Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Częstochowa: Przedmiotem zamówienia jest: likwidacja tak zwanych dzikich wysypisk na terenach stanowiących własność Gminy Częstochowa oraz na pozostałych terenach w trybie wykonania zastępczego obowiązków przejętych przez gminę
Numer ogłoszenia: 41975 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: likwidacja tak zwanych dzikich wysypisk na terenach stanowiących własność Gminy Częstochowa oraz na pozostałych terenach w trybie wykonania zastępczego obowiązków przejętych przez gminę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: likwidacja tzw. dzikich wysypisk polega na uprzątnięciu zanieczyszczonych terenów. Wyznaczanie terenów do uprzątnięcia, szczegółowy zakres rzeczowy zlecanych prac oraz termin wykonania będzie każdorazowo ustalany w osobnym zleceniu dla likwidacji poszczególnych dzikich wysypisk zgodnie z potrzebami Zamawiającego po wspólnej z wykonawcą wizji w terenie. Zlecane prace będą polegały na: a) zebraniu odpadów lekkich rozproszonych (np.: papier, tworzywa, szkło itp. lekka frakcja), b) zebraniu odpadów o znacznym zagęszczeniu (np.: odpady bytowe komunalne itp.), c) zebraniu odpadów ciężkich np. gruz, d) zebraniu odpadów wielkogabarytowych, e) zebraniu odpadów niebezpiecznych (np. lampy fluorescencyjne i inne zawierające rtęć, urządzenia zawierające freon, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, baterie i akumulatory (ołowiowe, niklowo-kadmowe, oraz zawierające rtęć), inne odpady zawierające substancje niebezpieczne takie jak lepiszcza , żywice itp.), f) zebraniu odpadów budowlanych zawierających azbest, g) wycięciu chwastów h) wycięciu samosiewów, i) niwelacji terenu, j) załadunku odpadów zebranych w wyniku prowadzonych prac, k) transporcie odpadów do miejsc w których zostaną poddane odzyskowi, l) transporcie odpadów do miejsc w których zostaną unieszkodliwione. Za jedyne miejsce unieszkodliwiania (poprzez składowanie odpadów), które zgromadzono w wyniku prac wymienionych w podpunktach a), b), d) uznaje się składowisko Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. w Sobuczynie. Odpady, które zgromadzono w wyniku prac wymienionych w podpunkcie c) należy przekazać w pierwszej kolejności do odzysku lub przekazać do unieszkodliwienia (zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 39 poz. 251 tekst jednolity) Odpady, które zgromadzono w wyniku prac wymienionych w podpunkcie e) należy dostarczyć do MPZON przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o. o. w Sobuczynie. Odpady, które zgromadzono w wyniku prac wymienionych w podpunkcie f) należy przekazać do miejsca, w którym odpady będą poddane unieszkodliwieniu (zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 39 poz. 251 tekst jednolity) Odpady, które zgromadzono w wyniku prac wymienionych w podpunkcie g) i h) należy dostarczyć do kompostowni Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) udokumentują należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zadania polegającego na likwidacji tzw. dzikich wysypisk lub wykonywaniu prac porządkowych terenów publicznych o wartości min. 25 000,00 zł. Wykaz musi zawierać: zakres prac ich wartość, datę rozpoczęcia i odbioru prac porządkowych, nazwę, adres i telefon zlecającego - inwestora, c) posiadają zezwolenie (decyzję) w zakresie transportu odpadów (wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U. nr 39 poz. 251 tekst jednolity)takich jak: odpady komunalne zmieszane (w tym odpadów niebezpiecznych ze strumienia odpadów komunalnych), odpady budowlane zawierające azbest..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie specyfikacji musi być: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie specyfikacji mogą być: - Wykaz zadań udokumentowanie należytego wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadania polegającego na likwidacji tzw. dzikich wysypisk lub wykonywaniu prac porządkowych terenów publicznych o wartości min. 25.000,00 zł. - dokumenty potwierdzające, że zadanie zostało zrealizowane z należytą starannością, np. referencje. c) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w specyfikacji musi być: - zezwolenie (decyzja) w zakresie transportu odpadów, takich jak odpady komunalne ( w tym odpady niebezpieczne ze strumienia odpadów komunalnych), odpady budowlane zawierające azbest (wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 39 poz. 251 tekst jednolity) d) Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: - druk Oferta stanowiący do specyfikacji. UWAGA: 1) Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6a niniejszej specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 1) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6 a. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 3).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowy
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa
pokój nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy ul. Śląska 11/13 42-217 Częstochowa Biuro Obsługi Interesanta stanowisko nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Grudziądz wraz z usługami towarzyszącymi w sezonie 2026/2028
- Wykonanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania Targowisk zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





