eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radombudowa drogi powiatowej nr 34407 Kaszów - Bród (I Etap)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-19

POZYCJA 42008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: budowa drogi powiatowej nr 34407 Kaszów - Bród (I Etap) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, do kontaktów: Joanna Chojnacka, ul. Władysława Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231, e-mail: powiat@radompowiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): radompowiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarzadzanie drogami publicznymi powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi powiatowej nr 34407 Kaszów - Bród (I Etap). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: województwo mazowieckie, powiat radomski , gmina Jedlińsk - droga powiatowa nr 34407. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa odcinka drogi długości 753 m od km 3+1555 do km 3+908 w tym wykonanie: 1.) Robót ziemnych: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, wykopy i nasypy związane z wykonaniem przepustów, poboczy i rowów. 2.) warstwy odsączajacej z piasku gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm. 3.) podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm. 4.) warstwy wiążącej z BA 0/16 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 5.) warstwy ścieralnej z BA 0/12,8 gr. po zagęszczeniu 3 cm. 6.) zjazdów do pól, gospodarstw i na drogi boczne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia tj. oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, o potencjale kadrowym, technicznym oraz doświadczeniu sporządzone na załaczonych do SIWZ formularzach. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.) Robót ziemnych: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, wykopy i nasypy związane z wykonaniem przepustów, poboczy i rowów ( 2636,34 m3 ) 2.) warstwy odsączajacej z piasku gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm ( pow. 3952,57 m2) 3.) podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm. ( pow. 3876,56 m2 ) 4.) warstwy wiążącej z BA 0/16 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.( pow. 3898,56 m2 ) 5.) warstwy ścieralnej z BA 0/12,8 gr. po zagęszczeniu 3 cm.(pow. 3834,20 m2) 6.) zjazdów do pól i gospodarstw ( 17 szt) i dwóch przepustów pod drogi boczne o srednicy d=50 cm o łącznej długości 18 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz spełniają niżej wymienione warunki Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami i co najmniej 5 letnim doświadczeniem na tym stanowisku. Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać , że posiada a) wytwórnie mas bitumicznych min. WMB 100 b)rozśiełacz układarkę do układania mieszanek mineralno-asfaltowych o szerokości rozkładania min. 6,0 m Doświdczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował ( rozpoczął i zakończył ) w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.01.2003 roku do 31.12.2005 r ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie ) co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. w zakres którego wchodziły roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia zmieszanek mineralno-asfaltowych na powierzchni min. 5000 m2 , z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załaczeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłacznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie komisji przetargowej , stosując zasadę iż oferta nie odrzucona zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spelnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy zgodnie z treścią Formularza 3.1 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Upoważnienie do podpisywania dokumentów o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawionej nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie własciwego Naczelnika Urzedu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacje o osobie przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika budowy ( Potenjał kadrowy ) na formularzu zgodnym z treścią Formularz 3.2 Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby potwierdzające spełnienie warunku 7.1 SIWZ Do informacji winna być dołączona: a. kopia uprawnień udowlanych b. dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Iżynierów Budownictwa c. życiorys zawodowy 8. Informację o posiadanym sprzęcie / Potencjał techniczny / wymaganym przy realizacji przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3 9.) Informację o doświadczeniu Wykonawcy / Doświadczenie / na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione roboty zostały wykonane należycie ,referencje. 10.) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 11.) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłosci, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w jednostce Zamawiajacego pok. 106 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 11:15, Radom ul. Domagalskiego 7 pok. 106.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.