eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówPrzebudowa drogi Trasa Bożego Ciała w Spycimierzu etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Uniejów: Przebudowa drogi Trasa Bożego Ciała w Spycimierzu etap II.
Numer ogłoszenia: 422936 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396312 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 063 2888192, faks 063 2888192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Trasa Bożego Ciała w Spycimierzu etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu dokumentacji dla inwestycji pod nazwą: Przebudowa drogi Trasa Bożego Ciała w Spycimierzu etap II w zakres której wchodzi: 1. Sporządzenie mapy do celów projektowych, 2. Projekt budowlany i wykonawczy budowy ołtarza na terenie obok kościoła Podwyższenia Krzyża Św. w Spycimierzu, 3. Projekt chodnika z płyt żeliwnych płaskorzeźbionych w motywy kwiatowe, 4. Projekt horyzontalnego zegara słonecznego, 5. Projekt adaptacji studni znajdującej się na terenie szkoły w Spycimierzu na fontannę o średnicy 2,5 m i wysokości ok. 40 cm, 6. Projekt oświetlenia wokół kościoła w Spycimierzu, 7. Projekt wiaty przystankowej, która będzie pełniła również funkcję informacyjną m.in. multimedialną- kiosk komputerowy, reklamy podświetlane wraz z uwzględnieniem projektów branżowych przyłączy, 8. Projekt placu zabaw oraz przyszkolnego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej , 9. Projekt elementów informacyjno dekoracyjnych w postaci witaczy przy drodze wjazdowej do Spycimierza, 10. Projekt zagospodarowania terenów przylegających i sąsiadujących z inwestycją z uwzględnieniem elementów małej architektury i terenów zielonych (forma małego skweru z alejkami i ławkami), 11. Inwentaryzacja budynku szkoły i budynku gospodarczego z oceną stanu technicznego, 12. Projekt budowlany i wykonawczy budynku szkoły obejmujący: - termomodernizację (docieplenie i tynki) - wymianę stolarki drzwiowej, - wymianę pokrycia dachowego z wymianą konstrukcji dachu 13. Wymianę konstrukcji dachu na budynku gospodarczym z rozbudową o wiatę na rowery, 14. Wykonanie inwentaryzacji drzew znajdujących się na terenie wokół szkoły, 15. Projekt ogrodzenia terenu szkoły w Spycimierzu uwzględniający wymianę bramy wjazdowej utwardzenia wjazdu i zamontowania oświetlenia. Dokumentacja projektowa winna być sporządzona w oparciu o projekt koncepcyjny i konsultowana z autorami koncepcji. ZAKRES OPRACOWANIA OBEJMUJE: 1. Sporządzenie map do celów projektowych, 2. Wykonanie inwentaryzacji wraz z ekspertyzą budowlaną budynku szkoły w Spycimierzu oraz budynku gospodarczego znajdującego się przy szkole do celów projektowych 3. Wykonanie inwentaryzacji drzew znajdujących się na terenie wokół szkoły wraz z uzyskaniem zezwolenia na usunięcie drzew kolidujących z wykonaniem inwestycji. 4. Projekt budowlany i wykonawczy ( z odrębnym podziałem dla każdego elementu inwestycji) 5. Projekt zagospodarowania terenów przyległych do inwestycji z uwzględnieniem obiektów małej architektury i terenów zielonych (skwer) 6. Pozostałe projekty branżowe wynikające z uzgodnień i zatwierdzonych przez Zamawiającego rozwiązań projektowych 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 8. Przedmiar robót i kosztorysy inwestorskie dla wszystkich opracowań i branż 9. Wizualizacja w wersji elektronicznej oraz planszowej 10. Uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji, opinii Konserwatora Zabytków wraz z pozwoleniami na budowę 11. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadań. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego: - decyzje niezbędne do przystąpienia do prac projektowych, w szczególności decyzje środowiskowe, decyzje lokalizacyjne - warunki techniczne do projektowanych przyłączy Wszystkie niezbędne decyzje, uzgodnienia, zezwolenia opinie służące prawidłowemu sporządzeniu dokumentacji projektowej, w tym opracowań, niezbędne raporty, służące pozyskaniu ww. dokumentów - dokumenty uprawniające do przystąpienia do realizacji Inwestycji (prawomocne decyzje o udzieleniu pozwolenia na budowę ewentualnie Zgłoszenie przystąpienia do wykonania robót budowlanych) Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego uaktualnienia kosztorysu inwestorskiego w przypadku jego dezaktualizacji przed terminem ogłoszenia przetargów na realizację Inwestycji objętych dokumentacją stanowiącą przedmiot zamówienia . Zobowiązanie wygasa po skutecznym udzieleniu przez Zamawiającego zamówienia lub po upływie 4 lat od daty wykonania przedmiotu umowy. W skład kompletu dokumentacji technicznej powinny wchodzić następujące elementy: 1. Projekt budowlany obejmujący wszystkie niezbędne branże wraz z wymaganymi uzgodnieniami, mapami, badaniami i operatami, uzyskanie decyzji środowiskowej wraz z raportem, decyzji lokalizacji celu publicznego oraz pozwoleń na budowę - 6 egz. 2. Projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do realizacji całego zamierzenia zawierający opracowania szczegółowe - 6 egz. 3. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. 4. Kosztorys Inwestorski (2egz.) nakładczy ( 2egz), przedmiary robót (2 egz.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt będzie zgłoszony do współfinansowania ze środków europejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, działanie Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynierskie Anna Gontarz- Bagińska, Nowy Świat, ul. Nad Jeziorem 13, 80-299 Gdańsk, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61854,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61854,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61854,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.