Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Rybnik: Wynajem samochodów i maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską.
Numer ogłoszenia: 423866 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne , ul. Jankowicka 41 B, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0-32 4329540, faks 0-32 4329550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsk.rsi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem samochodów i maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa związana z wynajmem samochodów i maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania Usługa dotyczy wynajmu: Zadanie nr 1 - koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorską, -samochodów ciężarowych o ładowności 10-15 ton wraz z kierowcą, -samochodu ciężarowego o ładowności 19-22 ton wraz z kierowcą, -samochodów ciężarowych (ciągniki siodłowe z naczepami) o ładowności 25-30 ton wraz z kierowcami, -żurawia samochodowego o udźwigu 15-20 ton wraz z kierowcą/operatorem, -żurawia samochodowego o udźwigu20-30 ton wraz z kierowcą/operatorem. Zadanie nr 2: Usługa dotyczy wynajmu: -walca drogowego o masie 8-11 t wraz z obsługą operatorską, -rozściełacza do nawierzchni mineralno-bitumicznych wraz z obsługą operatorską oraz transportem. Szczegóły zawarte w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: Zadanie nr 1 - a) Wykonawca musi dysponować koparko-ładowarką: - pojemność łyżki koparki przedsiębiernej na ramieniu w zakresie: 0,3-0,5 m3, - pojemność łyżki ładowarki (przód) w zakresie: 1,0-1,5 m3, - minimalna moc silnika 60 kW, napęd kołowy. b) Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi o ładowności 10-15 ton każdy, o poniższej specyfikacji: - dwuosiowy samochód ciężarowy z zabudową samowyładowczą, o minimalnej wysokości burt 60 cm, z trójstronnym wywrotem (na tyl pojazdu oraz obydwa boki), - moc pojazdu minimum 130 kW. c) Wykonawca dysponuje samochodem ciężarowym o ładowności 19-22 ton - czteroosiowy samochód ciężarowy z zabudową samowyładowczą, o minimalnej wysokości burt 120cm, z jednostronnym wywrotem (na tył pojazdu), - moc pojazdu minimum 200 kW, d) Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema ciągnikami siodłowymi z naczepami samowyładowczymi o ładowności 25-30 ton każdy, o poniższej specyfikacji: - pojazdy wyposażone w urządzenia do automatycznego poboru opłat ViaTOLL umożliwiające przejazd drogą krajową 81 oraz autostradami A1 i A4 w związku z możliwością odbioru materiałow w promieniu 30 km, - naczepa samowyładowcza kryta plandeką o minimalnej ładowności 25 ton (minimalna objętość 30 m3), przystosowana do współpracy z rozściełaczem do mieszanki mineralno-asfaltowej (belka), - ciągnik siodłowy o mocy minimalnej 250 kW. e) Wykonawca musi dysponować żurawiem samochodowym o udźwigu 15-20 ton: - maksymalny udźwig w przedziale 15-20 ton. f) Wykonawca musi dysponować żurawiem samochodowym o udźwigu 20-30 ton: - maksymalny udźwig w przedziale 20-30 ton. Zadanie nr 2 - a) Wykonawca musi dysponować walcem drogowym samojezdnym o masie 8-11 ton spełniającym następujące wymagania: - waga operacyjna w przedziale: 8-11 ton, - konstrukcja przegubowa, - dwa bębny gładkie, z wibracją, o szerokości nie mniejszej niż 1400 mm i nie większej niż 2500 mm, - minimalna moc silnika 65 kW, - system zraszania bębnów. b) Wykonawca musi dysponować rozściełaczem do nawierzchni mineralno-bitumicznych spełniającym następujące wymagania: - zakres szerokości rozkładania mas bitumicznych (wraz z dostawkami): od 2500 do 5400 mm, - deklarowana wydajność nie mniejsza niż 80 t/h, - maksymalna możliwa grubość układanej warstwy nie mniejsza niż 250 mm, - stół podgrzewany, ze wstępnym zagęszczaniem wibracyjnym, - napęd gąsienicowy lub kołowy, - elektroniczny system niwelacji wzdłużnej oraz poprzecznej,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk. rsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne Rybnik, ul. Jankowicka 41 B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne Rybnik, ul. Jankowicka 41 B, pok. 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa 2 szt. pomp wirowych 80PJM215 o mocy 22 kW lub równoważnych do bojlerowni budynku łaźni nr 2 PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Dostosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Sobieskiego 15 do potrzeb Śląskiego Oddziału Straży Granicznej
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachu segmentu B i części segmentu A budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle'a 16
- Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym: Zad. 1 - Świadczenie usług pocztowych (...) Zad. 2 - Świadczenie usług kurierskich (...)
- Zakup systemu do ochrony serwera pocztowego w ramach projektu: "Poprawa cyberbezpieczeństwa dla Miasta Rybnika"
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa po powodzi we wrześniu 2024 r. ul. Młyńskiej w Ołdrzychowicach Kłodzkich
- Remont budynku OSP w Widawce
- Utworzenie klubu dziecięcego dla Gminy Kalinowo
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych i roztopowych w miejscowości Gałczewo
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w Łagowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.