Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Jasło: RĘCZNE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, CIĄGÓW PIESZYCH
I PLACÓW NA TERENIE MIASTA JASŁA
W OKRESIE LETNIM
Numer ogłoszenia: 42171 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło , ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4486311, faks 013 4486360.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RĘCZNE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, CIĄGÓW PIESZYCH I PLACÓW NA TERENIE MIASTA JASŁA W OKRESIE LETNIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ręczne oczyszczanie chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta Jasła w okresie letnim. 2. Utrzymanie czystości dotyczy 40095,0 m2 chodników, ciągów pieszych i placów. 3. Przez utrzymanie czystości rozumie się: - usuwanie nieczystości, - oczyszczanie z trawy, chwastów i innych zanieczyszczeń. 4. Ręczne oczyszczanie odbywać się będzie w dni robocze i soboty w przedziale godzin od 6.00 do 22.00 oraz w niedziele i w dni świąteczne od godz. 6.00 do godz. 8.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia powierzchni do utrzymania. 5. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi oczyszczania chodników, ciągów pieszych i placów, Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku z powyższym Wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykonywali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi oczyszczania chodników, traktów pieszych i placów o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto rocznie wraz z załączeniem dokumentów od poprzednio Zamawiających, potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (referencje), c) dysponują odpowiednią kadrą, tj. zespołem co najmniej 10 osobowym dostępnym w dniach i godzinach określonych w pkt. III. 4 SIWZ lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) dysponują odpowiednim sprzętem koniecznym do realizacji zamówienia, w tym samochodem dostawczym przystosowanym do wywozu nieczystości stałych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego potrzebnego do wykonania zamówienia, e) dysponują bazą na terenie Jasła, f) posiadają aktualne zezwolenie Burmistrza Miasta Jasła na prowadzenie działalności związanej z odbiorem odpadów komunalnych, oraz zezwolenie na transport odpadów komunalnych wydane przez organ właściwy ze względu na siedzibę firmy, g) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia, h) spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób oceny spełnienia w/w warunków: Oferta winna być przygotowana zgodnie z pkt. X. niniejszej SIWZ i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. VI. niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą < spełnia - nie spełnia >. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - Załącznik Nr 2 SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jak w pkt. V. c, d niniejszej SIWZ lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi oczyszczania chodników, traktów pieszych i placów o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto rocznie wraz z załączeniem dokumentów od poprzednio Zamawiających, potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (referencje) - Załącznik Nr 4 SIWZ. 4. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą na terenie Jasła zgodnie z pkt. V. e SIWZ - Załącznik Nr 2 SIWZ. 5. Aktualne zezwolenie Burmistrza Miasta Jasła na prowadzenie działalności związanej z odbiorem odpadów komunalnych. 6. Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych wydane przez organ właściwy ze względu na siedzibę firmy. 7. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Załącznik Nr 2 SIWZ. 8. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 SIWZ. 9. Oświadczenie o akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w SIWZ - Załącznik Nr 2 SIWZ. 10. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ - Załącznik Nr 2 SIWZ. 11. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Należy uwzględnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V. g SIWZ. UWAGA: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. Nr 306.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. Nr 19 /Kancelaria/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- ,,Budowa drogi pieszo - rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1896R Krosno - Kobylany - Toki w miejscowości Nienaszów".
- Dostawa rękawic medycznych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Dostawa systemu pobierania krwi
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jasło(Sobniów) - Łaski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Oczyszczanie terenów należących do Gminy Szemud oraz transport i utylizacja padłych zwierząt na okres 36 miesięcy
- Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w Stargardzie
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.