To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-26
Gniezno: DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 42081 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217625 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, faks 061 4263233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych według załączonego wykazu do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych (7 zadań) oraz ofert równoważnych. Ilekroć przedmiot zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów przez produkt równoważny należy rozumieć produkt o tej samej jakości lub wyższej zgodnie z normami krajowymi. Wykonawca oraz oferowany przez niego asortyment biurowy musi spełniać wymogi aktów normatywnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polski Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w godz. 9.00 do 13.00 od poniedziałku do piątku według cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym oferty do wyznaczonego pomieszczenia w magazynie ZOZ w Gnieźnie ul. Św. Jana 9 na podstawie otrzymanych zamówień zgodnie z potrzebami zamawiającego. Szczegółowe zamówienia Zamawiający będzie składał na minimum 7 dni przed terminem przewidzianej dostawy faksem lub pocztą. Zamawiający w trakcie umowy może dokonać przesunięć ilościowy asortymentu według bieżących potrzeb i celowości zakupu przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na materiały złej jakości np. zbyt szybko wysychające pisaki, długopisy z których wypływa tusz, żel, wilgotny papier kserograficzny itp. Szczegółowe warunki umowy z wybranym Wykonawcą zawarte są w załączonym wzorze umowy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć artykuły biurowe, papierowe oraz materiały eksploatacyjne wskazane przez Zamawiającego własnym transportem wraz z ładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Lewandowski Sp.j., Sprzeczna 27, Suchy Las, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38401,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30875,68
Oferta z najniższą ceną: 30875,68 / Oferta z najwyższą ceną: 60809,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Lewandowski Sp.j., Sprzeczna 27, Suchy Las, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1273,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1892,90
Oferta z najniższą ceną: 1892,90 / Oferta z najwyższą ceną: 2431,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH Frapo Sp. z o.o., Hurtowa 2, Konin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7872,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4199,72
Oferta z najniższą ceną: 4199,72 / Oferta z najwyższą ceną: 6804,26
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH Frapo Sp. z o.o., Hurtowa 2, Konin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22003,50
Oferta z najniższą ceną: 22003,50 / Oferta z najwyższą ceną: 27815,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH Frapo Sp. z o.o., Hurtowa 2, Konin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20510,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16539,70
Oferta z najniższą ceną: 16539,70 / Oferta z najwyższą ceną: 21759,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH Frapo Sp. z o.o., Hurtowa 2, Konin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22824,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18325,77
Oferta z najniższą ceną: 18325,77 / Oferta z najwyższą ceną: 24475,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w budynku wchodzącym w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna usytuowanym przy ul. Wyszyńskiego 38
- Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gniezna - remonty cząstkowe nawierzchni w 2026 r.
- Budowa nawierzchni jezdni na ul. Transportowców w Gnieźnie
- Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Gniezna w 2026r.
- Dostawa wyposażenia pracowni Instytutu Nauk o Zdrowiu ANS Gniezno
- Obchody tysiąclecia pierwszych koronacji królewskich - rozbudowa i modernizacja Traktu Królewskiego w Gnieźnie - Szpilkostrada
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





