Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-07
Legnica: Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektów pozostających w administrowaniu Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy.
Numer ogłoszenia: 420622 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa , ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8506020, faks 076 8506468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektów pozostających w administrowaniu Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest całodobowa usługa w zakresie fizycznej ochrony mienia w obiektach przeznaczonych do dozoru. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 odrębne zadania. Nazwa Przedmiotu zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 79710000-4 - usługi ochroniarskie 1.1. Wykaz obiektów przeznaczonych do całodobowej ochrony fizycznej: Przedmiot 1 Budynek biurowy siedziby AZWRSP w Legnicy ul. Jaworzyńska 199, wraz z parkiem zlokalizowane na dz. Nr 34/19: - budynek gospodarczy (garaż) Jaworzyńska 199 E oraz plac przyległy do budynku, - obiekt nie jest ogrodzony, - pomieszczenia budynków są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, - budynki przeznaczone do ochrony są oświetlone, - ochrona obiektów będzie się odbywać w godz. od 15: 30 do 7: 30 rano, (w dni wolne od pracy całodobowo), - Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie (barak) które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego, do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna. Przedmiot 2 Folwark -Tyńczyk 3, gm. Krotoszyce, Powiat Legnica: - dozór obiektu całodobowy, - obiekt jest ogrodzony, - obiekt jest oświetlony, - do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, - obiekt stanowi zwartą zabudowę folwarczną w skład której wchodzą: budynek mieszkalny - Pałac, budynek hydroforni, dwie stodoły, stajnia-magazyn, garaże, wiata na maszyny, warsztat, budynek gospodarczy, waga wozowa, magazyn paliw, - budynki są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, - w budynku pałacu znajduje się pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno- bytowego. Zamawiający udostępni to pomieszczenie pracownikom dozoru. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna. Przedmiot 3 Obiekty byłej fermy zlokalizowane na działce nr 979 obręb Stara Rudna, Gmina Rudna Powiat Lubin: - dozór obiektu całodobowy, - obiekt nie posiada pełnego ogrodzenia, - do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, - obiekt składa się z następujących budynków: dwie stodoły, budynek administracyjny, cielętnik, budynek sztuk padłych, budynek wagi wozowej, - Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna. 1.2.Wykonawca zamówienia we własnym zakresie zapewni łączność telefoniczną, warunki socjalno bytowe pracownikom dozoru. 1.3.Wykonawcy zamówienia zobowiązani są do dokonania oględzin obiektów w celu prawidłowego skalkulowania ceny oferty. 1.4.Pracownicy ochrony pełnić będą służbę w mundurach z emblematami Wykonawcy, gwarantując, codzienny estetyczny wygląd. Podlegają bezpośrednio Wykonawcy i mogą otrzymywać od niego polecenia. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego współdziałania z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym w zakresie realizacji zawartej umowy. Wykonawca na własny koszt zapewni środki oraz odzież zatrudnionym pracownikom w celu prawidłowego wykonywania poleconych obowiązków. 1.5.Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy z terminem wypowiedzenia 30 dni w przypadku protokolarnego przekazania nieruchomości nowemu nabywcy lub dzierżawcy. 1.6.Zamawiający zastrzega, iż odpowiedzialność za prawidłowy dobór liczby pracowników ochrony spoczywa na Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1.1Posiadanie uprawnień do wykonywania przedmiotowej działalności. 1.2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, trzech usług całodobowej ochrony co najmniej jednego obiektu tożsamego z opisem przedmiotu zamówienia. 1.3.Posiadanie niezbędnego potencjału technicznego do wykonania niezbędnych czynności przy wykonywaniu zamówienia - oświadczenie oferenta w formularzu ofertowym. 1.4.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - stosowne zaświadczenia oraz posiadanie polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu na kwotę min. 250 tys. PLN. 1.5.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo ZP) Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Załącznik nr 1 stanowiący aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 2.Załącznik nr 2 stanowiący koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - koncesja określająca zakres formy prowadzenia usług ochrony mienia i osób udzielonej przez MSWiA. 3. Doświadczenie zawodowe stanowiący załącznik nr 3 do Formularza ofertowego, zawierający wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, trzech usług całodobowej ochrony co najmniej jednego obiektu tożsamego z opisem przedmiotu zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług. 4.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego stanowiące załącznik nr 4 do Formularza ofertowego, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS stanowiące załącznik nr 5 do Formularza ofertowego, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Oświadczenia stanowiące załącznik nr 6 do Formularza ofertowego, 7. Załącznik nr 7 do formularz ofertowego - polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica - biuro podawcze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektów pozostających w administrowaniu Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 1 Budynek biurowy siedziby AZWRSP w Legnicy ul. Jaworzyńska 199, wraz z parkiem zlokalizowane na dz. Nr 34/19: - budynek gospodarczy (garaż) Jaworzyńska 199 E oraz plac przyległy do budynku, - obiekt nie jest ogrodzony, - pomieszczenia budynków są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, - budynki przeznaczone do ochrony są oświetlone, - ochrona obiektów będzie się odbywać w godz. od 15: 30 do 7: 30 rano, (w dni wolne od pracy całodobowo), - Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie (barak) które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego, do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektów pozostających w administrowaniu Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 2 Folwark -Tyńczyk 3, gm. Krotoszyce, Powiat Legnica: - dozór obiektu całodobowy, - obiekt jest ogrodzony, - obiekt jest oświetlony, - do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, - obiekt stanowi zwartą zabudowę folwarczną w skład której wchodzą: budynek mieszkalny - Pałac, budynek hydroforni, dwie stodoły, stajnia-magazyn, garaże, wiata na maszyny, warsztat, budynek gospodarczy, waga wozowa, magazyn paliw, - budynki są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, - w budynku pałacu znajduje się pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno- bytowego. Zamawiający udostępni to pomieszczenie pracownikom dozoru. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektów pozostających w administrowaniu Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 3 Obiekty byłej fermy zlokalizowane na działce nr 979 obręb Stara Rudna, Gmina Rudna Powiat Lubin: - dozór obiektu całodobowy, - obiekt nie posiada pełnego ogrodzenia, - do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, - obiekt składa się z następujących budynków: dwie stodoły, budynek administracyjny, cielętnik, budynek sztuk padłych, budynek wagi wozowej, - Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zakup samochodu osobowego
- DOSTAWA POWIETRZA SPRĘŻONEGO MEDYCZNEGO Z NAJMEM BUTLI
- Wykonanie usługi pielęgnacji zieleni wraz z utrzymaniem czystości terenów dziedzińca Urzędu Miasta Legnicy Pl.Słowiański 8 i 7 oraz na posesji i wokół budynku Urzędu Miasta Legnicy ul. Kościuszki 38
- 9/PNO/2025 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania "Bieżące utrzymanie pasa drogowego"
- Usługa dozoru oraz kompleksowego sprzątania obiektów szkółki w Miłogostowicach 1B w l. 2026-2027
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi całodobowej, stałej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektu użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej
- Usługi ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego, usługa ochrony mienia i osób oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w GBL
- Usługa dozoru i ochrony mienia oraz utrzymania w czystości obiektów instalacji przetwarzania odpadów komunalnych i składowiska odpadów w Giedlarowej w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia obiektu DWOMP przy ul. Joannitów 10-12.
- Usługi ochrony i dozoru nieruchomości Zespołu budynków Willa Decjusza przy ul. 28 lipca 1943 17a w Krakowie oraz nieruchomości Strzelnica przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





