Ogłoszenie z dnia 2005-08-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa drukarek
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, do kontaktów: Henryk Słomiński, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65, e-mail: bzp@um.poznan.pl, www.city.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drukarek. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: dostawa do siedziby Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, 50 drukarek i 10 urządzeń wielofunkcyjnych. Wykonawca dostawy zobowiązany będzie do: - udzielenia minimum 3 letniej gwarancji na dostarczony sprzęt, - zapewnienia supportu technicznego i usługi Hot Line przez okres gwarancji, - przywrócenia w przypadku awarii w okresie gwarancji, ciągłości pracy w ciągu 8 godzin roboczych Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Wymagane wadium: 4000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 34 poz. 7708 z 18.02.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.09.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 19.11.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.09.2005, godzina 09:00, Siedziba Zamawiającego pok. 244.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.08.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkcja i dostawa materiałów wydawniczych dla Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów drewnianych w budynku Urzędu Skarbowego w Kępnie.
- Wymiana opraw oświetlenia iluminacji na oświetlenie LED w Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Świadczenie usług w zakresie prac administracyjnych, z możliwością składania ofert częściowych - postępowanie II
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od ul. Spławie 17-19 (Inwestycja lokalna)
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA PRZEBUDOWY UL. ĆMIELOWSKIEJ W POZNANIU
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia Karkonoskiego Centrum Informatycznego w Jeleniej Górze - wyposażenie i sprzęt do pracowni informatycznej w filii DODN we Wrocławiu mieszczącej się w Jeleniej(...)"-II postępowanie
- Zakup urządzeń komputerowych i interaktywnych w ramach projektu pn. "Wkręć się w naukę!"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie
- Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego
- Dostawa akcesoriów, sprzętu komputerowego, zasilaczy UPS oraz oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Podległych.
- Dostawa sprzętu IT
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.