To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Sanok: zakup i wykonanie druków medycznych, biurowych, ksiąg medycznych i innych dla SPZOZ w Sanoku
Numer ogłoszenia: 422846 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342178 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i wykonanie druków medycznych, biurowych, ksiąg medycznych i innych dla SPZOZ w Sanoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze sukcesywnym na zakup i wykonanie druków medycznych, biurowych, ksiąg medycznych i innych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800- lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na poszczególne zadania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Przedmiotowe dostawy będą realizowana przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Zaoferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wspólny Słownik Zamówień : CPV - 22.00.00.00-0 - druki i produkty podobne CPV - 22.10.00.00-1 - książki drukowane 3. Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: wykonanie druków medycznych, biurowych innych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPACT S.C. Dariusz Nowak, Małgorzata Nowak, ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1491,35
Oferta z najniższą ceną: 1491,35 / Oferta z najwyższą ceną: 3087,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: wykonanie ksiąg medycznych i innych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B Spółka Jawna Krzysztof Boiński i Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6978,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4835,00
Oferta z najniższą ceną: 4835,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zakup druków biurowych gotowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B Spółka Jawna Krzysztof Boiński i Adam Krokowski, ul.Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1633,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1140,20
Oferta z najniższą ceną: 1140,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3001,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zakup druków medycznych gotowych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPACT S.C. Dariusz Nowak, Małgorzata Nowak, ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3273,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3099,50
Oferta z najniższą ceną: 3099,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6517,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- Dostawa fabrycznie nowej mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026
- Dostawa tarcicy konstrukcyjnej do wykonania remontu mostów drewnianych w ciągu dróg powiatowych: Nr 2259R w m. Kalnica, Nr 2257R w m. Średnie Wielkie, Nr 2258R w m. Tarnawa Górna, w ilości 136,13 m3
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa i dostawa teczek ofertowych na potrzeby do sklepu UR
- U/36/2025 Sukcesywny druk i dostawa świadectw, dyplomów oraz innych dokumentów i materiałów uczelnianych
- Sukcesywna dostawa papieru zabezpieczonego przeznaczonego do drukowania dyplomów i świadectw dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Dostawa 1 komputera stacjonarnego, 2 monitorów 27'', 1 zestawu klawiatura + mysz, 2 oprogramowań MS Office, 1 laptopa, 1 urządzenia wielofunkcyjnego - program "Stabilne zatrudnienie".
- Dostawa książek anglojęzycznych w ramach projektu Global International Relations and Diplomacy (Katamaran) dla Centrum Studiów Międzynarodowych i Rozwoju UJ w Krakowie.
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





