Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Gdańsk: Dostawa narzędzi endoskopowych wielorazowego użytku oraz wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 418972 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 7640219, faks 58 7640219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pct.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi endoskopowych wielorazowego użytku oraz wyrobów medycznych jednorazowego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy narzędzi endoskopowych wielorazowego użytku oraz wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Pomorskiego Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ), z podziałem na 13 zadań częściowych (Pakiety 1-13). 2. Określone w formularzu cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Wobec czego szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb Szpitala, są one wartościami maksymalnymi dla zamówienia. 3. Dostawy będą realizowane zgodnie z zamówieniami częściowymi zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia telefonicznie lub faxem. 4. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 z 2010 r., poz. 679). 5. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.16.25-7, 33.19.40.00-6, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.16.94.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy mówiące o tym, że oferowane wyroby spełniają warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i używania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, Formularz cenowy, pełnomocnictwo jeżeli zostało udzielone.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy między innymi w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy, 2) wydłużenia terminu jej obowiązywania, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy, w okresie o którym mowa § 10 ust. 1 umowy, 3) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 5) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy w przypadku zmiany cen urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie obniżenia cen asortymentu będącego przedmiotem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pct.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Gdańsk, ul Nowe Ogrody 1-6 w Dziale Zamówień Publicznych, II Piętro budynku nr 10, pok. nr 207..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Gdańsk, ul Nowe Ogrody 1-6 w Dziale Zamówień Publicznych, II Piętro budynku nr 10, pok. nr 207..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elektroda hakowa monopolarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda hakowa monopolarna śr. 3,5/290 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grasper endoskopowy wielorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grasper endoskopowy wielorazowego użytku rozm. 5 mm, długość ramienia (tubus wraz z branszami) 365 mm, długość bransz roboczych 10 mm, obie bransze pracujące współosiowo, rotacja w zakresie 360 stopni, sekwencyjny mechanizm zapadkowy blokady bransz, mechanizm pamięci kąta zagięcia do 90 stopni, nierozbieralne, wyposażone w kanał płuczący, możliwość sterylizacji w autoklawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wielorazowa elektroda bierna,indukcyjna bezkontaktowa dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielorazowa elektroda bierna,indukcyjna bezkontaktowa dla dzieci o wadze 350g do 22 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Klemy do zamykania naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klem do zamykania naczyń BiClamp, laparoskopowy, typu Maryland, radełkowany, dł. 340 mm,śr. 5 mm, wielorazowego użycia, Klem do zamykania naczyń BiClamp, dł. 150 mm, z okładzinami ceramicznymi, wielorazowego użytku, Klem do zamykania naczyń BiClamp, dł. 200 mm, z okładzinami ceramicznymi, wielorazowego użytku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Worki stomijne i worki urostomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki stomijne niemowlęce dla dzieci z masą do 5 kg, średnica płytki 40 mm, objętość worka ok. 60 ml, przezroczyste, jednoczęściowe z możliwością opróżniania średnica otworu 4 mm do przycięcia, możliwość opróżniania, jednoczęściowe, Worki urostomijne dwuczęściowe (płytka stomijna + worek), przezroczysty z możliwością odpuszczania moczu, średnica płytki 70 mm, średnica otworu 10 - 68 mm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw specjalistyczny do podawania płynów do pomp przepływowych typu AGILIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw specjalistyczny do podawania płynów do pomp przepływowych typu AGILIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw specjalistyczny do podawania płynów do pomp przepływowych typu MEDIMA Line S.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw specjalistyczny do podawania płynów do pomp przepływowych typu MEDIMA Line S.