Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Kraków: DOSTAWA SMARÓW NARCIARSKICH i AKCESORIÓW dla ZESPOŁU SZKÓŁ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO w ZAKOPANEM oraz dla SZKOŁY MISTRZOSTWA SPORTOWEGO SPORTÓW ZIMOWYCH SZCZYRK
Numer ogłoszenia: 422354 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Narciarski , ul. Mieszczańska 18/3, 30-313 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2609970, 2609972, faks 012 2697112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek sportowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SMARÓW NARCIARSKICH i AKCESORIÓW dla ZESPOŁU SZKÓŁ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO w ZAKOPANEM oraz dla SZKOŁY MISTRZOSTWA SPORTOWEGO SPORTÓW ZIMOWYCH SZCZYRK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SMARY i AKCESORIA HOLMENKOL (LUB ROWNOWAŻNE): L.p. PRODUKT Temperatura śniegu oC ILOŚĆ 1. Mydełko cold (15g) -2/-10 1 2. Mydełko Wet 0/-5 6 3. Speed Finisch spray Wet (50ml) 0/-4 1 4. Matrix Fluor - Yellow (150g) 0/-2 3 5. Matrix Fluor - Red (150g) -2/-6 5 6. Matrix Fluor - blue(70g) -6/-2 1 7. Matrix BK/ Blue -6/-20 11 8. Baza Mix - Yellow (150 g) 0 /-4 9 9. Baza Mix - Red (150 g) -4 / -14 11 10. Baza Mix - Blue (150 g) -8/-20 1 11. Beta Mix - Red (150 g) -4 / -14 26 12. Baza półfluorowa White(150g) 0/-14 1 13. Baza plus treningowa(10x150g) 0/-6 2 14. Baza minus treningowa(10x150g) -5/-25 1 15. Baza hydro karbonowa Ultra Mix 150 g -8/-20 26 16. Hybrid Fluor - Green (16-25) 11 17. Speed Base Matrix Wet (75g) 0/-4 1 18. Speed Base Matrix Mid (75g) -2/-10 1 19. GW 25 /dodatek do fluoru (2x35g) 6 20. Speed Powder Wet 0/-4 9 L.p. PRODUKT Temperatura śniegu oC ILOŚĆ 21. Termometr powietrze/wilgotność 1 22. Termometr sensorowy do śniegu 1 23. Pasta finisz (30g) 0/-6 1 24. Imadła do nart - kmpl 1 25. Maska przeciw oparom 1 26. Szmatki antystatyczne(50szt) 2 op 27. Ręczniki 25 m 2 28. Korek z filcem 2 29. Cyklina plastic 3mm 5 30. Zmywacz do finiszy 500ml 1 31. Box plastikowy duży 2 32. Fartuch serwisanta 2 33. Taśma przylepna papierowa 1 34. Taśma przylepna plastikowa 1 2. SMARY i AKCESORIA TOKO (LUB ROWNOWAŻNE): L.p. PRODUKT Temperatura śniegu oC ILOŚĆ 1. Mydełko JetStream Red (20g) -4/-10 2 2. Dibloc HF - White (167g) -7/-13 2 3. Dibloc HF - Yellow(60g) 0 /-4 1 4. Dibloc HF -Red(60g) -4/-10 2 5. Zmywacz 2500ml 2 6. Basetex 30m x 0,15m 2 7. Cyklina plexi 3mm (1op.x10szt) 1op 8. Ostrzałaka do cyklin 1 9. Ostrzałaka do cyklin serwisowa 1 10. Szczotka prostokątna miedziana 2 11. Szczotka prostokątna nylon twarda 3 12. Szczotka prostokątna combi 1 13. Skiholder belt -taśma z rzepem do nart biegowych (16nart) 4 14. Hand cleaner 75 ml 2 15. Taśma serwisowa biała (65m x 3cm) 1 16. Pas z torebką na smary dla narciarzy 2 17. Walizka serwisowa duża 1 18. Rzepy do nart biegowych 60szt 1 op 3. SMARY i AKCESORIA SWIX (LUB ROWNOWAŻNE): L.p. PRODUKT Temperatura śniegu oC ILOŚĆ 1. FC8 Cera F, Powder Universal +4C/ -4C 1 2. FC10L