To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-28
Lublin: wykonanie robót uzupełniających na zadaniu realizowanym w ramach umowy z dnia 03.08.2011 r. Nr 75/IR/11 p. n. Budowa krytej pływalni i hali sportowej przy ulicy Łabędziej 2a w Lublinie wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami, sieciami oraz zagospodarowaniem terenu - etap II
Numer ogłoszenia: 42243 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22262 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót uzupełniających na zadaniu realizowanym w ramach umowy z dnia 03.08.2011 r. Nr 75/IR/11 p. n. Budowa krytej pływalni i hali sportowej przy ulicy Łabędziej 2a w Lublinie wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami, sieciami oraz zagospodarowaniem terenu - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac: 1) w zakresie zagospodarowania i urządzenia terenu, robót polegających na ogrodzeniu terenu, 2) robót budowlanych polegających na przebudowie części obiektu na gabinety rehabilitacyjne 3) w zakresie instalacji wewnętrznej, robót polegających na rozbudowie instalacji elektrycznej i teletechnicznej, 4) w zakresie wykonania instalacji wewnętrznej robót polegających na wykonaniu instalacji wod. - kan., ciepłej wody, instalacja wentylacji, instalacja co.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONDITE Sp. z o.o. S.K.A., ul. Piotrkowska 12, 25-510 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 991609,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1210000,00
Oferta z najniższą ceną: 1210000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1210000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 11.04.2011 r. Zamawiający w trybie przetargu nieograniczonego wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie p.n. Budowa krytej pływalni i hali sportowej przy ulicy Łabędziej 2a w Lublinie wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami, sieciami oraz zagospodarowaniem terenu. W dniu 03.08.2011 r., Zamawiający w wyniku rozstrzygnięcia w/w postępowania, zawarł umowę Nr 75/IR/11 na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego z CONDITE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. z siedzibą w Kielcach, 25-510 Kielce, ul. Piotrkowska 12, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000369457, NIP: 6571030983, REGON: 290615410. W ogłoszeniu o zamówieniu dla w/w zamówienia podstawowego, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 poz 907 z późn. zm.). Określając zakres przewidywanych zamówień uzupełniających, Zamawiający wskazał w szczególności: 1) wybudowanie kubaturowych obiektów wraz z instalacjami wewnętrznymi, sauną, solarium, gabinetem odnowy biologicznej, widownią, salą gimnastyczną z zapleczem i siłowną, zapleczem biurowo - socjalno - szatniowym, 2) wykonanie przyłączy, 3) zagospodarowanie i urządzenie terenu, w tym zjazdy, dojazdy, miejsca postojowe, elementy małej architektury, zieleń, ciągi piesze, 4) obsługę geodezyjną prowadzonych robót w liniach regulujących własności, 5) inwentaryzację powykonawczą obejmującą także inwentaryzację organizacji ruchu, 6) przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego. W chwili obecnej zachodzi konieczność wykonania w budynku krytej pływalni i hali sportowej przy ul. Łabędziej 2a w Lublinie, niżej wymienionych uzupełniających robót budowlanych: 1) w zakresie zagospodarowania i urządzenia terenu, robót polegających na ogrodzeniu terenu, 2) robót budowlanych polegających na przebudowie części obiektu na gabinety rehabilitacyjne 3) w zakresie instalacji wewnętrznej, robót polegających na rozbudowie instalacji elektrycznej i teletechnicznej, 4) w zakresie wykonania instalacji wewnętrznej robót polegających na wykonaniu instalacji wod. - kan. , ciepłej wody, instalacja wentylacji, instalacja co. Przedmiotowe zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe i obejmuje rodzaje prac uwzględnione w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zamówienia podstawowego. Są to prace rodzajowo zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. z robotami budowlanymi stanowiącymi część składową tegoż zamówienia. Zamówienie podstawowe obejmuje m. in.: ad 1) Projekt zagospodarowania terenu opis techniczny (aneks do dokumentacji) w pkt. 8.4.: ogrodzeniem placu zabaw i zjeżdżalni (wys. 1,5 m - zakres na planie zagospodarowania) - plac zabaw dla dzieci - ogrodzenie systemowe (lokalizacja na planie [6]) - teren zjeżdżalni - ogrodzenie systemowe (lokalizacja na planie [4]) ad 2) Architektura - Projekt wykonawczy opis techniczny w pkt. 3.2.2.2 str. 10: Wykończenia wszystkich ścian pomieszczeń sanitarnych parteru: ściany do pełnej wysokości wykonać w okładzinie zmywalnej glazury w pkt 3.2.2.1 str 9 ściany wewnętrzne murowane gr 25 i 12 cm ; tynki wewnętrzne cem- wap , dwukrotnie malowane... pkt 3.37 str 14 sufit podwieszony modułowe pkt 3.5 ślusarka okienna i drzwiowa str 15 wszystkie drzwi wewnętrzne parteru na profilu aluminiowym pkt 3.3.6 str 14 wykończenie płytkami gresu ad 3, 4) Projekt architektoniczno - budowlany w pkt: 3.8. Instalacje wewnętrzne 3.8.2. Instalacja wody zimnej 3.8.1 Instalacja kanalizacyjna 3.8.3. Instalacja wody ciepłej 3.8.4.Instalacja wentylacyjna 3.8.5.Instalacja co 3.8.7. Instalacje elektryczne (...) teletechniczne Realizacja robót budowlanych objętych zakresem zamówienia uzupełniającego jest funkcjonalnie powiązana z zakresem zamówienia podstawowego poprzez przyjęte rozwiązania w zakresie zagospodarowania i urządzenia terenu wokół budynku krytej pływalni i hali sportowej oraz rozwiązania techniczne dla robót budowlanych i instalacyjnych wewnątrz obiektu. W opisanym stanie faktycznym, roboty objęte zakresem rzeczowym zamówienia uzupełniającego stanowić będą powtórzenie robót tożsamych z robotami wchodzącymi w zakres zamówienia podstawowego, przez co stanowić będą jego kontynuację, a po zakończeniu współtworzyć będą jedną spójną, kompatybilną i funkcjonalną całość. Wartość (szacunkowa) zamówienia podstawowego wynosiła 30 671 537,66 PLN netto, a wartość zamówień uzupełniających ustalono na kwotę10 223 845,89 PLN netto. Wartość zamówienia uzupełniającego szacuje się na kwotę 1 182 666,61 PLN netto, zatem stwierdzić należy, że nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa obecnie realizowanego postępowania - etapu II zamówienia uzupełniającego, wynosi 991 609,95 zł PLN netto
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji cyberbezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Rozwój i rozbudowa e-usług oraz wzmocnienie cyberbezpieczeństwa" (...)
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - 6 części
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Lublin - 2 części
- Dostawa wyposażenia laboratorium dydaktycznego w obszarze neuromarketingu.
- Konserwacja i naprawa podręcznego sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą sprzętu w ramach czynności konserwacyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- 156/Cir/25/KK_Częściowy remont dachu, gzymsu i obróbek blacharskich budynku KGP przy ul. Puławskiej 148/150 w Warszawie.
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepełnosprawnością Urzędu Miejskiego w Człuchowie
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP 6
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.