To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Obryte: Dostarczenie posiłków do szkół na terenie gminy Obryte w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 420906 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397336 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obryte, Obryte 185, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 029 7411004, faks 029 7411004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie posiłków do szkół na terenie gminy Obryte w 2012 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostarczenie gorących posiłków do szkół na terenie gminy Obryte w 2012 roku. 2. Skład posiłków na zmianę: - jeden dzień zupa + pieczywo; - drugi dzień (ziemniaki, ryż lub makaron + sztuka mięsa + surówka); - posiłki dostarczane będą w termosach i pojemnikach termoizolacyjnych - będących w posiadaniu Wykonawcy, zapewniających odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wykazu proponowanych posiłków stanowiących przedmiot umowy - jadłospisu z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem. 4. Wraz z dostarczonym posiłkiem Wykonawca dostarcza naczynia jednorazowe i sztućce w ilości zgodnej z ilością porcji dostarczonego posiłku w danym dniu. 5. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz w przepisach wykonawczych. 6. Miejsca i godziny dostawy posiłków: - Szkoła Podstawowa w Gródku Rządowym godz. 8:15 - 8:30; - Szkoła Podstawowa w Sadykrzu godz. 8:40 - 8:55; - Szkoła Podstawowa w Psarach godz. 9:10 - 9:25; - Szkoła Podstawowa w Zambskach Kościelnych 9:45 - 10:00; - Szkoła Podstawowa w Sokołowie Włościańskim 10:20 - 10:35 7. Zamawiający przewiduje dostarczenie łącznie około 90 posiłków dziennie do w/w szkół. Ilość dostawy posiłków może ulec zmianie, co uzależnione jest od otrzymanych dotacji na ten cel. 8. Dostawy nie będą realizowane przez Wykonawcę w dni wolne od pracy oraz ferie i wakacje szkolne. 9. Przewidywana ilość dni nauki szkolnej - 186 dni. 10. W przypadku braku środków na dożywianie dzieci w trakcie realizacji zamówienia-Zamawiający może rozwiązać umowę z Wykonawcą. 11. Podstawą do wystawienia faktur będą listy dzieci korzystających z dożywiania w danym miesiącu z podaną ilością wydanych posiłków, zatwierdzone przez dyrekcję poszczególnych szkół. 12. Zapłata za dostarczone zamówienie będzie następować w okresach jednomiesięcznych w ciągu 7 dni po złożeniu faktury podpisanej przez Dyrektorów poszczególnych szkół. Faktury wystawiane będą na: Ośrodek Pomocy Społecznej, 07-215 Obryte, oddzielnie na każdą ze szkół. 13. Zamawiający w trosce o terminowe dostarczenie posiłków jak i odpowiednią ich jakość termiczną, żąda aby miejsce wytworzenia posiłków było oddalone nie więcej niż 30 km od siedziby Zamawiającego. 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"U Niedźwiadków" Dorota Niedźwiedzka
jakie przetargi wygrała firma
"U Niedźwiadków" Dorota Niedźwiedzka
- BAR U NIEDŹWIADKÓW, ul. Mickiewicza 24, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150925,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81356,40
Oferta z najniższą ceną: 81356,40 / Oferta z najwyższą ceną: 104625,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz posiłków do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Kępno przy użyciu środków transportu, przystosowanych do przewozu żywności oraz odwozu pustych pojemników
- Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla dzieci i młodzieży do siedmiu placówek oświatowych na terenie gminy Pionki w okresie od 02.09.2025 r. do 25.06.2026 r.
więcej: Posiłki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.