Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Busko-Zdrój: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Buskiego
Numer ogłoszenia: 419880 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Buski , ul. Mickiewicza 15, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3783051, faks 041 3783578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Buskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest; 3.2.1. Termomodernizacja budynków Zakładu Opieki Zdrowotnej w Busku -Zdroju - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, docieplenie ścian i stropodachów oraz wymiana pieca wraz z włączeniem w istniejącą instalację. Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku -Zdroju, ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój. Właścicielem jest Powiat Buski. Zakres robót : 1.1) Budynek oddziału chorób zakaźnych : 1.2) Budynek oddziału płucnego 1.3) Budynek przychodni specjalistycznej 1.4) Budynek główny 1.5) Budynek garaży 1.6) Budynek warsztatów i prosektorium 1.7) Budynek magazynu żywności 1.8) Budynek zbiorników wody 1.9) Wymiana kotła, kotłownia budynek główny ZOZ Roboty przygotowawcze demontażowe, remontowe i zabezpieczeniowe elewacji budynków ; wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz okiennej zewnętrznej wraz z montażem nawietrzaków higrosterowanych w montowanej stolarce ; ocieplenie ścian zewnętrznych systemowe styropianem gr. 15cm wraz z robotami tynkarskimi i dekarskimi ; ocieplenie części podziemnej ścian i piwnic systemowe styropianem ekstrudowanym gr. 15 cm wraz z robotami tynkarskimi i dekarskimi ; roboty przygotowawcze demontażowe, remontowe i zabezpieczeniowe połaci dachowych ; przygotowanie i docieplenie połaci dachowej systemowe płytami styropianowymi gr. 15 cm. wraz z robotami dekarskimi, oraz ocieplenie stropodachów wełną mineralną ; dostawa i montaż skrzynek lęgowych dla ptaków oraz wykonanie schronów podtynkowych dla nietoperzy ; wymiana przewodów instalacji odgromowej ; wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynków; wymiana istniejącego kotła na kocioł żeliwny gazowo-olejowy wraz z automatyką, połączenie z istniejącą instalacją, rozruch; uprzątnięcie, wywiezienie i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórki. Powiat Buski realizuje inwestycję w oparciu o : - zgłoszenie robót znak AB.6743.61.2012 z dnia 02.02.2012r. - pozwolenie na budowę znak AB.6740.1.612.2011 z dnia 20.02.2012 r. 3.2.2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz instalacja wentylacji i klimatyzacji dla obiektu hali sportowej PMOS w Busku-Zdroju Powiatowy Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Busku-Zdroju, ul. Kusocińskiego 3, 28-100 Busko-Zdrój, Dz. nr. ewid. 57/11; Właścicielem jest Powiat Buski. Zakres robót : Wymiana stolarki aluminiowej na okna aluminiowe lakierowane w systemie słupowo-ryglowym z szybami zespolonymi o podwyższonej odporności na przebicie i rozbicie klasy P4 lub lepszej od wewnątrz oraz szkłem refleksyjnym na zewnątrz ; wymiana stolarki aluminiowej na drzwi aluminiowe lakierowane ; współczynnik przenikania dla szyb U=1,1 W/m2K lub mniejszy ; roboty demontażowe i remontowe instalacji wentylacji mechanicznej ; montaż instalacji wentylacji/klimatyzacji nawiewno-wywiewnej hali sportowej z centralą z wymiennikiem ciepła ; montaż nagrzewnicy gazowej ; roboty towarzyszące branży sanitarnej instalacji gazowej oraz branży elektrycznej ; uruchomienie oraz regulacja instalacji. Powiat Buski realizuje inwestycję w oparciu o : - pozwolenie na budowę znak AB-7351/484/10 z dnia 22.10.2010 r. - zmiana pozwolenia na budowę znak AB.6740.5.16.2012 z dnia 26.03.2012 r. 3.2.3. Powiat Buski Termomodernizacja budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Winiarach- wymiana pokrycia, docieplenie połaci dachowej i ścian zewnętrznych oraz wymiana instalacji c.o. Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Winiarach, Winiary 58, 28-136 Nowy Korczyn. Właścicielem jest Powiat Buski. Zakres robót : Remont instalacji c.o. - wymiana i izolacja przewodów, montaż zaworów podpionowych, wymiana grzejników wraz z montażem głowic termostatycznych ; czyszczenie kotłów ; montaż stacji uzdatniania wody, automatyki oraz sprzęgła hydraulicznego ; Docieplenie elewacji oraz połaci dachowej - roboty przygotowawcze demontażowe, remontowe i zabezpieczeniowe połaci dachowej i elewacji ; wymiana pokrycia dachowego i ołacenia, zabezpieczenie konstrukcji więźby drewnianej oraz wykonanie docieplenia połaci dachowej wełną mineralną gr. 16 cm ; remont przewodów