Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Kleszczów: USŁUGA OCHRONY (DOZORU) OSÓB I MIENIA SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O., PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE
Numer ogłoszenia: 419666 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o., ul. Sportowa 8, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 44 731 65 00, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHRONY (DOZORU) OSÓB I MIENIA SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O., PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA OCHRONY ( DOZORU) OSÓB I MIENIA SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o., PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ PRZY UL. SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE. Przedmiot zamówienia określony obejmuje poniżej wskazane obiekty: 1.część ogólna kompleksu - wejście główne, informacja, obsługa klienta, kasy, szatnia ogólna, windy, punkty gastronomiczne, na poziomie -1 kręgielnia, sala gier automatycznych, bilard tereny zewnętrzne przyległe do kompleksu, 2.część basenowa - basen sportowy o długości 25m, basen rekreacyjny z dwiema zjeżdżalniami wodnymi, dziką rzeką, brodzikiem, basenem dla dzieci i innymi atrakcjami, jacuzzi, zewnętrzny basen letni z plażą i brodzikiem dla dzieci, szatnie i zaplecza sanitarne, widownia na basenie - 100 miejsc na poziomie 0,00 i 104 miejsca na balkonie, na piętrze pomieszczenia do rehabilitacji i odnowy biologicznej - sauny suche i mokre, masaże, łóżka wodne, grota solna, kriokomora, sala ćwiczeń, ciągi komunikacyjne 3.hala sportowa, przebieralnie z sanitariatami, sala konferencyjna, pokoje trenerów, magazyny sprzętu; 2 sale fitness, siłownia, widownia na piętrze, ciągi komunikacyjne 4.gimnazjum na 200 osób - sale lekcyjne, sale komputerowe, pokoje nauczycielskie, sanitariaty, ciągi komunikacyjne, hall na poziomie 0 i 1, 5.liceum na 200 osób - sale lekcyjne, pokoje nauczycielskie, sanitariaty, ciągi komunikacyjne 6.centrum kultury - duża sala konferencyjno-widowiskowa na 268 osób (aula), mniejsza sala konferencyjna na 40 osób, zaplecza socjalno-techniczne, 7.internat - 24 pokoje dwuosobowe oraz 4 apartamenty, 8.hotel 12 pokoi dwuosobowych oraz 2 apartamenty, Sportowa 8 9.łącznik pomiędzy częścią sportową i dydaktyczną z pomieszczeniami biblioteki oraz pomieszczeniami dla zarządzających obiektem; 10.lodowisko sztuczne, w okresie letnim przeznaczone na plac do jazdy na rolkach lub plac do organizowania imprez i koncertów, trybuny na 217 miejsc; sztuczne boisko i trybuna boiska piłkarskiego na 320 miejsc, boisko do piłki plażowej wraz z trybunami 11. Hotel Solpark Sportowa 3 - recepcja, 32 pokoje hotelowe, dwie sale konferencyjne, ciągi komunikacyjne oraz tereny zewnętrzne przyległe do hotelu, boisko do piłki nożnej, korty tenisowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Siwz Nieruchomość o powierzchni 4 ha, w skład której wchodzą działki o nr: 1185 1,+ 1186 3, 1188 1, 1189 1 w obrębie geodezyjnym Kleszczów oraz nieruchomość o powierzchni 0,7364 ha ,w skład której wchodzą działki o nr 575 5, 575 7, 575 8, 575 11, 575 13, 1272 w obrębie geodezyjnym Kleszczów. 4.4. Pracownicy ochrony wskazani przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ, zobowiązani są wykonywać poniższe czynności w sposób określony w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4.5. Wszystkie pojazdy Wykonawcy, wjeżdżające i poruszające się po terenie Solpark - Kleszczów Sp. z o.o., muszą być oznakowane poprzez wskazanie firmy wraz z numerem telefonu kontaktowego. 4.6. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATOS SP. Z O.O., UL. WIDZEWSKA 14, 90-223 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308775,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 300581,25
Oferta z najniższą ceną: 300581,25 / Oferta z najwyższą ceną: 410912,25
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 70 ustawy Pzp brzmi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechni dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Wartość niniejszego zamówienia wynosi 308.775,00 netto a więc spełnia wymóg dotyczący kwot, gdyż jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8. Usługa ochrony jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych. Powszechnie dostępną oznacza iż usługa ta jest oferowana przez liczne podmioty na rynku co umożliwia łatwy dostęp do tych usług nieograniczonej grupie konsumentów. Powszechna dostępnośc istnieje gdy wiele firm z danej branży jest w stanie wykonać zamówienie bez specjalnych przygotowań. Ustalone standardy jakościowe mogą wynikać z przepisów prawa ale także z pewnych zwyczajowo przyjętych schematów działania. Usługi ochrony są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas, natomiast niezależnie od faktu kto będzie ich Wykonawcą jedyną różnicą będą zaoferowane ceny tzn ten sam przedmiot będzie zestandaryzowany niezależnie od tego który z Wykonawców go wykona.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Bursy Szkolnej Nr 3 w Lublinie ul. Weteranów 3, 20-038 Lublin (budynek wraz z gruntem pod ww. adresem) na rok 2026
- Zapewnienie ochrony dozoru mienia na obiekcie Ogrodowo-pałacowym oraz placu folwarcznym znajdującym się na terenie Ogrodów Przelewice
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





