Ogłoszenie z dnia 2006-08-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: usługa menedżera projektu Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Sztuki w Łodzi, do kontaktów: Mirosława Grzelak, ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33, e-mail: muzeum@muzeumsztuki.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeumsztuki.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa menedżera projektu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 11. Główne miejsce świadczenia usług: Łódź, ul. Ogrodowa 18/23. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi Menedżera Projektu dla projektu: Modernizacja i adaptacja XIX-wiecznego budynku pofabrycznego dla Muzeum Sztuki w Łodzi, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Działanie 1.4 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Posiadają min. 3 letnie doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych z funduszy europejskich również przedakcesyjnych - realizacja minimum 2 projektów o minimalnej wartości 15 mln zł każdy, potwierdzone dokumentami, że zamówienia zostały wykonane należycie. Wykaz prac wykonanych należycie w ciągu ostatnich 3 lat , oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymagań np. referencje od Zamawiającego - załącznik 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.00 - Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie usługi menedżera projektu w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy projektu oraz: - Zarządzanie projektem i jego postępem. - Nadzór nad prowadzeniem prac budowlanych przy obiektach zabytkowych. - Kontrola jakości. - Zarządzanie finansowe. - Monitoring i sprawozdawczość. - Promocja projektu. - Archiwizowanie dokumentów wraz z prowadzeniem archiwum 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ww. Ustawy jak również spełniający warunki dodatkowe określone poniżej: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują niżej wymienionym zespołem osób posiadających minimum dwuletnie doświadczenie każdy przy wykonywaniu przewidzianych dla siebie czynności, niezbędnych do wykonania zamówienia w sposób prawidłowy i w terminie: 1.1. Inżynier kontraktu - koordynator z wykształceniem, doświadczeniem i wiedzą z zakresu przygotowania, rozliczania projektów oraz zarządzania inwestycjami współfinansowanymi ze środków pomocowych Unii Europejskiej z uwzględnieniem dwuletniego doświadczenia w pracach przy obiektach zabytkowych. 1.2. Inspektorzy nadzoru budowlanego we wszystkich branżach (inspektor budowlany, inspektor instalacji sanitarnych, inspektor instalacji elektrycznych) z uwzględnieniem dwuletniego doświadczenia w pracach przy obiektach zabytkowych, posiadających wymagane uprawnienia budowlane oraz wpisy do samorządu zawodowego; 1.3. Konsultanci z wykształceniem, doświadczeniem i wiedzą z zakresu przygotowania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej. 1.4. Konsultanci z wiedzą i doświadczeniem umożliwiającym przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego. Konsultant powinien dysponować wiedzą i doświadczeniem umożliwiającym przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej na roboty budowlane w oparciu o cytowaną już ustawę Prawo zamówień publicznych dla wyłonienia Wykonawcy projektu. 2. Posiadają min. 3 letnie doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych z funduszy europejskich również przedakcesyjnych - realizacja minimum 2 projektów o minimalnej wartości 15 mln zł każdy, potwierdzone dokumentami, że zamówienia zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu będzie zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: 1 .Wypełniony i podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy Formularz cenowy - Oferta - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów oraz aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dla każdego podmiotu). 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla każdego podmiotu). 6. Wykaz prac wykonanych należycie w ciągu ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) spełniających wymagania zawarte w punkcie VII ppkt 2 niniejszej specyfikacji, oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymagań np. referencje od Zamawiającego - załącznik 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, spełniających wymagania zawarte w punkcie VII, ppkt 1 niniejszej specyfikacji - wg załącznika nr 5, oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymagań: - potwierdzenie zatrudnienia przez min. 2 lata przy obiektach zabytkowych dla Inżyniera kontraktu oraz dla inspektorów nadzoru w branżach: inspektor budowlany, inspektor instalacji sanitarnych, inspektor instalacji elektrycznych, - kopie uprawnień budowlanych oraz wpisu do Izby Samorządu Zawodowego dla inspektorów nadzoru, - potwierdzenie zatrudnienia przez min. 2 lata dla konsultantów z zakresu przygotowania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej, - potwierdzenie zatrudnienia przez min. 2 lata dla konsultantów z zakresu przygotowania i przeprowadzenie postępowania przetargowego. 8. Kserokopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 9. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów nr 2, 4, 5, 6, składa dokument lub dokumenty wystawione w prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; zamiast dokumentu nr 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą co najmniej cenie brutto zaproponowanej w ofercie za realizację zamówienia. Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu będzie zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsztuki.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 10:30, Łódź, ul, Więckowskiego 36 - Kancelaria Muzeum Sztuki w Łodzi.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Działanie 1.4. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