wentylacji grawitacyjnej; ocieplenie ścian zewnętrznych systemowe styropianem gr. 10cm wraz z robotami tynkarskimi i dekarskimi ; ocieplenie części podziemnej ścian systemowe styropianem ekstrudowanym gr. 10 cm wraz z robotami tynkarskimi i dekarskimi : wykonanie opaski z kostki wokół budynku, remont schodów zewnętrznych ; dostawa i montaż skrzynek lęgowych dla ptaków ; uprzątnięcie, wywiezienie i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórki Powiat Buski realizuje inwestycję w oparciu o : - zgłoszenie robót znak AB.6743.192.2011 z dnia 16.03.2011 r. 3.2.4. Powiat Buski Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. oraz wykonanie instalacji c.w.u. w budynku warsztatów szkolnych ZSTI w Busku-Zdroju Warsztaty Szkolne Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Busku-Zdroju, 28-100 Busko-Zdrój ul. Kusocińskiego 3a, Dz. nr ewid 57. Zakres robót: Remont i modernizacja kotłowni oraz sieci c.o. - Roboty demontażowe przygotowawcze ; wymiana pieców gazowych, częściowa wymiana i izolacja przewodów c.o. wraz z wymianą grzejników na nowe z zamontowanymi głowicami termostatycznymi ; wykonanie instalacji c.w.u. z centralnym przygotowaniem wraz z izolacją przewodów ; roboty remontowe wykończeniowe ; wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki w uzgodnieniu z Zamawiającym ; próby szczelności i regulacja instalacji. Powiat Buski realizuje inwestycję w oparciu o : - pozwolenie na budowę znak AB.6740.1.541.2011 z dnia 19.12.2011 r. Uwaga; Inwestycja prowadzona pod nadzorem ornitologicznym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowości nadzoru i przedstawienia sprawozdania Zamawiającemu z tych działań wraz z odbiorem końcowym robót. UWAGA; wszystkie obiekty są obiektami czynnym dlatego też wymaga się oby wykonawca realizację robót przystosował do bezkolizyjnego działania instytucji zlokalizowanej w budynku jeżeli wykonawca nie uzgodni swych działań z administratorem budynku Zamawiający będzie miał prawo do wstrzymania robót z winy wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% polegających na powtórzeniu zakresu robót wymienionych w umowie podstawowej
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi - 200 000,00 PLN, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie wykonał; co najmniej trzy roboty budowlane, dwie roboty związane z wymianą stolarki budowlanej, dociepleniem ścian oraz robotami związanymi z termomodernizacją dachu o wartości robót minimum 2 000 000,00 PLN każda, w ramach trzeciej roboty wykonano roboty związane z remontem lub wykonaniem instalacji c.o. oraz modernizacji kotłowni o wartości robót minimum 500 000,00 PLN każda. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: Dla zadania - dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - dysponuje osobą uprawnioną do kierowania i nadzorowania robót sanitarnych; - dysponuje osobą uprawnioną do kierowania i nadzorowania robót elektrycznych. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 4 000 000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. - opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum; - 8 000 000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z zapisami SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT BUSKI, ul. Mickiewicza 15 ; 28-100 Busko-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 09:00, miejsce: POWIAT BUSKI, ul. Mickiewicza 15 ; 28-100 Busko-Zdrój w Biurze Obsługi Interesanta (w holu Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie inwestycyjne jest współfinansowane ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 4: Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, Działanie 4.2: Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego i Powiatu Pińczowskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa mebli dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Przeładunek, transport do miejsca przetwarzania oraz unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych
- Wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie "starych" wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- Zakup kolonoskopu do Pracowni Endoskopii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa wyrobów mleczarskich do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
- "Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju" II
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- Modernizacja placu zabaw w żłobku PTYŚ, w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025r.
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





