To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-07
Gliwice: Usługa odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych).
Numer ogłoszenia: 419506 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202343 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ, ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, faks 032 2318888 w. 301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych). 1. Kod odpadu 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (Rop. Min. Środ z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów). 2. Szacunkowa ilość odpadów w skali roku wynosi 1400m3, z tym iż nie wyczerpanie wartości nie stawrza po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego i jego następców prawnych. 3. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy do siedziby Zamawiającego kontenery służące składowaniu odpadów (należy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu ofertowym): a) 2 kontenery o pojemności 7m3 LUB b) 3 kontenery (samorozładowcze) o pojemności 5m3. 4. Odbiór odpadów odbywać się będzie 3 razy w tygodniu- w poniedziałki, środy i piątki, a także- w razie potrzeby Zamawiającego- po telefonicznym zgłoszeniu, najpóźniej do godz. 12:00 następnego dnia. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2005r. Nr 180, poz. 1495 ze zm.); zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 16 ustawy, za zbierającego zużyty sprzęt uważa się przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych. 6. Każdy odbiór musi być potwierdzony Kartą przekazania odpadu zgodnie z Rop. Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006r. Nr 30, poz. 213). 7. Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 ze zm.). 8. Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia w zakresie objętym zamówieniem, a w szczególności decyzje zezwalające na zbieranie i transport odpadów, wraz z prawem posiadacza odpadów wymagane ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 ze zm.). 9. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na odbiór odpadów lub zaświadczenie (umowę) o odbiorze odpadów u innego przedsiębiorcy. 10. Kryterium wyboru ofert jest najniższa cena brutto za wywóz, transport i utylizację (składowanie) 1m3 odpadów. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 44800 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUSTANG USŁUGI WIELOBRANŻOWE MAREK PIERZCHAŁA w spadku
jakie przetargi wygrała firma
MUSTANG USŁUGI WIELOBRANŻOWE MAREK PIERZCHAŁA w spadku
- Mustang Usługi Wielobranżowe Marek Pierzchała, ul. Wrocławska 4a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 44800
- Oferta z najniższą ceną: 44800 oferta z najwyższą ceną: 61600
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wymiana wind w budynkach Politechniki Śląskiej w Zabrzu - zaprojektuj i wybuduj, znak sprawy: DZPZ.284.12.2025.AP
- 4WOG-1200.2712.36.2025 Dostawa konserw rybnych.
- Dostawa chromatografu gazowego - spektrometru masowego (GC-MS) zintegrowanego z zestawem pirolizy i system spektroskopii w podczerwieni z transformacją Fouriera (FT-IR). Znak: DZPZ.282.38.2025.MK
- ZP/G/32/25 Dost. 3 rodz. drutu: 1.AgCdO10 śr. 4,2mm+/-0,04; (stan miękki) il.28kg (+/-10%) 2.AgNi10 śr.2,0mm+/-0,04; (stan miękki) il.17kg (+/-10%) 3. AgNi015 śr.2,2mm+/-0,04; (stan miękki) il.12kg(+/-10%)
- Dostawa sprzętu dla Zakładu Radiofarmacji i Obrazowania Laboratoryjnego Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Renowacja dachu w technologii bezspoinowej nanoszonej w postaci płynnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu gminy Oława wraz z zagospodarowaniem przyjętych odpadów
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych"
- Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r.
- Usługa transportu odpadów
- "Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie - etap I"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.