eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie kompleksowe usługi p.n. Projekt zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin , z opracowaniem ekofizjograficznym dla całego terenu gminy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-07

Świebodzin: Wykonanie kompleksowe usługi p.n. Projekt zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin , z opracowaniem ekofizjograficznym dla całego terenu gminy.
Numer ogłoszenia: 4228 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, fax 068 3823007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swiebodzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowe usługi p.n. Projekt zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin , z opracowaniem ekofizjograficznym dla całego terenu gminy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne jest wykonanie kompleksowe usługi p.n. Projekt zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin, z opracowaniem ekofizjograficznym dla całego terenu gminy, obejmujące: 1) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego dla terenu całej Gminy Świebodzin (obszar wielkości ok. 22 700 ha) zwane dalej opracowaniem ekofizjograficznym 2) Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin,który obejmuje cały obszar administracyjny gminy o statucie miejsko-wiejskim ( obszar o wielkości ok. 22.700 ha) w zakresie wynikającym z uchwały nr VIII/81/2007 Rady Miejskiej w Świebodzinie z dnia 27 kwietnia 2007 r. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin i uchwały Nr X/120/2007 Rady Miejskiej w Świebodzinie z dnia 28 czerwca 2007 r. zmieniającą uchwałę w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin , zwane dalej projektem zmiany studium. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku do SIWZ : Rozdział III-Opis przedmiotu zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego Oryginalny kod CPV: 74.23.13.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: 1/ co najmniej jeden projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na obszarze co najmniej 15 000 ha, Albo 2/ dwa projekty studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na obszarze łącznym co najmniej 15 000 ha, albo 3/ co najmniej jeden projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmujący miasto powyżej 19 000 mieszkańców, albo 4/ dwa projekty zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na obszarze łącznym co najmniej 15 000 ha, poparte dokumentem potwierdzającym , że usługi zostały wykonane należycie , Przez wykonanie prac należy rozumieć prace wykonane i potwierdzone przez odpowiedniego Wojewodę stwierdzeniem zgodności Uchwały z prawem. b) dysponuje głównym projektantem z co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem w projektowaniu zagospodarowania przestrzeni w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 ,poz.42 z późn. zm.), zrzeszonym w Izbie Urbanistów i biorącym udział w co najmniej jednym opracowaniu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego albo projektu zmiany studium na obszarze co najmniej 15 000 ha, c/ dysponuje zespołem projektowym zdolnym do opracowania studium , tj. specjalistami w zakresie: 1/ dziedziny uwarunkowań oraz określenia kierunków zagospodarowania przestrzennego i polityki przestrzennej, 2/ przeprowadzenia badań i analiz, 3/ uwarunkowań społecznych i demograficznych, 4/ uwarunkowań przyrodniczych, 5/ waloryzacji roślin i fauny, 6/ komunikacji, 7/ infrastruktury technicznej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -Wykonawca osiągnął przychód netto ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres w wysokości co najmniej 200 000 zł średniorocznie, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez tego lub tych Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie tego warunku): a/ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4; b/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -załącznik nr 5 c) dokument potwierdzający przynależność do Izby Urbanistów osoby uprawnionej do projektowania zagospodarowania przestrzeni - załącznik nr 6, 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku ,że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez tego lub tych Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie tego warunku): a) część sprawozdania finansowego, Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinia odpowiednio o badanej części sprawozdania, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2004,2005,2006) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres - załącznik nr 7, 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku ,że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 8; b) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 9;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 47. Cena SIWZ-20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie , ul. Rynkowa 2, pok. nr 22..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.