eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NidzicaBieżące oczyszczanie miasta Nidzica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Nidzica: Bieżące oczyszczanie miasta Nidzica
Numer ogłoszenia: 423766 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409904 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące oczyszczanie miasta Nidzica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące oczyszczanie miasta Nidzica tj. utrzymanie czystości pasów drogowych ulic w tym: jezdni, parkingów, chodników, pasów zieleni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr 1, 2, 3 do umowy obejmuje: 2.1.Bieżące stałe utrzymanie czystości pasów drogowych ( w tym: jezdni, parkingów, chodników, pasów zieleni) o powierzchni 124 441 m2 zgodnie z załącznikiem nr 1 umowy . Cena miesięczna 1 m2 powierzchni oczyszczania przy stałym utrzymaniu czystości obejmuje: a/ zamiatanie ulic i chodników (oczyszczanie z błota, piasku, śmieci, chwastów, liści oraz innych zanieczyszczeń), b/ zbieranie zmiotek z zamiecionej powierzchni, c/ zbieranie zmiotek złożonych na jezdni lub poboczu, pozostawionych przez właścicieli nieruchomości w wyniku wykonanych prac porządkowych na jezdni, chodnikach i pasach zieleni, stanowiących mienie gminny przy ulicach gminnych , których powierzchni nie uwzględniono w niniejszym przedmiocie zamówienia , d/ wycinanie - unieszkodliwianie trawy i chwastów ze zleconej do oczyszczania powierzchni według potrzeb, e/ oczyszczanie z odrostów pni drzewostanu rosnącego w ciągach ulic zleconych do oczyszczania, f/ bieżące zbieranie zanieczyszczeń w pasie zieleni wraz z wykaszaniem traw i chwastów nie mniej niż sześć razy w roku wraz z uzupełnianiem trawy w miarę potrzeb na niewielkich fragmentach, g/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne, h/ usuwanie - zabezpieczenie padłych zwierząt z ulic i dróg gminnych oraz terenów gminnych do czasu odbioru ich przez Punkt Zbiorczy Padliny Uniszki Zawadzkie Zdzisław Kacprzak tel.0- 23 655-23-01, kom. 504 451 362, i/ flagowanie ulic z okazji świąt państwowych i innych (w razie potrzeb), przy czym zakup i bieżące uzupełnianie oflagowania będzie na koszt Zamawiającego. j/ Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego zawiadamiania Zamawiającego lub odpowiednie służby o stwierdzonych zagrożeniach niebezpiecznej wyrwy w jezdni lub chodniku, zerwania przewodów linii energetycznej, wiatrołomów itp. oraz podejmowania doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed występującymi zagrożeniami. 2.2. Bieżące opróżnianie stałych i przenośnych koszy ulicznych ustawionych w ulicach gminnych w ilości 81 szt , zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. Cena miesięczna ryczałtowa opróżniania 1 szt kosza ulicznego obejmuje : a/ bieżące opróżnianie koszy z nieczystości wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu, a w okresie: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień - codziennie. b/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne, c/ mycie i dezynfekcja koszy ulicznych przeprowadzana dwa razy w ciągu roku kalendarzowego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, d/ remont i konserwacja koszy polegające na bieżących naprawach, oznakowanie oraz uzupełnianie zniszczonych lub skradzionych wkładów do koszy, ustawianie i znakowanie nowych koszy ulicznych dostarczonych przez Zamawiającego, e/ sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonymi koszami ulicznymi . 2.3. Bieżące stałe utrzymanie czystości słupów i tablic ogłoszeniowych w ilości 15 szt zlokalizowanych na terenie miasta oraz utrzymanie czystości terenu wokół nich, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do umowy . Cena miesięczna ryczałtowa utrzymania 1 szt słupa i tablicy oraz terenu wokół niego obejmuje : a/ oczyszczanie słupa i tablic z uszkodzonych i naderwanych ogłoszeń - plakatów , b/ oczyszczanie słupa i tablic ze wszystkich ogłoszeń - plakatów do jego naturalnej powierzchni w miarę potrzeb , c/ oczyszczanie terenu wokół słupów i tablic ogłoszeniowych, d/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne . 2.4. Wykonywanie innych czynności nie wymienionych w ust.2.1, 2.2 i 2.3 a wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia oraz obowiązujących aktów prawnych: - ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - (Dz.U.z 2005 r. Nr 236, poz.2008 ze zmianami), przy czym: 1) uprzątnięcie błota i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości należy do właścicieli nieruchomości, a za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości. Właściciel nieruchomości nie jest obowiązany do uprzątnięcia chodnika, na którym jest dopuszczony płatny postój lub parkowanie pojazdów samochodowych. 2) utrzymanie zjazdów należy do właścicieli lub użytkowników gruntów przyległych do drogi; - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628) wprowadzona ustawą z dnia 27 lipca 2001r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska , ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 100, poz.1085ze zmianami); - uchwały Nr LII/534/2006 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 31 sierpnia 2006 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu czystości i porządku na terenie gminy Nidzica . Zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami od nr 1 do nr 3..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul.Kolejowa 17, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 675925,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 592326,84

  • Oferta z najniższą ceną: 592326,84 / Oferta z najwyższą ceną: 592326,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.