eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa wyposażenia (sprzęt medyczny oraz pozostałe wyposażenie) dla zadania pod nazwąCentrum Zabiegowe z zapleczem łóżkowym w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie oraz dostawa sprzętu medycznego i niemedycznego dla jednostek Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Szczecin: Dostawa wyposażenia (sprzęt medyczny oraz pozostałe wyposażenie) dla zadania pod nazwą: Centrum Zabiegowe z zapleczem łóżkowym w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie oraz dostawa sprzętu medycznego i niemedycznego dla jednostek Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 419804 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia (sprzęt medyczny oraz pozostałe wyposażenie) dla zadania pod nazwą: Centrum Zabiegowe z zapleczem łóżkowym w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie oraz dostawa sprzętu medycznego i niemedycznego dla jednostek Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia (sprzęt medyczny oraz pozostałe wyposażenie) dla zadania pod nazwą: Centrum Zabiegowe z zapleczem łóżkowym w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie oraz dostawa sprzętu medycznego i niemedycznego dla jednostek Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie w rozbiciu na 5 zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.31.40.00-6, 42.99.61.10-8, 39.13.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania: a) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgłoszenie lub powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, dla których wystawiono deklarację zgodności, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1 - 2.5 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta cenowa zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) Odpowiednie pełnomocnictwa. Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składaniaoferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, budynek Z, pok. 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Tytuł projektu: Centrum Zabiegowe z zapleczem łóżkowym w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie Numer projektu: WND-RPZP.07.03.01-32-005/09 Numer umowy: UDA-RPZP.07.03.01-32-005/09-00 Na wniosek Zamawiającego terminy realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec wydłużeniu (do maksymalnie 1 miesiąca licząc od dnia upływu ostatniego dnia terminu realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczonego dla wykonawców).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stanowisko do pobierania krwi, kozetka, wózek reanimacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stanowisko do pobierania krwi wg załącznika nr 2.1 - szt. 2 2. Kozetka 2-segmentowa hydrauliczna wg załącznika nr 2.1 - szt. 2 3. Wózek reanimacyjny wg załącznika nr 2.1 - szt. 1 Uwaga: W zadaniu nr 1 pozycja nr 1 jest współfinansowana ze środków EFRR w ramach RPO WZ na lata 2007 - 2013 i w związku z tym musi posiadać tożsamą nazwę na fakturze VAT. Pozycja współfinansowana ze środków EFRR w ramach RPO WZ na lata 2007 - 2013 musi być ujęta na oddzielnej fakturze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zmywarka przemysłowa, bemar do potraw + pojemniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zmywarka przemysłowa wg załącznika nr 2.2 - szt. 2 2. Bemar do potraw + pojemniki wg załącznika nr 2.2 - szt. 1 Uwaga: W zadaniu nr 2 pozycje nr 1 i 2 są współfinansowane ze środków EFRR w ramach RPO WZ na lata 2007 - 2013 i w związku z tym muszą posiadać tożsamą nazwę na fakturze VAT. Pozycje współfinansowane ze środków EFRR w ramach RPO WZ na lata 2007 - 2013 muszą być ujęte na oddzielnej fakturze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Łóżko szpitalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łóżko szpitalne wg załącznika nr 2.3 - szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Macerator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Macerator basenów wg załącznika nr 2.4 - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.61.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Krzesło typu ISO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Krzesło typu ISO wg załącznika nr 2.5 - szt. 38.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.