Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Białystok: Dostawa tonerów i innych materiałów
Numer ogłoszenia: 42215 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku , ul. Lipowa 51, 15-424 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7481800, faks 085 6522373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów i innych materiałów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych artykułów: Toner do LaserJet P 1005 (HP CB435A) -szt.5; Tusz do drukarki HP kolor (C9363EE BA3 HP 344) -szt.3; Tusz do drukarki HP kolor (C8766 HP 343) -szt. 5; Tusz do drukarki HP czarny (C6656A) -szt.25; Toner do Laser Jet 3030 (Q2612A) -szt.25; Toner do Laser Jet 2200 (C4096A) -szt.1; Tusz do drukarki HP DJ6620 czarny (C8767 HP 339) --szt. 10; Tusz do drukarki HP kolor (C6578D) -szt.15; Tusz do drukarki HP kolor (C6657A) -szt.2; Tusz do drukarki HP czarny (51645AE HP 45) -szt.4; Tusz do drukarki HP czarny (C6615DE HP 15) -szt.3; Toner do Laser Jet 2400 (Q6511A) -szt.1; Toner do LaserJet Xerox Workcentre PE 120i WC PE120(D4) -szt.3; Toner do LaserJet Lexmark C510 Black (20K0503) -szt.3; Toner do LaserJet Lexmark C510 Magenta (20K0501) -szt.3; Toner do LaserJet Lexmark C510 Yellow (20K0502) -szt.2; Toner do LaserJet Lexmark C510 Cyan (20K0500) -szt.4; Toner do LaserJet Lexmark X340 (X340A11G) -szt.3; Toner do LaserJet Xerox Phaser 6360 Yellow (106R01216) -szt.3; Toner do LaserJet Xerox Phaser 6360 Magenta (106R01215) -szt.3; Toner do LaserJet Xerox Phaser 6360 Cyan (106R01214) -szt.3; Toner do LaserJet Xerox Phaser 6360 Black (106R01217) -szt.3; Tusz do drukarki HP Office Pro L7580 Magenta (C9392A HP 88 XL) -szt.5; Tusz do drukarki HP Office Pro L7580 Black (C9396A HP 88 XL) -szt.10; Tusz do drukarki HP Office Pro L7580 Cyan (C9391A HP 88 XL) -szt.5; Tusz do drukarki HP Office Pro L7580 Yellow (C9393A HP 88 XL) -szt.5; Tusz do drukarki HP Office Pro L7580 Magenta, Cyan (C9382A HP 88 XL) -szt.5; Tusz do drukarki HP Office Pro L7580 Black, Yellow (C9381A HP 88 XL) -szt.5; Płyty CD-R w plastikowym opakowaniu 700 MB, zapis 52x -szt.600; Płyty CD RW w plastikowym opakowaniu 700 MB, zapis 32x -szt.100; Płyty DVD w plastikowym opakowaniu 4,7 GB, zapis 16x -szt.200; Płyty DVD +R w plastikowym opakowaniu 4,7 GB, zapis 16x -szt.100; Mysz optyczna na łącze USB (z rolką do przewijania) -szt.10; Klawiatura do komputera w układzie QWERTY -szt.4; Pamięć Pen Driver o pojemności 32 GB + kabel USB 2,0 odczyt min. 30MB/s, zapis min. 15 MB/s z wieczystą gwarancją -szt.3; Pamięć Pen Driver o pojemności 16 GB + kabel USB 2.0, odczyt min. 30MB/s, zapis min. 15 MB/s z wieczystą gwarancją -szt.7; Kasety DDS-3 o pojemności 24 GB data cartridge C5708A -szt.10; Środek czyszczący do klawiatury -szt.2; Środek czyszczący do ekranu monitora LCD -szt.2; Niszczarka dokumentów, zszywek, spinaczy, kart kredytowych oraz płyt CD. Ma niszczyć jednorazowo minimum 10 kartek formatu A4 o gramaturze 80g na ścinki o max. wym. 4x35 mm, DIN 3, szerokość wejścia min. 216 mm, oddzielna szczelina na płyty CD o szerokości min. 122 mm. Kosz o pojemności min. 20 litrów i dodatkowy kosz na płyty CD. Wymagane funkcje: auto start-stop, cofanie, zabezpieczenie termiczne -szt. 2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.21.73.40 - 30.21.73.40 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym), 3) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (na formularzu ofertowym)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: ul. Lipowa 51, 15-424 Białystok, lub osobiście - adres jak wyżej, pokój nr 83..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: w przypadku przesyłki oferty - na adres siedziby zamawiającego; osobiste złożenie oferty - siedziba zamawiającego, nr pokoju: 83 na II piętrze budynku siedziby Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: 11/03/2009 r., godz. 10:30; Miejsce otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego - sala nr 45 na I piętrze budynku siedziby Zamawiającego..
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. 5KD-D na odcinku od ul. Ziemskiej do ul. Dolistowskiej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- BON-IV.272.21.2024.ŁC Ubezpieczenie mienia i OC Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej Województwa Podlaskiego
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów adiabatycznych thermokey typ JGH2690.CD/3QRFS
- Dostawa gazów medyczno-technicznych
- Dostawa samochodu osobowego typu bus wraz z zabudową i wyposażeniem
- Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem 2 części
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.