eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylin › budowa hali sportowo-środowiskowej w Kobylinie



Ogłoszenie z dnia 2006-08-19

POZYCJA 41985

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kobylin: budowa hali sportowo-środowiskowej w Kobylinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Kobylina, do kontaktów: Piotr Małecki, Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 63-740 Kobylin, woj. wielkopolskie, tel. 065 5482401, fax 065 5482117, e-mail: um@kobylin.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kobylin.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa hali sportowo-środowiskowej w Kobylinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kobylin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: budowa hali sportowo-środowiskowej w Kobylinie wraz z zapleczem sanitarnym, technicznym, magazynem sprzętu sportowego i gimnastycznego, bezodpływowym zbiornikiem na ścieki sanitarne, parkingami utwardzonymi dla samochodów osobowych i autokarów, drogą wewnętrzną p.poż., chodnikami oraz zielenią niską i wysoką 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy PZP; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane wymagane przepisami Prawa budowlanego, uprawniające do wykonywania określonych prac lub wykonywania określonych czynności (pełnienia określonych obowiązków) i dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; aktualne zaświadczenie właściwego terytorialnie naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; aktualne zaświadczenie z właściwego terytorialnie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych składek. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Powyższy wykaz powinien obejmować zarówno pracowników wykonawcy jak i podwykonawców, o ile wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy; wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Powyższy wykaz powinien obejmować zarówno pracowników wykonawcy jak i podwykonawców, o ile wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy; wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości, co najmniej 50% wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50% wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia : 3.849.429 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo budowlane; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przez odpowiednie doświadczenie zawodowe rozumie się zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. należącej do tej samej klasy objętej kodem CPV 45.21 i o wartości równej lub większej wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia w przypadku oferty wspólnej niniejszy warunek musi spełnić co najmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunkiem uzyskania zamówienia jest posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 50% wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia lub zdolność kredytowa w wysokości co najmniej 50% wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia w przypadku oferty wspólnej niniejszy warunek musi spełnić co najmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP; wymaga się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane wymagane przepisami Prawa budowlanego, uprawniające do wykonywania określonych prac lub wykonywania określonych czynności (pełnienia określonych obowiązków) i dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; aktualne zaświadczenie właściwego terytorialnie naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; aktualne zaświadczenie z właściwego terytorialnie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych składek. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Powyższy wykaz powinien obejmować zarówno pracowników wykonawcy jak i podwykonawców, o ile wykonawca wskazał w ofercie część Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Powyższy wykaz powinien obejmować zarówno pracowników wykonawcy jak i podwykonawców, o ile wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy; wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości, co najmniej 50% wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50% wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylin.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 10:05, siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.