Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zgierz: dostawy: zespoleń płytkowych, zespoleń stabilizatorem zewnętrznym dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, do kontaktów: Krzysztof Walenczak - Ord. Oddz.Chirurgii Urazowo-Ortoped. Sławomir Rydz - Kier. Sekcja Zam. Pub., ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7144332, 7144505, fax 042 7144530, e-mail: zamówienia@wss.zgierz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.zgierz.pl/main.html Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy: zespoleń płytkowych, zespoleń stabilizatorem zewnętrznym dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : magazyn medyczny Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy: zespoleń płytkowych, zespoleń stabilizatorem zewnętrznym dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004 roku: a) deklaracje zgodności CE, b) wpis lub zgłoszenie do rejestru 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: poniżej 211 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium na całość zamówienia 3300.00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:. 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1.1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Wykażą się realizacją zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawa zespoleń) o wartości łącznej (w okresie ostatnich trzech lat) nie mniejszej niż cena oferty brutto. 2. Spełniają warunki dodatkowe : 2.1. Wymagany okres niezmienności cen - minimum 12 miesięcy. 2.2. Wymagany termin realizacji zamówienia - 24 miesiące, licząc od dnia obowiązywania umowy. 2.3. Wymagany termin płatności za realizowane dostawy - minimum 30 dni, licząc od dnia wystawienia faktury przez Wykonawcę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: poprzez dostarczenie wraz z ofertą wymaganych dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ CELEM POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW. 1. Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie i ich łączna wartość jest nie mniejsza niż cena oferty brutto- Załącznik 5. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 : 10.1. pkt. 5, 6. i 8. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 10.2. pkt. 7. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt.10.1. lit. a i c oraz pkt. 10.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.Dokument, o którym mowa w pkt. 10.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.,6.,7.,8., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 11. stosuje się odpowiednio. 13. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 14. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004 roku: a)deklaracje zgodności CE, b)wpis lub zgłoszenie do rejestru. 15. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, z póź. zmianami b) załączyć dokumenty określone w pkt. 3 do 13 odpowiednio przez każdy podmiot. 16. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres obowiązywania oferowanej ceny 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 05.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego - Sekcja Zamówień Publicznych - budynek Administracji.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- Przeprowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych z zakresu obsługi bezzałogowych statków powietrznych (BSP, dronów).
- Sukcesywne dostawy szybkich test immunochromatograficz, odczynników diagnostycznych, krążków antybiotyk i diagnost, MIC, podłóż diagnost mikrobiol, szczepów wzorc i generatorów dla ZDL WSS w Zgierzu
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa szaf metalowych na akta, skrzyń ewakuacyjnych, pojemników na klucze, depozytorów
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





