszczenie warstwy mrozoochronnej (odsączającej) z gruntu niewysadzinowego (CBR>35%, współczynnik filtracji k>8m/dobę) z obsypaniem drenażu, 10. Wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu niewysadzinowego lub mieszanki niezwiązanej z kruszywem (CBR>60%), 11. Rozłożenie dolnej warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/63 (C90/3, CBR>80%) i zagęszczenie razem z uprzednio wyrównaną nawierzchnią. Przed zagęszczaniem rozłożyć dolną warstwę gruntu na poboczach, w celu wytworzenia oporu przed nadmiernym rozwałowaniem. 12. Wykonanie górnej warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31.5 (C90/3, CBR>80%). Przed zagęszczaniem rozłożyć górną warstwę gruntu na poboczach, w celu jw., 13. Wyprofilowanie skarp, obłożenie skarp i ich podstawy zdjętym uprzednio humusem i obsianie, 14. Zamknięcie nawierzchni przez wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia typu sandwich (kruszywo, emulsja asfaltowa, drobniejsze kruszywo), 15. Odtworzenie istniejącego oznakowania pionowego, z nowymi słupkami i tarczami. 4. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 6. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - projekcie budowlanym, - projekcie wykonawczym, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Roboty ujęte w dokumentacji (między innymi w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacjach), a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 7. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót oraz terenów i dróg, które będą wymagały uporządkowania wskutek wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia, 4) demontaż obiektów tymczasowych, 5) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 6) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań ( w tym min.: badań wskaźników gruntu wymaganych w dokumentacji) i odbiorów, 7) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych. 8. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy modernizowanej drodze również w trakcie realizacji inwestycji. 9. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.). 10.Wymagany okres Gwarancji: Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 11. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 12. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - na co najmniej 2 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach. 13. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przed zamówieniem materiałów przedstawić stosowne dokumenty i uzyskać akceptację zamawiającego na ich wbudowanie. 14. Wykonawca przed podpisaniem umowy uzgodni harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który stanowił będzie Załącznik do umowy z Zamawiającym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.51.11.20 - 45.51.11.20 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane Sp. z o.o. Oddział Złotoryja, ul.Gajowa 23/14, 50-519 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 298613,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220381,91

  • Oferta z najniższą ceną: 220381,91 / Oferta z najwyższą ceną: 373920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.