eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoDostawa mebli szkolnych i przedszkolnych oraz innych elementów wyposażenia wnętrz wraz z montażem dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 4 oraz Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Legionowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Legionowo: Dostawa mebli szkolnych i przedszkolnych oraz innych elementów wyposażenia wnętrz wraz z montażem dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 4 oraz Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Legionowie
Numer ogłoszenia: 423362 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny , ul. Jana Pawła I nr 2, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 774 23 82, faks 22 774 23 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli szkolnych i przedszkolnych oraz innych elementów wyposażenia wnętrz wraz z montażem dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 4 oraz Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Legionowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli szkolnych i przedszkolnych oraz innych elementów wyposażenia wnętrz wraz z montażem dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 4 oraz Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Legionowie. 2. Zakres dostaw stanowiących przedmiot zamówienia określony jest w Załączniku nr 1b do niniejszej specyfikacji. 3. Dostawa obejmuje transport mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz na miejsce wskazane przez Zamawiającego, montaż na miejscu, wniesienie i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, pozostawienie mienia Zamawiającemu w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu, pozostawienie umeblowanych pomieszczeń w należytym porządku oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz. Przekazanie mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz odbywać się będzie protokolarnie. 4. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do dostarczenia mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Legionowie, przy ul. Jana Pawła I Nr 2, dokonanie ich rozładunku, wniesienie ich do pomieszczeń wskazanych przez Dyrektora, montażu na miejscu, ustawienie, wypoziomowanie usunięcie opakowań związanych z dostawą. WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO: 5. Krzesła i stoły regulowane i nieregulowane powinny być oznakowane w sposób trwały i widoczny oraz zawierać co najmniej następujące informacje: - numer rozmiaru albo kod koloru lub jedno i drugie - na meblach regulowanych oznakowanie zakresu numerów rozmiarów; -nazwa i/lub nazwa handlowa, i/lub nazwa i adres producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela w formie pełnej lub skróconej (pod warunkiem, że skrót umożliwia identyfikację producenta i/lub jego autoryzowanego przedstawiciela); - data produkcji określająca co najmniej rok i miesiąc produkcji. 6. Wszystkie meble oraz innych elementów wyposażenia wnętrz muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz wolne od wad (fizycznych i prawnych). 7. Wykonawca musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i będzie realizował umowę z należytą starannością. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest załączyć przy dostawie mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz aktualne certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, a w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa PN-EN 1729-1:2007, Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Część 1: Wymiany funkcjonalne oraz PN-EN 1729-2:2007. Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Przy czym: 10. Norma ma zastosowanie do mebli, na których użytkowane są komputery przenośne lub inne urządzenia przenośne. 11. Norma nie ma zastosowania do mebli użytkowanych przez personel nauczycielski. 12.Norma nie ma zastosowania do miejsc pracy specjalnego przenoszenia, np.: laboratorium, siedziska szeregowe czy warsztaty. 13. Podany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia określony w załączniku Nr 1b i przedstawiony na zdjęciach poglądowych oraz ewentualne nazwy mebli mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. 14. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot dostawy wraz z montażem Wykonawca udzielił następującej gwarancji jakości licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy. Jednocześnie przedmiot umowy zostanie objęty serwisem gwarancyjnym Wykonawcy przez okres gwarancji. 15. Serwis gwarancyjny podejmie działania w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia przyjęcia zgłoszenia. 16. Wymiana mebla oraz innych elementów wyposażenia wnętrz na nowy równoważny nastąpi po dwóch naprawach serwisowych, przy zaistniałym trzecim i jego uszkodzeniu. 17. Koszty dojazdu serwisu do i od miejsca użytkowania nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować czas naprawy maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia usterki. 18. Zamawiający będzie zgłaszał usterki drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę lub faxem na numer podany przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 30.19.50.00 - Tablice 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 39.15.11.00 - Stojaki 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostaw mebli szkolnych i/lub przedszkolnych dla szkół i/lub przedszkoli, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w tym przynajmniej 1 dostawy o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy wymagają formy uzgodnionego pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Na mocy ustawy - Prawo zamówień publicznych - niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, z zastrzeżeniem ust. 3 niniejszego paragrafu. 3.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za cały przedmiot umowy wynikającego z par.3 niniejszej umowy, 2) zmiana terminów realizacji zamówienia okreslonych w par. 2 niniejszej umowy. 4. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) - kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT; ad pkt 2) - terminy realizacji zamówienia ulegną zmianie w przypadku zmiany terminu zakończenia rozbudowy budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego określonego w dniu sporządzania projektu niniejszej umowy na dzień 31.01.2011r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w Zespole Szkolno-Przedszkolnym, im. Legionów Polskich 1914-1918, ul. Jana Pawła I nr 2, 05-119 Legionowo, pok. Nr 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2011 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Zespół Szkolno-Przedszkolny, im. Legionów Polskich 1914-1918, ul. Jana Pawła I nr 2, 05-119 Legionowo w Sekretariacie pok. Nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.