To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-28
Łódź: Zakup i dostawa komputerów, sprzętu komputerowego,
oprogramowania - w ramach Projektu Wsparcie na Starcie II,
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 419646 - 2014; data zamieszczenia: 28.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245322 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa komputerów, sprzętu komputerowego, oprogramowania - w ramach Projektu Wsparcie na Starcie II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego nieużywanego, nierefabrykowanego i nieregenerowanego oraz nienaprawianego sprzętu komputerowego obejmującego komputery przenośne (laptopy) oraz drukarki laserowe oraz oprogramowania komputerowego (System operacyjny oraz pakiet oprogramowania biurowego) - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (patrz ust. 2) oraz na warunkach stawianych przez Zamawiającego. 1.2.Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Wsparcie na Starcie II (dalej: Projekt). 1.3.Zamawiający informuje, iż w związku z faktem, iż przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, zastrzega sobie prawo do niezrealizowania z obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, całości (np. w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją pośredniczącą lub nie otrzymania transzy środków finansowych na konto projektu) lub części zamówienia bez prawa regresu ze strony Wykonawcy. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem (system operacyjny oraz pakiet biurowy) - 6 sztuk. Nie dopuszcza się wariantowości oferowanych produktów: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 6 jednakowych modeli notebooków, spełniających wszystkie parametry techniczne i wymagania określone szczegółowo przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ 2.2.Drukarka laserowa czarno-biała* - 6 sztuk. * - Zamawiający informuje , iż dopuszcza zaoferowanie również powszechnie dostępnych urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka plus skaner i/lub kserokopiarka) o ile moduł drukarki będący na wyposażeniu oferowanego urządzenia wielofunkcyjnego spełnia wszystkie warunki określone poniżej przez Zamawiającego, * - Zamawiający informuje, iż dopuszcza zaoferowanie laserowej drukarki kolorowej, o ile spełnia ona wszystkie niżej opisane warunki określone przez Zamawiającego dla laserowej drukarki monochromatycznej. Z uwagi na powyższe, Zamawiający nie określa innych minimalnych parametrów jakie cechują laserowe drukarki kolorowe, poza tymi określonymi dla drukarki monochromatycznej, - Nie dopuszcza się wariantowości oferowanych produktów: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 6 jednakowych modeli urządzeń, spełniających wszystkie parametry techniczne i wymagania określone szczegółowo przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ 2.6.Zamawiający informuje, iż zgodnie z założeniem Projektu, Wykonawca zobowiązany jest w ramach przeprowadzonej dostawy stworzyć 6 zestawów (1 komputer i 1 drukarka) - w pełni skonfigurowanych i pracujących razem bez konfliktów sprzętowych. 2.7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 3.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 3.1.Przez cały czas trwania Projektu, w razie pytań i problemów Wykonawcy dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył Koordynator Projektu. 3.2.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
E-TECH s.c. Marcin Duda, Paweł Kapusta; iSALE s.c.
jakie przetargi wygrała firma
E-TECH s.c. Marcin Duda, Paweł Kapusta; iSALE s.c.
- E-tech s.c. M. Duda, P. Kapusta, ul. Tuwima 95a, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18582,84
Oferta z najniższą ceną: 16236,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 131/TP/ZP/D/2025 Dostawy systemów płyt, wkrętów i narzędzi do zaopatrywania złamań i korekcji żeber
- Dostawa wyposażenia szkolnego dla Szkoły Podstawowej w Lipinach.
- Usługa przetworzenia kału w celu transferu mikrobioty jelitowej na potrzeby CSK UM
- Usługi szkoleniowe (6 części) w ramach projektu Dobry zawód - moja przyszłość
- Przebudowa i adaptacja budynku komendantury (Verwaltung) prace budowlano-zachowawcze poczty obozowej oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Przemysłowej 34 i 36 w Łodzi
- Rozebranie budynków rekreacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi w Arturówku.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznego sprzętu służącego do prowadzenia działań podwodnych poszukiwawczo-ratowniczych na akwenach dla Specjalistycznej Grupy Ratownictwa Wodno-nurkowego KP PSP w Świebodzinie
- Dostawa wyposażenia dla szkół i przedszkoli Gminy Miasto Biłgoraj w ramach projektu "Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja"
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością"
- Dostawa laptopów- 30 szt. z systemem operacyjnym
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoria komputerowych w podziale na 4 części"
- DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.