eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawDostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Krasnystaw: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 423028 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie , ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211...13, 5767278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego i biurowego. 1.1. Komputer przenośny: notebook z systemem operacyjnym, pakietem biurowym, myszą oraz torbą - 4 szt. Specyfikacja techniczna (parametry minimalne): -matryca min.14.1- max 15.6, -nominalna rozdzielczość 1366 x 768 pikseli, -pamięć RAM 8 GB, -dysk twardy 750 GB, -łączność bezprzewodowa WiFi 802.11 b/g/n, -wbudowana nagrywarka DVD, -złącza: 3xUSB, HDMI, D-SUB, -blok numeryczny -zainstalowany system operacyjny -gwarancja min. 24 miesiące -mysz: optyczna, bezprzewodowa, rodzaj złącza-USB, 4 przyciski -torba -Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1.Wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny, 2.Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji, 3.W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy), 4.Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim, 5.Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: -edytor tekstów, -arkusz kalkulacyjny, -narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, -narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami), -narzędzie do tworzenia notatek. 6.Edytor tekstów musi umożliwiać: -edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, -wstawianie oraz formatowanie tabel, -wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, -wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), -automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, -automatyczne tworzenie spisów treści, -formatowanie nagłówków i stopek stron, -sprawdzanie pisowni w języku polskim, -śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, -nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, -określenie układu strony (pionowa/pozioma), -wydruk dokumentów, -wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza -pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, włącznie z obsługą makr i skryptów utworzonych w tych dokumentach -zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 7.Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: -tworzenie raportów tabelarycznych, -tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych, -tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu, -tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice), -obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowychi webowych. -Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych, -tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych, -wyszukiwanie i zamianę danych, -wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego, -nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie, -nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, -formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem, -zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku, -zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. -zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 8.Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: -prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego, -drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek, -zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu, -nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, -opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, -umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, -umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, -odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, -możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, -prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, -zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010. 9.Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: -pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, -filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców, -tworzenie katalogów, pozwalających katalogować elektroniczną, -automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule, -tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową elektroniczną do określonych katalogów bazując na zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy, -oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem przypomnienia, -zarządzanie kalendarzem, -udostępnianie kalendarza innym użytkownikom, -przeglądanie kalendarza innych użytkowników, -zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach, -zarządzanie listą zadań, -zlecanie zadań innym użytkownikom, -zarządzanie listą kontaktów, -udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom, -przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników, -możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników. 1.2. Projektor multimedialny - 4 szt. Specyfikacja techniczna (parametry minimalne): -Jasność: 3200 ANSI lum. -Kontrast: 5000:1, -Złącza zewnętrzne: HDMI, D-SUB 15pin in (VGA), -Żywotność lampy: 3500 godzin, -Cechy dodatkowe: Automatyczna korekta trapezu, torba do transportu, -Gwarancja: 2 lata w serwisie zewnętrznym. 1.3. Ekran projekcyjny - 1 szt. Specyfikacja techniczna (parametry minimalne): -Format obrazu: NTSC Format (4:3) -Rozmiar netto powierzchni projekcyjnej: 160 x 120cm -Rozmiar brutto ekranu: 170 x 200 cm -Typ: Przenośny PULL-UP -Wysuwanie pneumatycznie wspomagane 1.4. Niszczarka do dokumentów - 1 szt. Specyfikacja techniczna (parametry minimalne): -liczba kartek niszczonych jednorazowo min 10 szt. -niszczy papier, płyty i zszywki, -rodzaj cięcia: ścinki -szerokość wejścia od 220 do 240 mm, -norma DIN-3 -pojemność kosza min. 20 l -24 miesiące gwarancji 1.5. Szafa biurowa - metalowa - 1 szt. Specyfikacja techniczna (parametry minimalne): -do przechowywania dokumentów -drzwi skrzydłowe -wykonana z blachy stalowej min. 0.8 mm, zabezpieczona przed korozją -malowana farbą proszkową w kolorze popielatym lub beżowym -wyposażona w 4 przestawne półki co ok.25.mm o nośności do min. 50 kg (każda) -obrotowa klamka z zamkiem na kluczyk -zamek ryglujący drzwi w 3 punktach, ryglowanie drzwi z góry i z dołu -wymiary w [cm]: - wysokość: 195 - szerokość: 100 - głębokość: 40 -24 miesiące gwarancji Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz uruchomienia urządzeń i udzielenia pracownikom instruktażu dotyczącego obsługi. Jeżeli w opisach przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych dopuszczalne jest zaproponowanie produktów i rozwiązań równoważnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 39.86.52.12 - 39.86.52.12 39.13.21.00 - Szafy na akta 32.35.12.00 - Ekrany .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria - Punkt Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, pok. Nr 117, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.