To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-29
Malbork: Dostawa elementów systemu zabezpieczenia technicznego oraz sprzętu i technicznych środków materiałowych dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku
Numer ogłoszenia: 419732 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381144 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1128, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 620 62 16, faks 55 620 62 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów systemu zabezpieczenia technicznego oraz sprzętu i technicznych środków materiałowych dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemu zabezpieczenia technicznego oraz sprzętu i technicznych środków materiałowych dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych dla poszczególnych Części - załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. Część nr 1 - Dostawa elementów systemu zabezpieczenia technicznego dla Sekcji Ochrony Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku, Część nr 2 - Dostawa sprzętu i technicznych środków materiałowych dla Służby Łączności Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę, na terenie kompleksu Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku przy ulicy 17 Marca 20. Obowiązki Wykonawcy Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę na terenie kompleksów Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku. Miejscem dostaw jest magazyn Sekcji Szkoleniowej w Jednostce Wojskowej 1128 w Malborku przy ulicy 17 Marca 20. Termin dostaw zawarty jest w Rozdziale 4 do SIWZ. Dostawy winne być realizowane w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie obowiązywania umowy. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonego towaru, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W tym przypadku Wykonawca wymieni towar na nowy, wolny od wad, w terminie 30 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji . Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji (załącznik nr 2 do projektu Umowy) za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. Na zakupiony towar będą obowiązywać uprawnienia z tytułu rękojmi. Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji oraz parametrów technicznych. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu cenowym poszczególnych zadań (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ). W przypadku braku takiego oznaczenia, Wykonawca przy dostawie towaru, zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację (w języku polskim) potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa, nie zostanie przyjęty. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy - załącznik nr 6 i 7 do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego posprawdzaniu ilości, rodzaju i kompletności przedmiotu zamówienia. Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą sprzętu ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę asortymentu równoważnego w stosunku do artykułów opisanych przez Zamawiającego za pomocą nazw handlowych. Przez artykuły równoważne Zamawiający rozumie te, które posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca dołączy do oferty karty produktów, karty katalogowe, specyfikację techniczną, opis techniczny lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego (dotyczy każdej pozycji). Brak opisu technicznego skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ. Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z fakturą, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił na fakturze następujące informacje numer umowy, której dotyczy faktura, nazwa Części zgodnie z załącznikiem (6 i 7 do SIWZ), której dotyczy faktura, nazwę produktu zgodną z dostarczonym asortymentem w kolejności zgodnej z podaną w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcy Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie wojskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg - Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją dostawy. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi Wykonawca wraz z odpowiedzialnością materialną. Wykonawca będący cudzoziemcem lub zatrudniającym cudzoziemców przed przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym fakcie w celu uzyskania akceptacji Służb Kontrwywiadu Wojskowego. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej Części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących niepełny przedmiot zamówienia poszczególnych Części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie dwie Części lub na dowolną Część. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w szczegółowym opisie zostaną odrzucone.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne 31.73.10.00 - Artykuły elektrotechniczne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 32.52.10.00 - Kable telekomunikacyjne 44.52.22.00 - Klucze 44.53.30.00 - Zaciski z miedzi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa elementów systemu zabezpieczenia technicznego dla Sekcji Ochrony Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADS Sp. z o.o., ul. Podgórna 46, 70-205 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69681,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73517,07
Oferta z najniższą ceną: 73517,07 / Oferta z najwyższą ceną: 73517,07
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu i technicznych środków materiałowych dla Służby Łączności Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 4ATP GROUP Sp. z o.o., ul. Serwituty 23, 02-233 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22764,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50024,40
Oferta z najniższą ceną: 50024,40 / Oferta z najwyższą ceną: 50024,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Carving w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Remont częściowy wentylacji mechanicznej zmywalni stołówki w budynku nr 15 kompleks wojskowy przy ul. 17 Marca 20 w Malborku - II postępowanie
- Wykonanie kontroli okresowej rocznej obiektów budowlanych w kompleksach administrowanych przez 22. BLT Malbork
- Wykonaniu usługi przeglądu konserwacyjnego, pogwarancyjnego, wynikającego z przebiegu lub okresu użytkowania pojazdów należących do 22. BLT w Malborku i 49. BLot w Pruszczu Gd.
- Remont pomieszczeń Archiwum Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. Poczty Gdańskiej 19 wraz z dostawą regałów do pomieszczeń archiwum
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa magazynów energii
- Zakup specjalistycznego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Utworzenie e - usług publicznych do zarządzania infrastrukturą drogową i organizacją ruchu wraz z budową systemu. Zadanie 3 - zakup sprzętu
- Dostawa magazynów energii na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zapewnienie cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim, w Bierutowie
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Popów"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.