Ogłoszenie z dnia 2006-08-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: wykonanie robót adaptacyjnych pomieszczeń piwnicznych i parteru w zakresie robót budowlanych-konstrukcyjnych w budynku Izby Skarbowej w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Izba Skarbowa w Gdańsku, do kontaktów: Adam Soszyński, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3002313, fax 058 3014318, e-mail: adam.soszynski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.is.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.is.gdansk.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót adaptacyjnych pomieszczeń piwnicznych i parteru w zakresie robót budowlanych-konstrukcyjnych w budynku Izby Skarbowej w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gdańsk, ul. Długa 75/76. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych pomieszczeń piwnicznych i parteru w zakresie robót budowlanych - konstrukcyjnych w budynku Izby Skarbowej w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76 polegających na: 1. robotach budowlano-konstrukcyjnych, 2. robotach budowlano-instalacyjnych, 3. robotach budowlano-wykończeniowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza ofertowego, b) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) potwierdzenie wiedzy i kwalifikacji osób realizujących zamówienie w postaci odpisu lub potwierdzonej kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych stwierdzających, że osoby realizujące zamówienie posiadają przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) wydanych na podstawie art. 14 i art.16 ust. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) wydanych na podstawie art. 14 i art. 16 ust. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), i) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, stosownie do branży - zgodnie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.), j) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych tj. od 01 sierpnia 2001r. do 31 lipca 2006r. (rozpoczęli i zakończyli realizacje zadania w wymienionym okresie ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do specyfikacji, Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy Wykonawca wykaże mniej niż trzy roboty budowlane związane z remontem i/lub budową budynku, odpowiadające wartością netto powyżej 400.000 zł każdej wykonanej roboty budowlanej (remontu i/lub budowy budynku). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie trzema robotami budowlanymi spełniającymi powyższe warunki. Dokumenty od poprzednich Zamawiających potwierdzające wykonanie robót budowlanych (remontu i/lub budowy budynku) w ciągu ostatnich pięciu lat tj. od 01 sierpnia 2001r. do 31 lipca 2006 r. o wartości netto powyżej 400.000 zł każdej ze zrealizowanych robót budowlanych (remontu i/lub budowy budynku) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia minimum trzech dokumentów (np. referencji lub protokołów odbioru robót) spełniających ww. warunki. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie trzema dokumentami stwierdzającymi, że powyższe warunki zostały spełnione (dokumenty te winny być potwierdzeniem robót budowlanych wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 3, k) wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać przedmiot zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, l) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy, do uzyskania kredytu w wysokości 600.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, m) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, n) dokument potwierdzający wniesienie wadium, zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są prace polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych pomieszczeń piwnicznych i parteru w zakresie robót budowlanych - konstrukcyjnych w budynku Izby Skarbowej w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76 polegających na: 1. robotach budowlano-konstrukcyjnych, 2. robotach budowlano-instalacyjnych, 3. robotach budowlano-wykończeniowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 85
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 9 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia w postaci wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych tj. od 01 sierpnia 2001r. do 31 lipca 2006r. przez Wykonawcę oraz wykazaniu 3 robót związanych z remontem i /lub budową budynku odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości netto powyżej 400.000 zł każdej. - Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadających aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - Przedstawienie wykazu osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać przedmiot zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. - Posiadanie aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy i w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Posiadanie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy, do uzyskania kredytu w wysokości 600.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przez Wykonawcę wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, jakich będzie żądać od Wykonawców w pkt VI specyfikacji Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza ofertowego (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), b) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia wykonawcy zgodny z art. 24 ust. 1 Ustawy (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza "za zgodność z oryginałem" Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę cywilną. d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza "za zgodność z oryginałem" Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia zaświadczeń od właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawionych na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę cywilną. e) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt. X SIWZ (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa jeżeli jest on on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto "Pełnomocnictwo" w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy: - reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, - tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 141 Ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców), Dokument potwierdza "za zgodność z oryginałem" PEŁNOMOCNIK zgodnie z art. 23 Ustawy. g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców). Dokument potwierdza "za zgodność z oryginałem" PEŁNOMOCNIK zgodnie z art. 23 Ustawy. h) potwierdzenie wiedzy i kwalifikacji osób realizujących zamówienie w postaci odpisu lub potwierdzonej kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych stwierdzających, że osoby realizujące zamówienie posiadają przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) wydanych na podstawie art. 14 i art.16 ust. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) wydanych na podstawie art. 14 i art. 16 ust. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), i) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, stosownie do branży - zgodnie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.), j) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych tj. od 01 sierpnia 2001r. do 31 lipca 2006r. (rozpoczęli i zakończyli realizacje zadania w wymienionym okresie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do specyfikacji, Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy Wykonawca wykaże mniej niż trzy roboty budowlane związane z remontem i/lub budową budynku, odpowiadające wartością netto powyżej 400.000 zł każdej wykonanej roboty budowlanej (remontu i/lub budowy budynku). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie trzema robotami budowlanymi spełniającymi powyższe warunki (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik). Dokumenty od poprzednich Zamawiających potwierdzające wykonanie robót budowlanych (remontu i/lub budowy budynku) w ciągu ostatnich pięciu lat tj. od 01 sierpnia 2001r. do 31 lipca 2006 r. o wartości netto powyżej 400.000 zł każdej ze zrealizowanych robót budowlanych (remontu i/lub budowy budynku) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia minimum trzech dokumentów (np. referencji lub protokołów odbioru robót) spełniających ww. warunki. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie trzema dokumentami stwierdzającymi, że powyższe warunki zostały spełnione (dokumenty te winny być potwierdzeniem robót budowlanych wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), k) wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać przedmiot zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do specyfikacji (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), l) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy, do uzyskania kredytu w wysokości 600.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie wymaganą zdolnością kredytową, (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców). Dokumenty potwierdza "za zgodność z oryginałem" PEŁNOMOCNIK zgodnie z art. 23 Ustawy. m) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców), Dokumenty potwierdza "za zgodność z oryginałem" PEŁNOMOCNIK zgodnie z art. 23 Ustawy n) dokument potwierdzający wniesienie wadium, zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 10:30, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Długiej 75/76 w pokoju 105.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa i Remont Oddziału Leczenia Zabiegowego Chirurgii, remont Poradni Chirurgii realizującej świadczenia w zakresie diagnostyki leczenia onkologicznego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- Sukcesywny zakup paliw do pojazdów, urządzeń i maszyn będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
- Dostawa samochodu typu furgon nieoznakowany do przewozu osób w ilości 7-8 w ilości 1 szt.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Usługa sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach zajmowanych przez Gdański Urząd Pracy (GUP), w budynku przy ul. Lastadia 41 w Gdańsku 2025-2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARAŻU W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIŃCA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Grzmota - Skotnickiego w Młodzieszynie
- Modernizacja systemu i urządzeń ochrony przeciwpożarowej SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - etap II - Przeciwpożarowa stolarka drzwiowa
- Adm.261.2.2025- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja dachu na budynku IMGW-PIB w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.