eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząśnia › Przetarg nieograniczony wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. budowa, przebudowa i rozbudowa drogi Rząśnia- Brutus - Marcelin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Rząśnia: Przetarg nieograniczony wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. budowa, przebudowa i rozbudowa drogi Rząśnia- Brutus - Marcelin
Numer ogłoszenia: 255557 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420752 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rząśnia, ul. Kościuszki 16, 98-332 Rząśnia, woj. łódzkie, tel. 044 6317122, faks 044 6317129.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. budowa, przebudowa i rozbudowa drogi Rząśnia- Brutus - Marcelin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. Budowa, przebudowa i rozbudowa drogi Rząśnia- Brutus - Marcelin . Inwestycja stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia została dofinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1 - Drogi. Wartość całego projektu objętego dofinansowaniem wynosi 11.900.000,00zł brutto. Wysokość dofinansowania to 8. 889. 376,37 zł .Menadżer projektu zobowiązany jest do zarządzania, kontrolowania i nadzoru nad realizacją całości realizacji projektu w celu zapewnienia jego prawidłowej, terminowej realizacji oraz rozliczenia finansowego zgodnymi z obowiązkami Zamawiającego wynikającymi z umowy o dofinansowanie. 2)Zakres obowiązków menadżera jest następujący: a)sporządzanie kompletnych wniosków o płatność i ich dostarczenie do Instytucji Zarządzającej - Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi. W przypadku kiedy Instytucja Zarządzająca stwierdzi nieprawidłowość złożonego wniosku (zarówno pod względem formalnym jak i merytorycznym) menadżer zobowiązany jest do usunięcia wskazanych nieprawidłowości w terminie wskazanym przez Instytucję Zarządzającą. b)kontrola wydatków kwalifikowanych, c)sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i merytorycznym oraz ich opisanie pod względem kwalifikowalności wydatku w odniesieniu do podręcznika kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 przyjętego uchwałą Zarządu Województwa Łódzkiego oraz Krajowymi wytycznymi dotyczącymi kwalifikowania wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w okresie programowania 2007-2013 (Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia). d)przygotowanie zbiorczych sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i końcowych z realizacji projektu zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. W przypadku kiedy Instytucja Zarządzająca stwierdzi nieprawidłowość złożonego sprawozdania (zarówno pod względem formalnym jak i merytorycznym) menadżer zobowiązany jest do usunięcia wskazanych nieprawidłowości w terminie wskazanym przez Instytucję Zarządzającą. e)Koordynacja działań i współpracy pomiędzy partnerami projektu f)nadzorowanie procesu realizacji Projektu zgodnie wnioskiem o dofinansowanie i zawartą umową o dofinansowanie a także z umową partnerską, g)koordynowanie organizacji i przebiegu monitoringu projektu, h)bezzwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o zauważonych w toku realizacji projektu nieprawidłowościach i zagrożeniach w rozumieniu art. 2 pkt 7 Rozporządzenia Rady (WE) Nr 1083)2006 z uwzględnieniem Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego., i)czynny udział w kontrolach i audytach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione, j)koordynowanie działań w zakresie informacji i promocji projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów RPO Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006, Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828)2006 oraz Rozporządzeniem (WE) nr 1080)2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Menadżer w zakresie informacji i promocji projektu zobowiązany będzie do przygotowania projektów (szat graficznych) między innymi: tablic informacyjnych, folderów informacyjnych, tablic pamiątkowych, ulotek promocyjnych, oraz materiałów do audycji radiowych, k)organizowanie (zwoływanie, przygotowanie porządku obrad i materiałów do dyskusji) z częstotliwością wynikającą z aktualnych potrzeb jednak nie mniejszą niż 2 razy na miesiąc, zebrań zespołu koordynacyjnego złożonego z upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, Nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego oraz innych zainteresowanych podmiotów. l)przeprowadzenie procedur związanych ze zmianą harmonogramu realizacji projektu (jeśli zajdzie taka konieczność) a także w razie konieczności wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie - przeprowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem tych zmian, m)dyspozycyjność - obowiązek przebywania (kontroli) na terenie realizacji projektu minimum 10 razy w miesiącu , n)pisemne opiniowanie (ewentualnych) roszczeń wykonawcy robót budowlanych, inspektora nadzoru inwestorskiego, dostawców lub wykonawców materiałów promocyjnych i poszukiwanie rozwiązań kompromisowych dla wszystkich stron..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia została dofinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1 - Drogi. Wartość całego projektu objętego dofinansowaniem wynosi 11.900.000,00zł brutto..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy PRIMEX Marek Łyszczarz, Al. Jana Pawła II 132, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42500
  • Oferta z najniższą ceną: 42500 oferta z najwyższą ceną: 73124
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.