Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Opole: 1.Zakup wywoływarki automatycznej do RTG. 2.Zakup densytometru i sensytometru - urządzedzie łączne do pracowni RTG. 3.Zakup analizatora do mikrometody klumnowej serologicznej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem, do kontaktów: Beata Haber ,Małgorzata Ostrowska, ul. Ozimska 20, 45-057 Opole, woj. opolskie, tel. 077 454-54-01, fax 077 453-61-06, e-mail: zam-publ@ginekologia.opole.pl, www.ginekologia.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Zakup wywoływarki automatycznej do RTG. 2.Zakup densytometru i sensytometru - urządzedzie łączne do pracowni RTG. 3.Zakup analizatora do mikrometody klumnowej serologicznej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1)zgodnie z załącznikiem nr 1. 2)zgodnie z załącznikiem nr 2. 3)zgodnie z załącznikiem nr 3. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Ginekologiczno-Położniczy i Noworodków Opole ul.Reymonta 8. Kod NUTS: PL. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Łączna wartość zamówienia powyżej 130.000 EURO .Wartość zamówienia ujętego w niniejszym ogłoszeniu 16.487,84 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1.350,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury po dostawie i protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr19, poz.177 ),spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr19 poz.177). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)Oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 pkt.1 stwierdzające ,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynnności , jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień. 2)Aktulany odpis z właściwego rejestru albo aktulane zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6-m-cy przed upływem składania ofert. 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecznie , lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)Oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 pkt.2 stwierdzające ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)Oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 pkt.2 stwierdzające , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 70 % Termin dostawy -20% Gwarancja -10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PN/SM/D/25/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.10.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.10.2005, godzina 12:00, Sala Wykładowa tut.zespołu Opole ul.Reymonta 8.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zgodnie z załącznikiem nr 1. 3) Zakres lub wartość: jednorazowy zakup 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.11.2005. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zgodnie z załącznikiem nr 2. 3) Zakres lub wartość: jednorazowy zakup 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.11.2005. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zgodnie z załącznikiem 3. 3) Zakres lub wartość: jednorazowy zakup 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.11.2005.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług sprzątania, pielęgnacji terenów zewnętrznych, usług remontowych oraz usług pomocy kuchennej i pokojowej w ZdsOSiW "Drogowiec" w Pokrzywnej w okresie od 06.03.2026 r. do 31.10.2027 r.
- Dostawa samochodu osobowego
- Rewitalizacja przestrzeni publicznych w Opolu - Przebudowa i rozbudowa filii MDK nr 2 w Opolu.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
- D/49/2025 Zakup i dostawa urządzeń dla Kierunku Kosmetologia. Doposażenie pomieszczeń na 6p. budynku przy ul. Katowickiej 68 w Opolu na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego.
- D/105/2025 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
- DZP.25.93.2025 - dostawa urządzeń do przygotowania preparatów histologicznych (1 kpl.)
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach projektu pn. "Rozwój oddziału geriatrycznego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. odpowiedzią na potrzeby zdrowotne i demograficzne społeczeństwa".
- Dostawa wyrobów medycznych, specjalistycznych, jednorazowego i wielorazowego użytku
- Produkt leczniczy Farycymabum w ramach Programu Lekowego B.70 LECZENIE PACJENTÓW Z CHOROBAMI SIATKÓWKI - 1 pakiet asortymentowy
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





