eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczewroboty remontowo-zduńskie, przestawienie pieców kaflowych w lokalach gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Tczew: roboty remontowo-zduńskie, przestawienie pieców kaflowych w lokalach gminnych
Numer ogłoszenia: 41977 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie , ul. Czyżykowska 70, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5314005, faks 058 5303255.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowo-zduńskie, przestawienie pieców kaflowych w lokalach gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przestawienie pieców kaflowych w lokalach gminnych: a/ o objętości do 0,7m3 -0,7 m3; b/ o objętości do 1m3 - 31,1 m3; c/ o objętości ponad 1 m3 - 4,40m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca zobowiązany jest spełnić wszelkie warunki określone w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia umieszczonej na stronie internetowej zamawiającego. Ocena spełnienia warunków wg kryteriów określonych w specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu uznania oferty za ważną i nie odrzuconą Wykonawca zobowiązany jest złożyć kompleksowo i w wyznaczonym - w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - terminie , wszystkie niżej wymienione oświadczenia i dokumenty , z których jednoznacznie wynika że: 7.1a. Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia. Wykaz wymaganych dokumentów: a oświadczenie o stosownej treści b aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ww odpis lub zaświadczenie datowane muszą być , przez instytucje je wystawiające , w terminie wymaganym Prawem Zamówień Publicznych. W przypadku złożenia ww dokumentu datowanego , przez instytucje je wystawiające , nieprawidłowo oferta zostanie odrzucona z postępowania. 7.1b. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności stanowiących przedmiot niniejszej procedury. Wykaz wymaganych dokumentów: a oświadczenie o stosownej treści b uprawnienia ogólnobudowlane osoby warunek wymagalny: osoba przedstawiająca uprawnienia musi być zatrudniona na podstawie umowy minimum na czas wykonywania robót , zgodnie z obowiązującymi przepisami która będzie odpowiedzialna, w świetle przepisów Prawa Budowlanego oraz wszystkich innych obowiązujących przepisów, za wykonywane roboty. c poświadczenie aktualnej przynależności osoby z pkt b do Izby Inżynierów Budownictwa 7.1c. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz wymaganych dokumentów: a oświadczenie o stosownej treści b wykaz minimum 2 pracowników nazwisko,imię zatrudnionych na podstawie aktualnej umowy o pracę. Data zawarcia umowy musi być datą poprzedzającą termin składania ofert. 7.1d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykaz wymaganych dokumentów: a oświadczenie o stosownej treści b wykaz minimalnego przerobu za rok 2008, w minimalnej kwocie 50.000,00 złotych, z tytułu wykonywania robót remontowo-zduńskich nie może w to wchodzić wartość robót branżowych lub inne rodzaje działalności . 7.1e. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie treści art.24 Prawa Zamówień Publicznych. Wykaz wymaganych dokumentów: a oświadczenie stosownej treści 7.1f. Nie posiadają zaległości z tytułu wymaganych podatków i ubezpieczeń społecznych Wykaz wymaganych dokumentów: a oświadczenie o stosownej treści 7.1g. Wyrażą pisemną zgodę na udzielenie rękojmigwarancji na wszystkie wykonane roboty oraz zamontowane materiały na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu o bezusterkowym wykonaniu robót. Wykaz wymaganych dokumentów: a oświadczenie o stosownej treści 7.1h. Posiadają środki finansowe na realizację zadania będącego przedmiotem przetargu niezależnie od stanu rozliczeń finansowych między Zamawiającym a Oferentem. Wykaz wymaganych dokumentów: a oświadczenie o stosownej treści 7.1i. Posiadają aktualne pełne ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności ,oraz ubezpieczenie O.C pod kątem mogących wystąpić zdarzeń, na kwotę minimum 20.000 złotych. Kolejne aktualizacje ubezpieczeń nie mogą powodować przerw w ciągłości ubezpieczenia i muszą obejmować cały okres realizacji umowy. Wykaz wymaganych dokumentów: a oświadczenie o stosownej treści b aktualna polisa ubezpieczeniowa o wartości min. 20.000,00 zl.7.2. Ponadto, Wykonawca w celu uznania oferty za ważną i nie podlegającą odrzuceniu zobowiązany jest: 7.2a. Załączyć formularz Oferta. Brak formularza lub jakakolwiek zmiana jego treści powoduje odrzucenie oferty z postępowania. Oferta zostanie również odrzucona w przypadku gdy nastąpi rozbieżność między deklaracją zawartą w formularzu Oferta podpisania umowy wg wzoru stanowiącego integralną część SIWZ , a zmianami narzuconymi lub proponowanymi bez pisemnej zgody Zamawiającego ww wzoru umowy, umieszczonymi przez Wykonawcę w innej części SIWZ. 7.2b. Załączyć formularz cenowy, czyli: a kosztorysy szczegółowe zawierające : wycenę szczegółową wszystkich pozycji określonych w przedmiarze robót ślepym kosztorysie wszystkie inne koszty niezbędne wg Wykonawcy dla prawidłowego i terminowego wykonania wszystkich robót -wartość netto kosztorysu ofertowego bez VAT-u -stawka i wartość podatku VAT -wartość ostateczną brutto kosztorysu ofertowego z VAT-em Wykonawca zobowiązany jest do wnikliwego przeanalizowania SIWZ oraz przedmiarów robót i dokonania prawidłowej i pełnej wyceny wymienionych robót obejmujących wszystkie, zarówno podstawowe jak i pomocnicze, roboty, materiały i prace sprzętu oraz koszty wszystkich dojazdów i dowozów. Wykonawca powinien wziąć również pod uwagę, że podane normy i kalkulacje będą stosowane przez Zamawiającego również w przypadku gdy zleci on Wykonawcy wykonywanie robót nie wymienionych w przedmiarze robót lecz do których wykonania stosuje się identyczne w całości lub części materiały. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania pisemnej wyceny wszystkich pozycji załączonych przedmiarów. W przypadku gdy tego nie uczyni i jakakolwiek pozycja nie będzie skosztorysowana , Zamawiający przyjmuje że wartośc za nie wycenione pozycje jest uwzgledniona w innych pozycjach kosztorysu a wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót pozycji przedmiarów tylko i wyłącznie za wartość podaną w ofercie. Uwagi: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydania polecenia Wykonawcy wstawienia materiałów pochodzących z rozbiórki.W takim przypadku wartość materiałów nowych wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym będzie zminusowana..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzm.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym 83-110 Tczew, ul. Czyżykowska 70.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym 83-110 Tczew, ul. Czyżykowska 70 sekretariat - pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.