eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskI część - sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej dla Uniwersytetu Gdańskiego. II część - druk informatora z zasadami rekrutacji na rok 2011/2012 i druk składu osobowego dla Uniwersytetu Gdańskiego. III część - druk katalogu wystawców na rok 2011/2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Gdańsk: I część - sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej dla Uniwersytetu Gdańskiego. II część - druk informatora z zasadami rekrutacji na rok 2011/2012 i druk składu osobowego dla Uniwersytetu Gdańskiego. III część - druk katalogu wystawców na rok 2011/2012 dla Uniwersytetu Gdańskiego. IV część - druk broszur i ulotek dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 42274 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I część - sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej dla Uniwersytetu Gdańskiego. II część - druk informatora z zasadami rekrutacji na rok 2011/2012 i druk składu osobowego dla Uniwersytetu Gdańskiego. III część - druk katalogu wystawców na rok 2011/2012 dla Uniwersytetu Gdańskiego. IV część - druk broszur i ulotek dla Uniwersytetu Gdańskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część - Sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej (czasopismo) dla Uniwersytetu Gdańskiego. - format 200x280 (po obcięciu) - papier (środki)dwustronnie kredowany - matowy o gramaturze nie mniej niż 115g na m2, - 28 stron środka , szyty, druk offsetowy, dwukolorowy - okładka papier dwustronnie kredowany - folia błysk, jednostronnie - zewnętrzne okładki o gramaturze nie mniej niż 200g na m2, 4 strony , pełen kolor - kolory środka będą stałe, tj. czarny oraz Pantone 1807 - termin wykonania zamówienia - 4 dni od dnia odebrania materiałów od Zamawiającego II część 1. Druk informatora z zasadami rekrutacji na rok 2011-2012 dla UG. Nakład: 10 000 sztuk Format: A5 Objętość: środek - 130 stron (maksymalnie 150 stron w zależności od ilości nowych kierunków ), okładka - 4 strony Druk środka: kolor 2 przez 2 , kolor PANTON nr 3015C i czarny (tekst) Zawartość środka: tekst, tabele Materiał środka: papier offset 90 g Druk okładki: kolor 4 przez 0 (CMYK) Zawartość okładki: tekst, logo, zdjęcia Materiał okładki: kreda matowa 300 g Uszlachetnienie okładki: folia matowa po zewnętrznej stronie (1 i 4 strona okładki) Oprawa: miękka, klejona na gorąco po dłuższym boku Konfekcjonowanie: informatory pakowane w kartony po 50 egzemplarzy. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 2. Druk Składu osobowego Uniwersytetu Gdańskiego na kadencję 2008-2012. Nakład: 1000 sztuk Format: 110 na 115 mm Objętość: środek - 200 stron (ilość szacunkowa), okładka - 4 strony Druk środka: kolor 2 na 2 . Zawartość środka: tekst Materiał środka: papier offset 90 g Druk okładki: kolor 4 na 0 Zawartość okładki: tekst, logo Materiał okładki: kreda matowa 300 g Uszlachetnienie okładki: folia matowa po zewnętrznej stronie (1 i 4 strona okładki) Oprawa: miękka, klejona na gorąco po dłuższym boku Konfekcjonowanie: - informatory pakowane w kartony po 50 egzemplarzy. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. Projekt Składu osobowego UG leży po stronie Zamawiającego. III część druk katalogu wystawców na rok 2011- 2012 dla Uniwersytetu Gdańskiego. Nakład - 3000 egz Format - A5 Kolorystyka : - okładka - 4 na 4 + lakier UV - środki 1 na 1.Kolor środka czarny. Kolor CMYKA 4 na 4. Papier : - okładka 200g+ lakier UV - środki offset 80g + wklejki kreda 115g - kolor 4 na 4 Oprawa klejona Objętość: 92+4 ( w tym 8-10 stron wklejka reklama - kreda) - łączna liczba stron może być ? 