Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Siedlce: projektowanie sieci kanalizacji sanitarnej Chodów - II etap Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Siedlce, do kontaktów: Klaudia Krawczyk - Styrna, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6327930, fax 025 6323630, e-mail: ug_siedlce@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ugsiedlce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projektowanie sieci kanalizacji sanitarnej Chodów - II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Siedlce - Chodów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowanie sieci kanalizacji sanitarnej Chodów - II etap 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (projektowych -związanych z przedmiotem zamówienia) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - minimum trzy roboty z załączeniem referencji 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w tym również wykonanie map do celów projektowych. Opracowanie obejmuje projekt budowlany kanalizacji sanitarnej(grawitacyjnej i tłocznej) przyłączy kanalizacyjnych, przepompowni ścieków z zasilaniem energetycznym, instalacją elektryczną wewnętrzną w miejscowości Chodów - II etap. Zakres rzeczowy objęty przedmiotem przetargu przedstawia tabela elementów (załącznik nr 2), załącznik graficzny i warunki techniczne do celów projektowych. Dla miejscowości objętych projektowaniem obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego uchwalony uchwałą Nr XXXVI Rady Gminy Siedlce z dnia 29.12.2005 r. opublikowani w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego Nr 20 poz. 658 z dnia 31 stycznia 2006 r. Projekt budowlany należy wykonać w pięciu egzemplarzach. Powinien on zawierać część opisową i graficzną. Część graficzną należy sporządzić na aktualnych mapach w skali 1: 1000 lub 1: 500. Wykonawca opisuje przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Szczegółowy zakres i formy dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (DZ. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072). 1. Zakres prac projektowych obejmuje: - wykonanie map do celów projektowych w niezbędnym zakresie, - uzyskanie uproszczonego wypisu z ewidencji gruntów dla działek przez które przebiega kanalizacja, - uzyskanie pisemnych zgód właścicieli działek na przebieg projektowanej inwestycji, - wykonanie projekt budowlano-wykonawczego wraz ze szczegółowymi rysunkami oraz wymaganymi (dla każdego organu wydającego decyzję pozwolenia na budowę) do pozwolenia na budowę opiniami i uzgodnieniami - po 5 egz. Projekt powinien zawierać szczegółowy opis parametrów technicznych robót i technologii ich wykonania z podaniem obowiązujących norm i zastosowanych projektów typowych z uwzględnieniem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto projekt powinien zawierać opracowania wszystkich występujących branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego funkcjonowania realizowanej inwestycji oraz przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego: -kompletne projekty budowlane przepompowni branża sanitarna, technologiczna, budowlana, drogowa i elektryczna z zasileniem energetycznym i instalacją wewnętrzną z instrukcjami rozruchu i eksploatacji - po 5 egz. -wykaz imienny zaprojektowanych przykanalików do poszczególnych obiektów (działek), ich długości z określeniem charakteru przeznaczenia (budownictwo mieszkaniowe lub inne), -szczegółowe rozwiązania przekraczania przeszkód terenowych: istniejącego uzbrojenia terenu, ciągów komunikacyjnych, cieków wodnych (operat wodno - prawny), zagospodarowania terenu przepompowni itp. - wykonania dokumentacji warunków gruntowo-wodnych do projektu budowlanego - 2 egz. -dokumentacja przyłącza przewoźnego agregatu prądotwórczego z siecią energetyczną dla poszczególnych przepompowni ścieków uzgodnione z Zakładem Energetycznym - 3 egz. -informacja o planowanym przedsięwzięciu - 3 egz. -raport oddziaływania na środowisko - 3 egz. -studium wykonalności - 2 egz. -specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż - 3 egz. -informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz. -przedmiar robót z podziałem na długość sieci i przyłącz włączonych do poszczególnych przepompowni, w układzie kosztorysowym wg. Katalogu Scalonych Nakładów Rzeczowych. W przypadku braku odpowiedniej tablicy KSNR lub KNR projekt winien dopuszczać analizę indywidualną w oparciu o tab. Katalogu - po 5 egz. -kosztorys inwestorski z podziałem j. w. po - 1 egz. Projekt budowlano - wykonawczy ze wszystkimi opracowaniami powinien być również zamieszczony na nośniku elektronicznym i przekazany Zamawiającemu z kompletną dokumentacją. 2. Zakres projektowanej kanalizacji: -kolektory grawitacyjne ok. 5,5 km -kolektory tłoczne ok. 1,5 km -przyłącza kanalizacyjne ok. 250 szt. -przepompownie ścieków ok. 3 szt. -mapy ok. 90 ha. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2500 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych w ofercie dokumentów i oświadczeń zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu, jest dostarczenie następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie stwierdzające stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)wykaz osób wykonujących zamówienie, 3)potwierdzone kserokopie, świadectw stwierdzających posiadanie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 5)oświadczenie o opłacaniu podatków do Urzędu Skarbowego, 6)oświadczenie o płaceniu składek ZUS, 7)oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, 8)oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Prawa o zamówieniach publicznych i spełnia warunki udziału w postępowaniu Art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, 9)potwierdzenie wniesienia wadium, 10)podpisany wzór umowy wraz z zaparafowanymi stronami, 11)inne wymagania zawarte w SIWZ;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlcegw e-bip.pl i www.ugsiedlce.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata na konto Urzędu Gminy Siedlce w BS Siedlce nr 599194000700000749200000010 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.08.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy Siedlce, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatorów dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa oraz wymiana dźwigu osobowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Przychodni SPZOZ w Siedlcach przy ul. Formińskego 14.
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Bukietowej w miejscowości Stok Lacki
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa endoskopu w ramach realizacji zadania "Doposażenie Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki".
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy przyszkolnej hali sportowej wraz z parkingiem podziemnym dla Centrum Mistrzostwa Sportowego przy ul. Mazurskiej 40 w Szczecinie"
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.