eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząśnia › Przetarg nieograniczony na wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. budowa, przebudowa i rozbudowa drogi Rząśnia- Brutus - Marcelin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Rząśnia: Przetarg nieograniczony na wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. budowa, przebudowa i rozbudowa drogi Rząśnia- Brutus - Marcelin
Numer ogłoszenia: 420752 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rząśnia , ul. Kościuszki 16, 98-332 Rząśnia, woj. łódzkie, tel. 044 6317122, faks 044 6317129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnia.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. budowa, przebudowa i rozbudowa drogi Rząśnia- Brutus - Marcelin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. Budowa, przebudowa i rozbudowa drogi Rząśnia- Brutus - Marcelin . Inwestycja stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia została dofinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1 - Drogi. Wartość całego projektu objętego dofinansowaniem wynosi 11.900.000,00zł brutto. Wysokość dofinansowania to 8. 889. 376,37 zł .Menadżer projektu zobowiązany jest do zarządzania, kontrolowania i nadzoru nad realizacją całości realizacji projektu w celu zapewnienia jego prawidłowej, terminowej realizacji oraz rozliczenia finansowego zgodnymi z obowiązkami Zamawiającego wynikającymi z umowy o dofinansowanie. 2)Zakres obowiązków menadżera jest następujący: a)sporządzanie kompletnych wniosków o płatność i ich dostarczenie do Instytucji Zarządzającej - Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi. W przypadku kiedy Instytucja Zarządzająca stwierdzi nieprawidłowość złożonego wniosku (zarówno pod względem formalnym jak i merytorycznym) menadżer zobowiązany jest do usunięcia wskazanych nieprawidłowości w terminie wskazanym przez Instytucję Zarządzającą. b)kontrola wydatków kwalifikowanych, c)sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i merytorycznym oraz ich opisanie pod względem kwalifikowalności wydatku w odniesieniu do podręcznika kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 przyjętego uchwałą Zarządu Województwa Łódzkiego oraz Krajowymi wytycznymi dotyczącymi kwalifikowania wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w okresie programowania 2007-2013 (Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia). d)przygotowanie zbiorczych sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i końcowych z realizacji projektu zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. W przypadku kiedy Instytucja Zarządzająca stwierdzi nieprawidłowość złożonego sprawozdania (zarówno pod względem formalnym jak i merytorycznym) menadżer zobowiązany jest do usunięcia wskazanych nieprawidłowości w terminie wskazanym przez Instytucję Zarządzającą. e)Koordynacja działań i współpracy pomiędzy partnerami projektu f)nadzorowanie procesu realizacji Projektu zgodnie wnioskiem o dofinansowanie i zawartą umową o dofinansowanie a także z umową partnerską, g)koordynowanie organizacji i przebiegu monitoringu projektu, h)bezzwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o zauważonych w toku realizacji projektu nieprawidłowościach i zagrożeniach w rozumieniu art. 2 pkt 7 Rozporządzenia Rady (WE) Nr 1083/2006 z uwzględnieniem Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego., i)czynny udział w kontrolach i audytach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione, j)koordynowanie działań w zakresie informacji i promocji projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów RPO Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006, Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828/2006 oraz Rozporządzeniem (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Menadżer w zakresie informacji i promocji projektu zobowiązany będzie do przygotowania projektów (szat graficznych) między innymi: tablic informacyjnych, folderów informacyjnych, tablic pamiątkowych, ulotek promocyjnych, oraz materiałów do audycji radiowych, k)organizowanie (zwoływanie, przygotowanie porządku obrad i materiałów do dyskusji) z częstotliwością wynikającą z aktualnych potrzeb jednak nie mniejszą niż 2 razy na miesiąc, zebrań zespołu koordynacyjnego złożonego z upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, Nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego oraz innych zainteresowanych podmiotów. l)przeprowadzenie procedur związanych ze zmianą harmonogramu realizacji projektu (jeśli zajdzie taka konieczność) a także w razie konieczności wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie - przeprowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem tych zmian, m)dyspozycyjność - obowiązek przebywania (kontroli) na terenie realizacji projektu minimum 10 razy w miesiącu , n)pisemne opiniowanie (ewentualnych) roszczeń wykonawcy robót budowlanych, inspektora nadzoru inwestorskiego, dostawców lub wykonawców materiałów promocyjnych i poszukiwanie rozwiązań kompromisowych dla wszystkich stron..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.800,00 zł (słownie złotych: tysiąc osiemset złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności tj: prowadzą działalność gospodarczą ; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna wykonywanie funkcji menadżera projektu lub równoważnie kierownika projektu, inwestora zastępczego lub osoby zarządzającej projektem dla inwestycji dofinansowanych ze środków UE, organizacji międzynarodowych, Międzynarodowych Instytucji Finansowych o wartości inwestycji minimum 9.000.000zł brutto każda. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia minimum 1.000.000,00 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5)Oferowane przez nich usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, protokoły odbioru, umowy itp.) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia minimum 1.000.000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnia.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rząśni ul. kościuszki 16 98-332 Rząsnia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rząśni ul. kościuszki 16 98-332 Rząsnia pok. nr 12 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi objęte niniejszym zamowieniem zostały dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1 - Drogi. Wartość całego projektu inwestycyjnego objętego dofinansowaniem wynosi 11.900.000,00zł brutto..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.