10 str. Osiem kartek dwustronnych. Kartki umieszczone będą tuż za okładką oraz na końcu katalogu. IV część - druk broszur i ulotek dla Uniwersytetu Gdańskiego. 1. Druk broszury edukacyjno-informacyjnej Bałtycki morświn. Nakład: 5 000 sztuk. Format: A5 x 16 str. (oprawa zeszytowa na 2 zszywki) Papier: kreda błyszcząca 150 g Zawartość: tekst, zdjęcia, logo Kolorystyka: 4 na 4 (druk dwustronny) Konfekcjonowanie: broszury pakowane w paczki. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. Projekt ulotek leży po stronie Zamawiającego; - Zamawiający dostarczy materiały do wydruku w formie plików PDF; - oferent potwierdzi mailowo prawidłowość graficzną przygotowanych materiałów, nie później niż 5 dni roboczych od daty przesłania materiałów do druku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy. W przypadku dwóch lub więcej wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ), każdy z wykonawców zobowiązany jest do załączenia w.w. dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia moga ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniaja warunki dotyczące: 1) Posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl; http//pdzp.univ.gda.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego; 80-952 Gdańsk-Oliwa, ul. Bażyńskiego 1A , pokój nr 122, I pietro..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego; 80-952 Gdańsk-Oliwa, ul. bażyńskiego 1A, pokój nr 122, I piętro..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej dla Uniwersytetu Gdańskiego..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część - Sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej (czasopismo) dla Uniwersytetu Gdańskiego. - format 200x280 (po obcięciu) - papier (środki)dwustronnie kredowany - matowy o gramaturze nie mniej niż 115g/m2, - 28 stron środka , szyty, druk offsetowy, dwukolorowy - okładka papier dwustronnie kredowany - folia błysk, jednostronnie - zewnętrzne okładki o gramaturze nie mniej niż 200g/m2, 4 strony , pełen kolor - kolory środka będą stałe, tj. czarny oraz Pantone 1807 - termin wykonania zamówienia - 4 dni od dnia odebrania materiałów od Zamawiającego Cena zawiera koszt druku, okładek, impozycji, blach drukarskich (CTP) i introligatorni. Należy podać wyraźnie rozróżnione i cenę jednostkową za 1egzemplarz i cenę nakładu jednego wydania gazety i cenę wydania całego nakładu wszystkich wydań w wyżej wymienionym okresie. Stawka VAT musi być zgodna z obowiązującym prawem wydawniczym i skarbowym. Czasopismo posiada nadany numer ISSN..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk informatora z zasadami rekrutacjina rok 2011-2012 dla Uniwersytetu Gdańskiego. Druk Składu osobowego Uniwersytetu gdańskiego na kadencję 2008-2012..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Druk informatora z zasadami rekrutacji na rok 2011-2012 dla UG. Nakład: 10 000 sztuk Format: A5 Objętość: środek - 130 stron (maksymalnie 150 stron w zależności od ilości nowych kierunków ), okładka - 4 strony Druk środka: kolor 2 na 2 , kolor PANTON nr 3015C i czarny (tekst) Zawartość środka: tekst, tabele Materiał środka: papier offset 90 g Druk okładki: kolor 4 na 0 (CMYK) Zawartość okładki: tekst, logo, zdjęcia Materiał okładki: kreda matowa 300 g Uszlachetnienie okładki: folia matowa po zewnętrznej stronie (1 i 4 strona okładki) Oprawa: miękka, klejona na gorąco po dłuższym boku Konfekcjonowanie: informatory pakowane w kartony po 50 egzemplarzy. