To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Gdynia: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania służącego kompleksowemu wyposażeniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni oraz jego oddziałów w infrastrukturę informatyczną, wraz z instalacją i konfiguracją, a także inne niezbędne czynności
Numer ogłoszenia: 419898 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391144 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania służącego kompleksowemu wyposażeniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni oraz jego oddziałów w infrastrukturę informatyczną, wraz z instalacją i konfiguracją, a także inne niezbędne czynności.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr: 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j ,2k, 2l, 2m, 2n, do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zaangażuje do realizacji przedmiotu zamówienia osobę posiadającą tytuł specjalisty ds. sieciowych, która posiada certyfikat producenta oferowanych przez Wykonawcę urządzeń sieciowych. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być fabrycznie nowy, 2) musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że musi być sprzętem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczno - serwisowe kierowane do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe niż opisane w załącznikach, o których mowa w pkt 2. 5. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie. 6. Wykonawca zostanie zobowiązany do złożenia oświadczenia, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 7. W ofercie należy umieścić szczegółowe konfiguracje oferowanych urządzeń (identyfikatory katalogowe, opisy itp.), pozwalające na ich jednoznaczną identyfikację. 8. Wszystkie wymagane funkcjonalności muszą być dostępne w dniu składania oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1) wystąpienia do Wykonawcy o wskazanie w publicznie dostępnej dokumentacji producenta (strona WWW) potwierdzenia spełnienia wymogów; nie spełnienie tego warunku w ciągu 2 dni roboczych będzie skutkowało odrzuceniem oferty, 2) wystąpienia do producenta o potwierdzenie spełniania wymogów. 9. Realizacja przedmiotu umowy będzie odbywać się zgodnie z Harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia. W Harmonogramie będzie określony sposób i terminy realizacji czynności wynikających z Projektu technicznego, o którym mowa w załączniku Nr 2a do SIWZ. Wykonawca przedłoży wraz z ofertą propozycję ww. Harmonogramu. Dostawy, za zgodą Zamawiającego, mogą być realizowane także po godzinach pracy Zamawiającego i w dni wolne od pracy. 10. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego do dokonywania na wniosek Zamawiającego bezpłatnej rekonfiguracji wdrożonego sprzętu i oprogramowania. Wykonawca przystąpi do rekonfiguracji w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego zgłoszenia faksem lub na adres e-mail. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz serwerem poczty Microsoft Exchange. 12. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (patchcord, kabel zasilający, kabel USB). 13. Wykonawca wskaże w ofercie producenta i model oferowanego sprzętu 14. Przedmiot umowy obejmuje także szkolenie pracowników, które powinno zostać zorganizowane i przeprowadzone w sposób opisany w załączniku nr 2b do SIWZ. Termin szkolenia zostanie uzgodniony pisemnie z Zamawiającym najpóźniej w trakcie 3 dni od dnia podpisania umowy. 15. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości dotyczącej każdego z elementów Przedmiotu zamówienia na warunkach opisanych szczegółowo w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 16. Przedmiot Umowy zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, tj. Gdynia (81-265), ul. Grabowo 2. Zamawiający wymaga, aby w ramach dostawy Wykonawca wniósł sprzęt do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 17. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do obrotu oferowanym oprogramowaniem oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku z wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Axel Computer Spółka z o.o, ul. Chodowieckiego 5, 80-208 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 571895,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 734795,85
Oferta z najniższą ceną: 734795,85 / Oferta z najwyższą ceną: 734795,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Półwysep Helski PLH220032 obejmującego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
- Roboty remontowe dróg z podziałem na części:
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Konopnica
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji programu Erasmus + dla PANS w Chełmie
- Dostawa licencji pakietu biurowego
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.