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Linia pacjenta do ogrzewacza HotLine bez portu do wstrzyknięć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linia pacjenta do ogrzewacza HotLine bez portu do wstrzyknięć, dł. 2,4 m, objętość wypełnienia 17,5 ml, jednorazowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dializator, Linia krwi do aparatu Fresenius 4008..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dializator polisulfanowy sterylizowany tlenkiem etylenu o powierzchni 1,6 m kw., współczynnik ultrafiltracji poniżej 7 ml/h mmHg, Linia krwi do aparatu Fresenius 4008 - zestaw pakowany sterylnie w jednym pakiecie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Aparaty jednorazowe do podgrzewacza krwi i płynów infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty jednorazowe do podgrzewacza krwi i płynów infuzyjnych f-my Malinckrodt/Tyco typ Warmflo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cewniki, przewód do pompy infuzyjnej, konektor pacjenta, dren, linia monometryczna, elektrody, przetwornik ciśnienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwukanałowy cewnik do cystometrii, średnica 8Fr, długość 300 mm, dystans pomiędzy Pves-Inf 10 mm, materiał cewnika PVC, dwukanałowy cewnik do cystometrii, średnica 6Fr, długość 300 mm, dystans pomiędzy Pves-Inf 10 mm, materiał cewnika PEBAX, dwukanałowy cewnik rektalny, średnica 9Fr, długość 400 mm, materiał cewnika PEBAX, balon 16x30 mm, materiał balonu PVC, dwukanałowy cewnik rektalny pediatryczny, średnica 9Fr, długość 150 mm, materiał cewnika PEBAX, balon 7x20 mm, materiał balonu POLIZOPREN, cewnik i balon bez latexu, trzykanałowy cewnik do cystometrii i profilometrii z filtrem artefaktów, średnica 8Fr, długość 400 mm, odległość pomiędzy kanałem Pves-Pura 60 mm oraz Pves - Inf 60 mm, materiał cewnika PVC, przewód do pompy infuzyjnej do aparatu Ellipse z wymienną końcówką z zaworem zwrotnym, konektor pacjenta do przewodu pompy infuzyjnej z zaworem zwrotnym, dren do grawitacyjnego wypełniania trzech zewnętrznych przetworników ciśnienia, linia manometryczna dla kanału Pves, niebieskie końcówki luer, linia manometryczna dla kanału Pabd, czerwone końcówki luer, elektrody powierzchniowe EMG do aparatu Ellipse, opakowanie 30 szt., zewnętrzny przetwornik ciśnienia do aparatu Ellipse..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kaniule do termolezji, elektrody do termolezji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula do termolezji (RF) do aparatu Neurotherm NT 1100 proste srednica 22G, długość 100 mm, długość końcówki nieizolowanej - 10 mm, Kaniula do termolezji (RF) do aparatu Neurotherm NT 1100 proste srednica 22G, długość 50 mm, długość końcówki nieizolowanej - 5 mm, wielorazowe elektrody do termolezji 21 G długość 100 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pojemniki jednorazowe do transportu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki jednorazowe do transportu materiału hirurgicznego z pokrywką, zamknięcie zapobiegające przeciejaniu, odporne na formalinę o poj. 250 ml, pojemniki jednorazowe do transportu materiału hirurgicznego z pokrywką, zamknięcie zapobiegające przeciejaniu, odporne na formalinę o poj. 500 ml, pojemniki jednorazowe do transportu materiału hirurgicznego z pokrywką, zamknięcie zapobiegające przeciejaniu, odporne na formalinę o poj. 1000 ml, pojemniki jednorazowe do transportu materiału hirurgicznego z pokrywką, zamknięcie zapobiegające przeciejaniu, odporne na formalinę o poj. 3000 ml, pojemniki jednorazowe do transportu materiału hirurgicznego z pokrywką, zamknięcie zapobiegające przeciejaniu, odporne na formalinę o poj. 5000 ml,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z UTYLIZACJĄ I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW LUB BEZ DZIERŻAWY POJEMNIKÓW DLA JEDNOSTEK WOJ. POMORSKIEGO
- Dostawa sprzętu do laboratorium dydaktycznego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Modernizacja wyposażenia Wystawy Stałej
- Dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych w systemie zamkniętym MagNa Pure 96 dla WIW w Gdańsku wraz z najmem stacji robotycznej
- Dostawa granulatora laboratoryjnego z reometrem
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.281.85.2025 - Dostawa testów do oznaczania czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą analizatorów dla Instytutu "CZMP"
- Dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych w systemie zamkniętym MagNa Pure 96 dla WIW w Gdańsku wraz z najmem stacji robotycznej
- Dostawa probówek, drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego oraz zestawów diagnostycznych do analizy parazytologicznej
- Dostawa testów diagnostycznych
- "Dostawa noży mikrochirurgicznych, retraktora tęczówkowego, kaniuli i igieł do rewizji, oraz osłonek świetlnych rogówki w 6 pakietach dla potrzeb WSzZ w Elblągu"
- Dostawa wyrobów medycznych różnego przeznaczenia
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.