Cera F Liquid (29ml) +2C/+20C 2 3. FC 8L Cera F Liquid (29ml) +4C/-4C 2 L.p. PRODUKT Temperatura śniegu oC ILOŚĆ 4. FC 8AL Cera F Rocket(70ml) +4C/-4C E,G,FR 1 5. HF10BW Black (40g) 0C/+10C 1 6. HF7 Violet (40g) -2C / -8C 1 7. HF8 Red (40g) +1C / -4C 1 8. LF Blue (180g) -6/-12 1 9. LF Violet(180) -2/-8 1 10. CH6 Blue(180) -6/-12 1 11. CH7 Violet(180) -2/-8 4 12. CH8 Red(180) +1/-4 1 13. VR30 -7/-20 1 14. VR40 -2/-8 1 15. VR45 0/-4 1 16. V40 -1/-7 1 17. V60 0/+3 2 18. KR 50 +3/-4 3 19. KR60 0/+5 3 20. KR70 +2/+12 4 21. K21N +3/-5 6 22. K22N -3/+10 8 23. Korek syntetyczny T10 2 24. Racing cork T 12 2 4. SMARY i OSPRZĘT START (LUB RÓWNOWAŻNE): L.p. PRODUKT Temperatura śniegu oC ILOŚĆ 1. 03400 START LF MIX GLIDER PACKAGE 750 (2XLF04,2XLF06,2XLF08) 6x125g 2. 03385 START LF07 GLIDER PACKAGE 750 -7o...-12oC 6x125g 3. 03398 START LF06 GLIDER PACKAGE 750 -3o...-8oC 6x125g 4. 03387 START SW LF RED SERVICE WAX 750 6x125g 5. n2- GLIDER +5o +1oC 40g 6. n4- GLIDER -1o -6oC 40g 7. n6- GLIDER - 5o -15oC 40g 8. n9- BLOCK +5o -5oC 20g 9. AWC40 ALPINE WORLD CUP GLIDER +10o-3oC 40 g 10. AWC60 ALPINE WORLD CUP GLIDER -2o-10oC 40 g 11. AWC30 ALPINE WORLD CUP LIQUID +5o-10oC 50ml 12. Pilnik - Ice Cut Pro File 200 mm 2szt 13. Disc man 18V + 2 rechargeable batteries + charger + box 1kpl. 14. Discman Gliding guidance, 1 set 1 szt. 15. Dysk do Discman 2szt. 16. Przykładnica do ustawiania kątów w DISCMAN 1 szt. 17. Szczotka do czyszczenia 135mm 1 szt. 18. Osłona Discman 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.11.00 - Smary .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczenia oferenta - zał. Nr 2a lub 2b do SIWZ (pkt. 6.1.1). Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczenia oferenta - zał. Nr 2a lub 2b do SIWZ (pkt. 6.1.1).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczenia oferenta - zał. Nr 2a lub 2b do SIWZ (pkt. 6.1.1).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczenia oferenta - zał. Nr 2a lub 2b do SIWZ (pkt. 6.1.1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczenia oferenta - zał. Nr 2a lub 2b do SIWZ (pkt. 6.1.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzn.pl/strefa-pzn/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Związek Narciarski, ul. Mieszczańska 18/3, 30-313 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 16:00, miejsce: Polski Związek Narciarski, ul. Mieszczańska 18/3, 30-313 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZENIE ŁÓŻKA PSYCHIATRYCZNEGO DO IZOLATKI
- 134/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Zakup zestawów do satelitarnej łączności dla MUW w Krakowie na potrzeby zapewnienia ciągłości funkcjonowania usług publicznych oraz dostępu do zasobów teleinformatycznych na terenie województwa
- Dostawa energii elektrycznej dla IFR PAN w Krakowie
- KR-01/23/25, Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawy warzyw, w tym kiszonych i owoców - ZP-28/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.