eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZiębiceDoposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I -III szkół podstawowych w Gminie Ziębice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Ziębice: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I -III szkół podstawowych w Gminie Ziębice.
Numer ogłoszenia: 420726 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374178 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I -III szkół podstawowych w Gminie Ziębice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I -III szkół podstawowych w Gminie Ziębice. 2. Zakres: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III szkół podstawowych w Gminie Ziębice w ramach Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego do siedziby Zamawiającego w Ziębicach przy ul. Przemysłowej 10. 4. Przez dostawę należy rozumieć dowóz a także rozładunek w siedzibie Zamawiającego. 5. Dostawa będzie zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:00 6. Pomoce dydaktyczne oraz sprzęt muszą być dostarczone w opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie przed mechanicznym uszkodzeniem w czasie transportu. 7. Zamawiający wskaże osobę upoważnioną do odbioru dostawy. 8. Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie lub faxem o terminie dostawy co najmniej na dwa dni robocze przed terminem dostawy 9. Przez dostawę należy rozumieć dowóz a także rozładunek w siedzibie Zamawiającego 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne w pogrupowanych pakietach podzielonych na szkoły według załącznika Nr 6 do SIWZ oraz sprzęt komputerowy i multimedialny zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III szkół podstawowych w Gminie Ziębice w ramach Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KLADREW Urszula Muża-Klamann,, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89402,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96800,34

  • Oferta z najniższą ceną: 96800,34 / Oferta z najwyższą ceną: 99490,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.