Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2005-08-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budowa obiektu Przedsiębiorstwa Społecznego dla osób z autyzmem w Wilczej Górze Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundacja na Rzecz Umacniania Więzi Rodzinnych i Społecznych "Synapsis", do kontaktów: Jerzy Jończyk, ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa, tel. 022 8250793, fax 022 8257757, e-mail: jurek@synapsis.waw.pl, www.synapsis.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Doradztwo Gospodarcze DGA S.A., Katarzyna Karaśkiewicz, ul. Towarowa 35, 61-896 Poznań, tel. 061 8595900, fax 061 8595901, e-mail: katarztyna.karaskiewicz@dga.pl, www.dga.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Doradztwo Gospodarcze DGA S.A., Aldona Koźma, ul. Towarowa 35, 61-896 Poznań, tel. 061 8595900, fax 061 8595901, e-mail: aldona.kozma@dga.pl, www.dga.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Doradztwo Gospodarcze DGA S.A., Katarzyna Karaśkiewicz, ul. Towarowa 35, 61-896 Poznań, tel. 061 8595900, fax 061 8595901, e-mail: katarzyna.karaskiewicz@dga.pl, www.dga.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa obiektu Przedsiębiorstwa Społecznego dla osób z autyzmem w Wilczej Górze. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Budowa obiektu Przedsiębiorstwa Społecznego o kubaturze 2 915 m sześc., powierzchni zabudowy 552 m kw. i powierzchni użytkowej 754 m kw. Roboty budowlano-montażowe, wykończeniowe i prace dotyczące zagospodarowania terenu oraz przekazanie obiektu do użytkowania wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: działka nr 2/9; Wilcza Góra, gmina Lesznowola. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2 140 063,50 PLN, co stanowi równowartość: 528 828 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.11.2005; data zakończenia: 31.07.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 10 700,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Inwestycja współfinansowana ze Środków Funduszy Europejskich, płatności zgodne z harmonogramem umowy o dofinansowanie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru; zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja o posiadanym kapitale obrotowym za ostatnie 3 lata, informacja z banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, polisa lub inny dokument ubezpieczenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych, liczebności personelu kierowniczego; wykaz osób i podmiotów realizujących zamówienie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Eq-1/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.09.2005, cena - 120 PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem przed pobraniem SIWZ na konto doradztwa gospodarczego DGA S.A. Bank PKO BP S.A. nr: 2410204027 0000 1602 0032 8922. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: godzina 11:00; 52 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: angielski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.09.2005, godzina 11:30, Doradztwo Gospodarcze DGA S.A. ul. Towarowa 35; Poznań, salka konferencyjna, poziom "A".
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt: "Partnerswo dla RAIN MANA - RAIN MAN dla Partnerstwa" finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach inicjatywy współnotowej EQVAL dla Polski 2004-2006. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa wody pitnej w butlach o pojemności 18,9 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów butlowych oraz filtrujących i serwisem tych urządzeń przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki firmy Thermo Fisher
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych i prowadzonych w nich zajęć dla osób zatrudnionych w AMW Towarzystwie Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o. o. oraz dla członków ich rodzin
- Usługa zabudowy powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2026 w dniach 10-13.02.2026 r. w Norymberdze w Niemczech
- Sukcesywne dostawy odczynników do biologii molekularnej firmy Thermo Fisher
- Dostawa i montaż urządzeń UPS wraz z gwarancją producenta oraz ze wsparciem technicznym na okres 36 miesięcy oraz demontażem starych urządzeń
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jakości edukacji włączającej w Zespole Szkół w Chociczy"
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią przy ul. Głównej (budynek po byłym gimnazjum)
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bukowice"
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
- Głęboka termomodernizacja budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną w miejscowości Iwkowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





