To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-29
Leśna: Odbudowa mostu obok posesji Nr 79 w Grabiszycach Dolnych
Numer ogłoszenia: 423054 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300841 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna, Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu obok posesji Nr 79 w Grabiszycach Dolnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Odbudowa mostu obok posesji Nr 79 w Grabiszycach Dolnych. W wyniku powodzi, która wystąpiła w dniu 7 sierpnia 2010 r. istniejący przepust został uszkodzony poprzez zniszczenie ściany czołowej. Istniejący przepust składa się z dwóch części tj. pierwsza - pierwotna, sklepienie ceglane, drugiej podwójny okular wykonany w celu poszerzenia ciągu drogi. Uszkodzeniu uległa część z podwójnym okularem, która ograniczyła przepływ oraz szerokość ciągu drogi co doprowadziło do stanu nie nadającego się do dalszej eksploatacji. Parametry przepustu istniejącego istniejącego: Długość - 4,0 m Szerokość - ok 3,5 m Istniejący obiekt mostowy nie posiadał wymaganego dla tego typu budowli wyposażenia, w tym elementów bezpieczeństwa ruchu. Obiekt nie posiadał barieroporęczy, krawężników, oznakowania itp. Obiekt jest w złym stanie technicznym z uwagi na liczne uszkodzenia podczas powodzi. ROBOTY ROZBIÓRKOWE Istniejącą konstrukcję przepustu należy rozebrać w całości i elementy z betonu i cegły należy wywieźć do miejsca składowania gruzu (np. Centrum Utylizacji w Lubaniu ok.15 km). CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA PROJEKTOWANEGO PRZEPUSTU Dane ogólne Projektuje się przepust stalowy, ocynkowany prefabrykowany z blachy falistej typu HelCor HCPA-30 w kształcie eliptycznym o przekroju zamkniętym. Przepust posadowiono na ławie z betonu C8/B10 gr. 30 cm. Na wlocie i wylocie zaprojektowano żelbetowe ścianki oporowe. W przekroju poprzecznym przepust będzie posiadał jezdnię o szerokości 4,51 m oraz obustronne opaski o szerokości 0,90 m. Nawierzchnię jezdni stanowić będzie kruszywo łamane o gr. 7 cm. Po obu stronach projektuje się barieroporęcze sztywne typu BPS/5. Przyjęto klasę obciążeń C wg PN-85/S-10030 dla drogi klasy D. Nośność obiektu przyjęto w oparciu o dane przedstawione przez zamawiającego. Opis przewidywanych robót Wykonawstwo projektowanego przepustu wymagać będzie realizacji następujących prac: -rozbiórki istniejącego zniszczonego w wyniku powodzi przepustu, -wykonania robót ziemnych związanych z regulacją koryta rzeki w rejonie przepustu, -wykonania przepust wraz ze ściankami oporowymi i wykończeniem, -wykonania nawierzchni na moście i dojazdach z tłucznia kamiennego, -wykonania umocnień dna i brzegów rowu w rejonie przepustu, -wykonania robót zabezpieczających poprzez montaż barieroporęczy Rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe Część przelotowa - część przelotową stanowi przepust stalowy typu HelCor HCPA-30 o wymiarach: szerokość 2,75 m, wysokość 1,95 m. Przepust wykonany w wytwórni w jednym elemencie o długości 5,41 m. Zakończenie wylotu w planie pod kątem 72o. Zakończenie wylotu poprzecznie pod kątem 90o. Przepust jest zabezpieczony antykorozyjnie fabrycznie poprzez cynkowanie. Nie jest konieczna dodatkowa ochrona antykorozyjna. Przy montażu przepustu należy ściśle przestrzegać warunków podanych przez producenta. Przepust należy montować na ławie z chudego betonu klasy C8/B10 gr. od 30 cm według części graficznej wyprofilowanej do kształtu dna przepustu. Zasypkę przepustu należy wykonać z gruntu piaszczystego o parametrach nie gorszych niż 18 kN/m3, fi = 34o i k 8 m/dobę warstwami gr. 20-30 cm naprzemiennie po obu stronach przepustu, z zagęszczeniem i nawilżaniem wodą dla osiągnięcia Id=1,0. Ściana oporowa - zaprojektowano ścianę oporową na wlocie i wylocie przepustu podtrzymującą dolną część skarpy nasypu drogi. Ścianki zaprojektowano w technologi żelbetowej z betonu klasy C25/B30 o nasiąkliwości nie większej niż 4 % oraz wodoprzepuszczalności nie większej niż W8, stal żebrowana RB 400W o średnicy 14 mm . Izolacje przeciwwilgociowe - zaprojektowano izolację powłokową KMB ścianek oporowych żelbetowych od wewnętrznej strony przepustu. Nawierzchnia - nawierzchnia jezdni wykonana z kruszywa łamanego o gr. 7 cm. Odwodnienie - odwodnienie obiektu realizowane będzie poprzez: -spadki poprzeczne i podłużne jezdni -spadek poprzeczny opaski 4% Elementy bezpieczeństwa - na obiekcie zaprojektowano barieroporęcze sztywne typu BPS/5 montowane do ścianki oporowej w rozstawie co 115 cm według instrukcji producenta. REGULACJA I UMOCNIENIE KORYTA POTOKU W REJONIE PRZEPUSTU W rejonie obiektu zakłada się regulację rowu melioracyjnego na odcinkach 5 m od góry i 5 m od dołu przepustu. Regulacja polegać będzie na wykonaniu murów brzegowych kamieniem granitowym na chudym betonie po uprzednim wykarczowaniu zakrzaczeń oraz uformowaniu skarp pod odpowiednim kątem dostosowanym do rodzaju gruntu zgodnie z warunkami technicznymi. Koryto wyregulować na odcinku 10 m za i przed przepustem. UWAGI ODNOŚNIE SPOSOBU WZNOSZENIA PRZEPUSTU W związku z uszkodzeniem w wyniku powodzi istniejącego przepustu i brakiem możliwości obecnie prowadzenia ruchu przewiduje się przeprowadzenie robót rozbiórkowych i wykonanie nowej konstrukcji przepustu jako jednoetapowo. UZASADNIENIE PRZYJĘTYCH ROZWIĄZAŃ PROJEKTOWYCH Przyjęte rozwiązania projektowe zostały maksymalnie dostosowane do wymagań Inwestora oraz istniejącego otoczenia przy jednoczesnym zachowaniu uwarunkowań normowych i prawnych. WPŁYW OBIEKTU NA ŚRODOWISKO Budowa przepusu nie należy do inwestycji mogących pogorszyć stan środowiska. Nie przewiduje się w trakcie prowadzenia robót wytwarzania odpadów zanieczyszczających środowisko i wymagających utylizacji. Podczas prowadzenia robót należy zabezpieczyć wody powierzchniowe i grunt przed możliwością skażenia materiałami używanymi do wykonania izolacji przeciwwilgociowych, konstrukcji żelbetowych oraz płynami eksploatacyjnymi i paliwem maszyn i urządzeń pracujących na budowie. Teren placu budowy bezwzględnie po zakończeniu robót musi być doprowadzony do stanu pierwotnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "TOM-BUD" TOMASZ UŻDAWINIS
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "TOM-BUD" TOMASZ UŻDAWINIS
- Usługi Ogólnobudowlane TOM-BUD Tomasz Użdawinis, Smolnik 51b/52, 59-820 Leśna, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104443,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125409,40
Oferta z najniższą ceną: 125409,40 / Oferta z najwyższą ceną: 125409,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na obiektach inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 2 zadania
- Wzmocnienie mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2460P w m. Czapury, gmina Mosina
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu nad rzeką Oleśnica, na dz. nr 333, 454, 325 obręb Brzezia Łąka, gm. Długołęka
- "Rozbudowa dr. woj. 731 polegająca na rozbiórce istniejącego mostu w km 10+414 w miejscowości Piaseczno i budowie nowego obiektu inżynierskiego wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr 079/25
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Wspólnej w m. Pełczyce, polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego przepustu
- "Przebudowa Krajowej Trasy Rowerowej WTR - ETAP I" w ramach zadania inwestycyjnego: Trasy rowerowe na terenie gminy Skoczów w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.