Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Inowrocław: Przebudowa krytej pływalni DELFIN w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 42310 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, fax 052 3555250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa krytej pływalni DELFIN w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy krytej pływalni Delfin w Inowrocławiu zgodnie projektem budowlanym. W zakres robót wchodzi: Część I 1) budowa szybu windowego osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, 2) dobudowa wiatrołapu na poziomie parteru, 3) przebudowa schodów zewnętrznych i wykonanie nowego wejścia w skarpie, 4) rozbiórka komina nieczynnej kotłowni węglowej, 5) docieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie nowej elewacji budynku, 6) docieplenie dachu i wykonanie nowego w części niższej budynku pływalni, 7) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 8) przebudowa szatni i klatki schodowej łączącej piwnicę z parterem zgodnie z przepisami p.poż. 9) przebudowa pomieszczeń w piwnicy na salę tańca oraz pomieszczeń zaplecza socjalnego, 10) przebudowa lokalu mieszkalnego na biura, 11) wymiana instalacji elektrycznej, 12) dostawa: windy osobowej dla osób niepełnosprawnych (nośność 650 kg), podnośnika basenowego dla osób niepełnosprawnych, transportera gąsienicowego do transportowania osób na wózkach inwalidzkich, siedzisk na trybuny - 158 szt.; ponadto wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, planu BIOZ oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Część II 1) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 2) instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach, które nie posiadają wentylacji grawitacyjnej. Część III 1) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, 2) zainstalowanie uzdatniania wody basenowej. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia co najmniej trzyletniej rękojmi za wady i co najmniej trzyletniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania. Wymagany min. okres gwarancji na poszczególne składniki wyposażenia krytej pływalni DELFIN jest określony w załączniku nr 1 do siwz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, załączniku nr 1 do siwz oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 29.80.00.00 - Różny sprzęt Kod CPV wg słownika 2008: 39.30.00.00 - Różny sprzęt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 40 000 zł - na trzy części zamówienia; na część I - 30 000 zł, na część II - 3 000 zł, na część III - 7 000 zł.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wszyscy wykonawcy), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) dysponują osobami mogącymi pełnić samodzielne funkcje w budownictwie, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - wykonawcy składający ofertę na część I zamówienia, - instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych i wentylacyjnych - wykonawcy składający ofertę na część II zamówienia, - instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonawcy składający ofertę na część III zamówienia; b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: - wybudowali budynek lub wykonali przebudowę budynku lub remont budynku - co najmniej jednego, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł - wykonawcy składający ofertę na część I zamówienia, - wykonali roboty instalacyjne w zakresie centralnego ogrzewania i wentylacji - wykonawcy składający ofertę na część II zamówienia, - wykonali roboty instalacyjne wodociągowe i kanalizacyjne - wykonawcy składający ofertę na część III zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej: - 500 000 zł - wykonawcy składający ofertę na część I zamówienia, - 50 000 zł - wykonawcy składający ofertę na część II zamówienia, - 100 000 zł - wykonawcy składający ofertę na część III zamówienia, oraz posiadają ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności (wszyscy wykonawcy), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (wszyscy wykonawcy). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że każdy z osobna: nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Natomiast wspólnie muszą wykazać, że: posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawniania budowlane), dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 3. Wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczeniami lub decyzjami o wpisie do Centralnego Rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa krytej pływalni DELFIN - część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres części I wchodzi: 1) budowa szybu windowego osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, 2) dobudowa wiatrołapu na poziomie parteru, 3) przebudowa schodów zewnętrznych i wykonanie nowego wejścia w skarpie, 4) rozbiórka komina nieczynnej kotłowni węglowej, 5) docieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie nowej elewacji budynku, 6) docieplenie dachu i wykonanie nowego w części niższej budynku pływalni, 7) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 8) przebudowa szatni i klatki schodowej łączącej piwnicę z parterem zgodnie z przepisami p.poż. 9) przebudowa pomieszczeń w piwnicy na salę tańca oraz pomieszczeń zaplecza socjalnego, 10) przebudowa lokalu mieszkalnego na biura, 11) wymiana instalacji: elektrycznej, 12) dostawa: windy osobowej dla osób niepełnosprawnych (nośność 650 kg), podnośnika basenowego dla osób niepełnosprawnych, transportera gąsienicowego do transportowania osób na wózkach inwalidzkich, siedzisk na trybuny - 158 szt.; ponadto wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, planu BIOZ oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 29.22.16.10-3, 29.80.00.00-7.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa krytej pływalni DELFIN - część II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres częśći II wchodzi: 1) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 2) instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach, które nie posiadają wentylacji grawitacyjnej..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa krytej pływalni DELFIN - część III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres części III wchodzi: 1) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, 2) zainstalowanie uzdatniania wody basenowej..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.23.24.30-5.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz przystanków autobusowych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2025/2026
 - Wykonanie usług w zakresie montażu i utrzymania elementów oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Inowrocławia wraz z ich przechowaniem
 - Modernizacja budynku przy ul. Kilińskiego 5 w Inowrocławiu
 - "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w 2025 roku"
 - Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji, rozbudowy i budowy oświetlenia na terenie Miasta Inowrocławia
 
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków w Gminie Główczyce
 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych obejmujących część stolarki okiennej (część I - parter, I i II piętro) oraz architektury ogrodowej Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku
 - Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego II etap (winda, wejście główne)
 - REMONT ŁAZIENEK W ZSCKR W SĘDZIEJOWICACH
 - Wymiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem dachu w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja dachu budynku Domu Dziecka oraz Domu Pomocy Społecznej w Liskowie"
 - Przebudowa otworu drzwiowego w budynku usługowym w ramach zadania: "Deinstytucjonalizacja usług społecznych na terenie gminy Olszyna"
 
więcej: Różny sprzęt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





