eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaSPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY P Z.P. Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro NAWybór Wykonawcy usługi świadczenia opieki nad osobami zależnymi od uczestników Projektu pt.SUKCES NA OBCASACH



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Oleśnica: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY P Z.P. Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro NA: Wybór Wykonawcy usługi świadczenia opieki nad osobami zależnymi od uczestników Projektu pt.: SUKCES NA OBCASACH
Numer ogłoszenia: 423652 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Oleśnicy , ul. Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3142909, faks 071 3142909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckiw-olesnica.ohp.pl/komunikaty

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY P Z.P. Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro NA: Wybór Wykonawcy usługi świadczenia opieki nad osobami zależnymi od uczestników Projektu pt.: SUKCES NA OBCASACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. W ramach świadczonej usługi Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania łącznie 1646 godzin opieki nad osobami zależnymi, pozostawianymi w świetlicy projektu przez uczestniczki projektu SUKCES NA OBCASACH na czas spotkań rekrutacyjnych oraz zajęć szkoleniowo-doradczych. II. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług wg następującego harmonogramu: - styczeń 2011: 242 godziny - luty 2011: 708 godzin - marzec 2011: 604 godziny - kwiecień 2011: 618 godzin - maj 2011: 252 godziny - czerwiec 2011: 92 godziny - lipiec 2011: 616 godzin - sierpień 2011: 184 godziny - wrzesień 2011: 716 godzin - październik 2011: 320 godzin III. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby godzin realizacji usługi ogółem oraz w poszczególnych miesiącach, adekwatnie do liczby osób uprawnionych do korzystania z usługi oraz zmian wprowadzanych w okresie realizacji projektu w harmonogramie zajęć. IV. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. V. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności oraz dbałości o miejsca udostępnione przez Zamawiającego. UWAGA: Wykonawca przystępując do Projektu musi mieć świadomość dyspozycyjności przez 7 dni w tygodniu w całym okresie realizacji projektu. Czas trwania projektu 13 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy P.z.p (zał. nr 2 do SIWZ);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. listów referencyjnych) (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ), zgodnie z wymaganiem Zamawiającego określonym w pkt IX SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Dokumenty wymienione i zawarte w SIWZ.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ckiw-olesnica.ohp.pl/przetarg-na-swiadczenie-opieki-nad-osobami-zaleznymi-od-uczestnikow-
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania 56-400 Oleśnica ul. Zamkowa 4 tel. (71) 314-20-12 fax. (71) 314-29-09; e-mail: gospomkg5@ohp.pl.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania 56-400 Oleśnica ul. Zamkowa 4 - sala 224 - sekretariat..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt: SUKCES NA OBCASACH jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz budżet państwa (15%) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.