Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Trzebnica: Zakup i dostawa remontera - szt. 1
Numer ogłoszenia: 42133 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Św. Jadwigi 25/2, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3873090, fax 071 3873090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa remontera - szt. 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa remontera - szt. 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.10.00 - Sprzęt drogowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spełniający warunki: - określone w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jedenolity z 2006 r. Dz. U. nr 164, poz. 1163, ze zmianami), -którzy udzielą co najmniej 24 miesięczny serwis gwarancyjny (24 h/dobę) na zakupiony remonter, -którzy zaakceptują 30-dniowy termin płatności za dostarczoną fakturę, - Wykazu zrealizowanych co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. remontera) o wartości co najmniej 150 000 zł brutto , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy sprzętu opisane w wykazie zostały wykonane należycie. Pod pojęciem dokumentów potwierdzających zamawiający rozumie tzw. referencje wystawiane przez Zamawiających po całkowitym wykonaniu zamówień. - którzy zapewnią w terminie 5 dni od dostarczenia sprzętu szkolenie teoretyczne i praktyczne z zakresu obsługi sprzętu dla pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy, - którzy nie zalegają w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, - którzy dostarczą kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi remontera wraz z katalogiem części w języku polskim Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium /spełnia/ /nie spełnia/. Oferta spełniająca dany warunek /poparty odpowiednim dokumentem/ otrzyma ocenę /spełnia/ natomiast oferta nie spełniająca danego warunku otrzyma ocenę /nie spełnia/i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy prawo zamówień publicznych zostanie odrzucona. Oferta zostanie również odrzucona w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 89 w/w ustawy. Oferta zostanie unieważniona w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 w/w ustawy. Informacja o zaświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych (zał. nr 3), 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) formularz oferty (zał. nr 1), zawierający spełnienie warunków co najmniej: 18 miesięcznej gwarancji, serwisu pogwarancyjnego na zakupiony remonter, oraz 30-dniowego terminu płatności za dostarczoną fakturę; 6) formularz cenowy (zał. nr 2) 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. odpisu z KRS, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 8) zaparafowany projekt umowy wraz z dokumentem gwarancyjnym (zał. nr 4), 9)kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi wraz z katalogiem części dla sprzętu w języku polskim. 10) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych (zał. nr 3), 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) formularz oferty (zał. nr 1), zawierający spełnienie warunków co najmniej: 18 miesięcznej gwarancji, serwisu pogwarancyjnego na zakupiony remonter, oraz 30-dniowego terminu płatności za dostarczoną fakturę; 6) formularz cenowy (zał. nr 2) 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. odpisu z KRS, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 8) zaparafowany projekt umowy wraz z dokumentem gwarancyjnym (zał. nr 4), 9)kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi wraz z katalogiem części dla sprzętu w języku polskim. 10) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykazu zrealizowanych co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. remontera) o wartości co najmniej 150 000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy sprzętu opisane w wykazie zostały wykonane należycie. Pod pojęciem /dokumentów potwierdzających/ zamawiający rozumie tzw. referencje wystawiane przez Zamawiających po całkowitym wykonaniu zamówień. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7, pkt 1 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-zakupidost.rem.dr.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Św. Jadwigi 25, 55-100 Trzebnica /pok. Nr 2/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
więcej: przetargi w Trzebnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





