eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług rozwojowych i serwisowych dla systemu SAP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-19

Nr: NP/2020/10/0569/PS

Przedmiot zamówienia: Zakup usług rozwojowych i serwisowych dla systemu SAP

Typ: Nieograniczony

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2020-10-19

Data wygaśnięcia: 2020-11-23

CPV:

Osoba kontaktowa: Katarzyna Pindor (ZA) katarzyna.pindor@gaz-system.pl +48 222201784

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : Przedmiotem Zamówienia jest zakup usług rozwojowych i serwisowych dla systemu SAP (postępowanie podzielone na 2 Części)" Przedmiot Zamówienia został podzielony na 2 (słownie: dwie) Części: a) Część nr 1 - zakup licencji i świadczenie usług rozwojowych i serwisowych dla systemu SAP, b) Część nr 2 - zakup licencji i świadczenie usług rozwojowych i serwisowych dla systemu SAP.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny ofert, określonych w Sekcji Kryteria oceny ofert poniżej. 5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia przeprowadzenia negocjacji handlowych, o których mowa ust. 1, Zamawiający wskazuje, że do ewentualnych negocjacji handlowych zaprosi maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty po wstępnej ocenie będą najkorzystniejsze.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ. 2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). 4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 5. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia: 1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, 2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia postępowania po upływie terminu składania ofert. 6. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust. 4 powyżej. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji umowy został szczegółowo opisany w SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty drogą elektroniczną w jednym z wymienionych formatów: JPG, JPEG, TIF, TIFF, PNG, PDF, zgodnej co do treści z Formularzem ,,Oferta", stanowiącym załącznik do SIWZ.
Warunki udziału w Projekcie : INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie Zamówienia w zakresie Części nr 1 i Części nr 2 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia niepublicznego. 2) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. 3) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 (słownie: trzy) zamówienia, każde polegające na wdrożeniu systemów SAP i świadczeniu serwisu aplikacji dla systemu SAP, zrealizowane w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 (słownie: sześćset) złotych brutto, przy czym Zamawiający zaznacza, iż realizacja zamówienia dotyczącego wdrożenia systemów SAP musi mieć co najmniej wartość 400.000,00 złotych brutto każde. Zamawiający dopuszcza, aby w ramach ww. zamówień Wykonawca dostarczał licencje i wsparcie techniczne oprogramowania, jednakże wartość zamówienia nie powinna uwzględniać wartości dotyczących dostarczenia licencji i wsparcia techniczne oprogramowania. Zamawiający wskazuje, iż przez jedno zamówienie będzie rozumiał także sytuację, w której, Wykonawca wskazując spełnianie powyższego warunku udziału w Postępowaniu powoływać się będzie na kilka umów zawieranych sukcesywnie, bez przerwy z jednym kontrahentem (odbiorcą końcowym). UWAGA: W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia) oraz w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w ust. 4 poniżej. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane osobiście przez podmiot legitymujący się zrealizowaniem zamówienia lub zamówień, tj. bez udziału pozostałych Wykonawców oraz podwykonawców, co najmniej w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) powyżej. 4) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, w tym: a) Kierownik Projektu (1 osoba) - osoba, odpowiedzialna za dostarczenie rozwiązań SAP w poszczególnych projektach zgodnie z zakresem, harmonogramem i budżetem, posiadająca: o co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów polegających na wdrożeniu i/lub rozwoju Systemu SAP, o doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Projektu, w co najmniej 5 projektach polegających na wdrożeniu i/lub rozwoju Systemu SAP, trwających każdy co najmniej 6 miesięcy, o aktualne (ważne) uprawnienie/certyfikat do zarządzania projektami w oparciu o standard PMI lub Prince2 lub IPMA lub równoważny. Za równoważny Zamawiający uznaje uprawnienia/certyfikat, które są: - zbieżne co do zakresu z danymi uprawnieniami wskazanymi z nazwy powyżej, przy czym zbieżność musi dotyczyć dziedziny merytorycznej wynikającej z roli, której dotyczą dane uprawnienia/certyfikat, - potwierdzone egzaminem (dotyczy tych uprawnień/certyfikatów, których uzyskanie jest uzależnione od zdania egzaminu). Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że w przypadku posiadania uprawnień/certyfikatu równoważnych do określonych powyżej, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że wskazane uprawnienia/certyfikat są równoważne. W szczególności Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę odpowiedniego opisu zakresu równoważnego (w ocenie Wykonawcy) uprawnień/certyfikatu, który pozwoli Zamawiającemu na jednoznaczną weryfikację czy posiadane uprawnienia/certyfikat spełniają ww. kryteria równoważności. b) Konsultant Modułowy/Konsultant (11 osób) - osoba polskojęzyczna, odpowiedzialna za konkretne obszary SAP zgodnie z doświadczeniem i posiadanymi certyfikatami, odpowiedzialna za spójność i prawidłowość proponowanych i wdrażanych rozwiązań. Samodzielnie wykonująca prace wdrożenia, rozwoju lub nadzorująca Konsultantów Modułowych/Konsultantów. Osoba na tym stanowisku musi wykazać się: o co najmniej 4 letnim doświadczeniem w zakresie wdrożeń i/lub rozwoju Systemu SAP w obszarze, do którego został wyznaczony [FI, FI AA, CO, MM, SD, IM/PS, PM, BASIS, ABAP, BW/BO], lub co najmniej 2 letnim doświadczeniem w zakresie wdrożeń i/lub rozwoju Systemu SAP w obszarze FIORI, o doświadczenie w zakresie pełnienia przypisanych funkcji Konsultanta Modułowego /Konsultanta [FI, FI AA, CO, MM, SD, IM/PS, PM, BASIS, ABAP, BW/BO, FIORI] w co najmniej 5 projektach wdrożeń i/lub rozwoju Systemu SAP trwających każdy, co najmniej 6 miesięcy [FI, FI AA, CO, MM, SD, IM/PS, PM, BASIS, ABAP, BW/BO] lub co najmniej 2 miesiące w obszarze FIORI. o certyfikatami SAP właściwymi dla obszaru, do którego został wyznaczony [FI, CO, MM, SD, PM, BW/BO, BASIS, ABAP, FIORI] na poziomie Associate, Osoba pełniąca role Kierownika Projektu musi posiadać uprawnienie/certyfikat właściwy dla pełnionej funkcji, a Konsultant Modułowy /Konsultant musi posiadać certyfikaty producenta oprogramowania SAP dla pełnionej funkcji. Przez system SAP Zamawiający rozumie oprogramowanie oparte o rozwiązania SAP NetWeaver, w szczególności ECC (Enterprise Central Component) oraz SAP BW (Business Warehouse) oraz SAP Business Objects. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji ról Kierownika Projektu oraz Konsultanta Modułowego/Konsultanta. 5) Potwierdzą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00 (słownie: sześćset tysięcy) złotych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1. pkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast warunki określone w ust. 1 pkt 2), 3), 4), 5) może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 4. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Dostawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują Roboty Budowlane lub Usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane w charakterze podwykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza polegania na zasobach innych podmiotów wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1.2-1.13, pkt 1.15 i pkt 1.17 SIWZ. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać wypełniony: 1) formularz ,,Oferta" (zgodny z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ), 2) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunek określony w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot zamówienia, wartość zamówienia brutto, daty wykonania, tj. rozpoczęcia (dd/mm/rrrr) i zakończenia (dd/mm/rrrr) realizacji, podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane oraz załączyć dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż dowodami, o których mowa powyżej są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa w lit a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w ww. wykazie zostały wcześniej wykonane lub są wykonywane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ). 2. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego: 1) Dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Wykonawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo). 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. 4. Jeżeli Wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) i 4) SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Rozdziale VI ust. 4 SIWZ, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Zamawiający wymaga: 1) zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu, lub 2) innego dokumentu, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 5. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu. 6. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień, w tym złożenia dowodów dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. 7. Jeżeli w Postępowaniu oferty zostaną złożone przez więcej niż jednego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania badania i oceny oferty tylko tego Wykonawcy, którego oferta po wstępnej ocenie będzie najkorzystniejsza. W takiej sytuacji oferty złożone przez pozostałych Wykonawców, Zamawiający pozostawi bez badania. 8. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w formie elektronicznej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : Termin realizacji zamówienia: zgodnie z § 2 Załącznika nr 3 do SIWZ (Wzór Umowy).
Miejsce realizacji zamówienia : OPERATOR GAZOCIĄGÓW PRZESYŁOWYCH GAZ-SYSTEM S.A.
Termin składania ofert : 2020-11-23
Miejsce składania ofert : Oferty składać należy w formie elektronicznej, za pośrednictwem Portalu Zakupowego - https://zakupy.gaz-system.pl
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.