eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Sukcesywne dostawy artykułów mlecznych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Barczewo: Sukcesywne dostawy artykułów mlecznych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
Numer ogłoszenia: 422142 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Barczewie , ul. Klasztorna 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 514-84-41 w. 160, faks 089 514-84-25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów mlecznych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyszczególnionych artykułów mlecznych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie tj. : Część I - Mleko świeże 2 % tł. l 3 000,00 - Jogurt naturalny 125g-180g kg 720,00 - Kefir 125g-180g kg 840,00 - Śmietana 18 % tł. kg 2 400,00 - Twaróg chudy lub półtłusty kostka 200g-250g kg 9 600,00 - Serek wiejski (lekki)125g-150g kg 1 800,00 - Serek homogenizowany 125g-150g kg 6 500,00 Część II - Serek topiony kostka 100g. kg 3 600,00 - Serek topiony w plasterkach kg 1 200,00 - Serek topiony w krążkach kg 900,00 Część III - Ser salami kg 2 400,00 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wszystkie części zamówienia przez każdego z wykonawców. Wykonawca obowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Dostawa towaru realizowana będzie w terminach i ilościach uzgodnionych z Przemysławem Karwowskim tel. 514 - 84 - 41 wew. 170 w okresie określonym w umowie. Dostawy realizowane będą transportem dostawcy, z możliwością dostaw w 2 dni robocze w godzinach wskazanych przez zamawiającego. O ilości partii dostawy i szczegółowym asortymencie zamawiający zawiadomi wykonawcę, w tygodniu poprzedzającym termin dostawy telefonicznie bądź faksem. 4. Pojazd, którym będzie dostarczany towar powinien spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003r . nr 21 poz. 179). 5. Opakowanie produktu winno być opisane tak, aby były zwarte tam informacje na temat: opisu produktu, gramatury opakowania, danych producenta, daty produkcji z okresem ważności lub terminem ważności do spożycia i jeśli producent zaleca, to także warunki przechowywania produktu. 6. Przedmiot zamówienia w chwili dostawy musi posiadać minimum 2/3 okresu ważności określonego na opakowaniu. Za zgodą Zamawiającego dostarczone produkty mogą posiadać krótszą datę ważności. 7. Podane ilości należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wielkości zamówienia, które nie stanowią zobowiązania zamawiającego do pełnej jego realizacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.51.20.00 - Śmietana 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.50.00 - Pasty serowe do smarowania 15.55.13.00 - Jogurt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg zał. nr 1 do SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj w przypadku: spółek prawa handlowego, spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS) spółek cywilnych - zaświadczenie każdego ze wspólników, o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wraz z umową spółki cywilnej osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Formularz cenowy wypełniony w każdej pozycji - wg zał. nr 2 do SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo(a). 6. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zakresu zamówienia podwykonawcy - oświadczenie. 7. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 1) pkt. 2, 3 i 5 Rozporządzenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3) dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Barczewie; ul. Klasztorna 7; 11 - 010 Barczewo; adres e-mail: zp_barczewo@sw.gov.pl lub dkw_barczewo@sw.gov.pl; adres internetowy: www.sw.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Barczewie; ul. Klasztorna 7; 11 - 010 Barczewo;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleko i przetwory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Mleko świeże 2 % tł. l 3 000,00 - Jogurt naturalny 125g-180g kg 720,00 - Kefir 125g-180g kg 840,00 - Śmietana 18 % tł. kg 2 400,00 - Twaróg chudy lub półtłusty kostka 200g-250g kg 9 600,00 - Serek wiejski (lekki)125g-150g kg 1 800,00 - Serek homogenizowany 125g-150g kg 6 500,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3, 15.51.20.00-0, 15.54.21.00-0, 15.55.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serek topiony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Serek topiony kostka 100g. kg 3 600,00 - Serek topiony w plasterkach kg 1 200,00 - Serek topiony w krążkach kg 900,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ser salami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Ser salami kg 2 400,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.