Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: strategia i koncepcja rozwoju sieci przystani rekreacyjnych na wodach śródlądowych Gdańska Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Gdańska, do kontaktów: Bożena Kentzer-Kaźmierska, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: rzp@gdansk.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko, Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: strategia i koncepcja rozwoju sieci przystani rekreacyjnych na wodach śródlądowych Gdańska. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Gmina Miasta Gdańska planuje podjąć działania dotyczące rozwoju i ożywienia śródlądowych dróg wodnych na terenie miasta Gdańska obejmujących Martwą Wisłę, Wisłą Śmiałą, Motławę, Radunię,Starą Motławę, Opływ Motławy, Przekop Wisły, łącznie z Wyspą Sobieszewską. Celem opracowania jest zbadanie i przedstawienie możliwości realizacji budowy infrastruktury niezbędnejdla turystyczno-rekreacyjnego korzystania z ww. akwenów oraz możliwości lokalizacji przystani żeglugi śródlądowej i dla tramwaju wodnego. Zakres opracowania obejmuje 26 lokalizacji, które będą podlegały analizie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.25.40.00 - Usługi testowania i konserwacji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.25.40.00 - Testowanie oprogramowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: analiza 26 lokalizacji 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.01.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium 2000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dysponują zespołem, który łącznie posiada następujące kwalifikacje: a) uprawnienia do wykonywania dokumentacji projektowych w zakresie hydrotechniki - 2 osoby b) architekta - 1 osoba 3. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania następujące usługi : a) 3 dokumentacje projektowe przystani na wodach śródlądowych wraz z infrastrukturą i obiektami towarzyszącymi, w tym jedna o wartości min. 200 000,00 zł brutto b) pomiary polegające na sondowaniu dna na długości minimum 50 km c) pobór prób i analizę czystości osadów dennych dla min. dwóch torów wodnych Uwaga! Brane będą pod uwagę tylko prace potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 300 000,00zł. 5. Wniosą wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla warunku 1. - dokumenty potwierdzające status przedsiębiorcy, oświadczenie wynikające z treści art.22 ust.1 uPzp , zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informację z KRK dot. art.24 ust.1, pkt 4-8 uPzp, informację z KRK dot.art.24 ust.1, pkt 9 uPzp, Dla warunku 2. - wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie z kserokopiami uprawnień i aktualnym członkostwem właściwej izby samorządu zawodowego Dla warunku 3. - wykaz wyszczególnionych prac wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie Dla warunku 4. - polisa lub inny dokument ubezpieczenia Dla warunku 5. - potwierdzenie wniesienia wadium Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty (Rozdział XVII) następujące dokumenty: Nr 1. Dokumenty potwierdzające status przedsiębiorcy w świetle obowiązujących przepisów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej (dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie: odpowiednio pełnomocnictwo, umowę spółki cywilnej lub umowę konsorcjum. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty potwierdzające status przedsiębiorcy składa każdy podmiot. Nr 2. Oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust.1 uPzp , wg załączonego wzoru.W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokument ten składa lider konsorcjum. Nr 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia/dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Nr 4. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia/dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Nr 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, pkt 4-8 uPzp dotyczącą urzędujących (wszystkich) członków władz wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia/dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Nr 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, pkt 9 uPzp dotyczącą podmiotów zbiorowych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia/dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Nr 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (min. 2 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania dokumentacji projektowych w zakresie hydrotechniki i 1 architekta) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załączonego wzoru) oraz kopie uprawnień zawodowych i aktualne członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego. Nr 8. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia min. a) trzech dokumentacji projektowych przystani na wodach śródlądowych wraz z infrastrukturą i obiektami towarzyszącymi, w tym jedna o wartości min. 200 000,00 zł brutto b) pomiary polegające na sondowaniu dna na długości minimum 50 km c) pobór prób i analizę czystości osadów dennych dla min. dwóch torów wodnych (wg załączonego wzoru). Uwaga! Brane będą pod uwagę tylko prace potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). Nr 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. Nr 10. Potwierdzenie wniesienia wadium ( w przypadku konsorcjum wadium wnosi Lider Konsorcjum, pełnomocnik)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 75 2. termin wykonania 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana dalej SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego : www.gdansk.pl, można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego pok.127 lub złożyć wniosek o przesłanie pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.08.2006, godzina 13:30, Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 pok. 132A.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt In Water ( Wykorzystanie śródlądowych dróg wodnych dla rozwoju regionalnego) realizowany w ramach inicjatywy INTERREG III B BSR- współfinansowany 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa prototypowych wysokoobrotowych układów przepływowych maszyn wirujących (turbosprężarek) pracujących w układzie ORC-VCC
- Dostawa systemu do zdalnego zarządzania infrastrukturą AV
- Dostawa materiału roślinnego - 4 zadania
- Dostawa wyrobów do sterylizacji plazmowej i testy do Autoczytnika Autorider 390G prod.3M Health Care
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do Kaszubskiego Dywizjonu SG w Gdańsku - Westerplatte, Placówki SG w Krynicy Morskiej, Placówki SG w Ustce, Grupy Zamiejscowej w Łebie w sezonie opałowym 2025/2026
- Dostawa komór laminarnych, wirówki i wyparki próżniowej w 4 pakietach dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.