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. Projekt informatora leży po stronie Zamawiającego; Zamawiający dostarczy materiały do wydruku (okładkę i środek informatora) w formie pliku PDF; Wykonawca potwierdzi mailowo prawidłowość graficzną przygotowanych materiałów, nie później niż 5 dni roboczych od daty przesłania materiałów do druku. Termin realizacji zamówienia : Dwie dostawy: a) 50% zamówienia - dostawa 2 tygodnie od daty przekazania ostatecznych projektów do Wykonawcy(przekazanie projektów nastąpi maksymalnie do 30 lipca 2010) b) 50% zamówienia - dostawa maksymalnie do 30 listopada 2010 Dostawa: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, Biuro Rekrutacji, ul. Bażyńskiego 1A, 80 -952 Gdańsk . 2. Druk Składu osobowego Uniwersytetu Gdańskiego na kadencję 2008-2012. Nakład: 1000 sztuk Format: 110 na 115 mm Objętość: środek - 200 stron (ilość szacunkowa), okładka - 4 strony Druk środka: kolor 2 na 2 . Zawartość środka: tekst Materiał środka: papier offset 90 g Druk okładki: kolor 4 na 0 Zawartość okładki: tekst, logo Materiał okładki: kreda matowa 300 g Uszlachetnienie okładki: folia matowa po zewnętrznej stronie (1 i 4 strona okładki) Oprawa: miękka, klejona na gorąco po dłuższym boku Konfekcjonowanie: - informatory pakowane w kartony po 50 egzemplarzy. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. Projekt Składu osobowego UG leży po stronie Zamawiającego; Zamawiający dostarczy materiały do wydruku (okładkę i środek Składu osobowego ) w formie pliku PDF; Wykonawca potwierdzi mailowo prawidłowość graficzną przygotowanych materiałów, nie później niż 5 dni roboczych od daty przesłania materiałów do druku. Termin realizacji zamówienia : do dnia 26.03.2010r. od daty przekazania ostatecznych projektów do Wykonawcy. Dostawa: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, Dział Organizacyjny , ul. Bażyńskiego 1A, 80 -952 Gdańsk..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk katalogu wystawców na rok 2011-2012 dla Uniwersytetu Gdańskiego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakład - 3000 egz Format - A5 Kolorystyka : - okładka - 4/4 + lakier UV - środki 1/1.Kolor środka czarny. Kolor CMYKA 4/4. Papier : - okładka 200g+ lakier UV - środki offset 80g + wklejki kreda 115g - kolor 4/4 Oprawa klejona Objętość: 92+4 ( w tym 8-10 stron wklejka reklama/kreda) - łączna liczba stron może być ? 10 str. Osiem kartek dwustronnych. Kartki umieszczone będą tuż za okładką oraz na końcu katalogu. Termin realizacji: do 16 marca 2010.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Druk broszur i ulotek dla Uniwersytetu Gdańskiego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Druk broszury edukacyjno-informacyjnej Bałtycki morświn . Nakład: 5 000 sztuk. Format: A5 x 16 str. (oprawa zeszytowa na 2 zszywki) Papier: kreda błyszcząca 150 g Zawartość: tekst, zdjęcia, logo Kolorystyka: 4 na 4 (druk dwustronny) Konfekcjonowanie: broszury pakowane w paczki. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. Projekt ulotek leży po stronie Zamawiającego; - Zamawiający dostarczy materiały do wydruku w formie plików PDF; - oferent potwierdzi mailowo prawidłowość graficzną przygotowanych materiałów, nie później niż 5 dni roboczych od daty przesłania materiałów do druku. Termin realizacji zamówienia do 15 maja 2010. Dostawa do Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego ; Gdynia ul. Piłsudzkiego 46. 2. druk ulotek edukacyjno-informacyjnej U nas nałowisz Nakład: 5 000 sztuk. Format: A4 łamany do A5 Papier: kreda błyszcząca 250 g Zawartość: tekst, zdjęcia, logo Kolorystyka: 4na 4 (druk dwustronny) Konfekcjonowanie: ulotki pakowane w paczki. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. - projekt ulotek leży po stronie Zamawiającego; - Zamawiający dostarczy materiały do wydruku w formie plików PDF;.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.