Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Wałbrzych: Remont dachu oraz wymiana stolarki okiennej w obiekcie przy ul.Limanowskiego 13 w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 422874 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu oraz wymiana stolarki okiennej w obiekcie przy ul.Limanowskiego 13 w Wałbrzychu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane prowadzone w obiekcie przy ul. Limanowskiego 13 w Wałbrzychu, polegające na remoncie dachu oraz wymianie stolarki okiennej. Opis przedmiotu zamówienia określa: 1. projekt budowlany - stanowiący załącznik do siwz, 2. przedmiar robót - stanowiący załącznik do siwz, 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.500 zł. 2) Zgodnie z art. 45 ust. 3 wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na konto Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr 90 1030 1289 0000 0000 9000 20131 przelewem z zaznaczeniem: Wadium przetargowe pn: Remont dachu oraz wymiana stolarki okiennej w obiekcie przy ul. Limanowskiego 13. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi dwie roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował w dacie wykonywania zamówienia w miejscu jego wykonywania osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje do realizacji przedmiotowego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy w zakresie spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub oświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się z mian umowy w przypadku: 1) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonanie umowy Zamawiający może przedłużyć termin realizacji zamówienia na czas niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia. 2) zmiany osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia na osobę posiadającą uprawnienia wymagane w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul.Beethovena 1-2, pokój 105, 58-300 Wałbrzych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Sukcesywna dostawa trumien, urn, krzyży i palików dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu
- Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni Digital Painting Lab
- "Zakup dekoracji świątecznych"
- "Remont lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Piłsudskiego 81, i remont lokalu mieszkalnego nr 4 wraz z remontem stropu pod lokalem w budynku przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu"
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Głowackiego 2 w Wałbrzychu i remontu budynku przy ul. Niepodległości 183 w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi 2411P w miejscowości Pławce
- Remont drogi Gminnej, publicznej, nr 106738 O - ulicy św. Piotra w Nysie
- Rozbiórki Gmina Mosina 2025 r.
- 2- Kompleksowy remont dachów wraz z ich modernizacją
- "Modernizacja odstojników popłuczyn na SUW w Zarębach Kościelnych"
- Remont dróg dojazdowych do szpitala NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. przewidzianego do hospitalizacji rannych - etap I
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.